Madame Jeanette is qua pittigheid wel heel lekker, maar qua smaak vind ik Rabits lekkerder. Die doe ik ook overal op. Zelfs op een gebakken eiquote:
Naar muziek van voor 2000. Tegenwoordig is klote op een paar nummers naquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
422 naar wat voor muziek luister jij trouwens? Ben je nog te redden of zit je al in je Patrick Jumpen fase?
Zegt de 14-jarige.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar muziek van voor 2000. Tegenwoordig is klote op een paar nummers na
Ik eet ook liever geen indiaas eten (het ziet er sowieso uit alsof het al eens eerder is gegeten), hindoestaans/surinaams daarentegen is lekker en ziet er ook nog eens lekker uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weleens Indiaas in Nederland gegeten nadat het mij in Engeland goed was bevallen... Nou de afzetters VOC mentaliteit raakt ook Indiers in NederlandHet voldeed net als voorgerecht en pittig was het niet.
Tot zover het culinaire blok.
Ja, maar dat betekent niet dat het lekkerder is dan chinees of japans eten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was ook een kwart indo toch? Dan word je toch opgevoed met dat eten?
Hoi Donquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet ook liever geen indiaas eten (het ziet er sowieso uit alsof het al eens eerder is gegeten), hindoestaans/surinaams daarentegen is lekker en ziet er ook nog eens lekker uit.
De chinees in Nederland is gewoon een afgekapte Indonesische tent. En ik moet eerlijk bekennen dat gewoon Hollandse voedsel er misschien nog wel beter in gaat dan Indonesisch :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat het lekkerder is dan chinees of japans eten.
Ahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De chinees in Nederland is gewoon een afgekapte Indonesische tent.
Weet niet naar wat voor chinees jij gaat, maar ik zie meer 1 indisch gerecht, en dat is babi panggangquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De chinees in Nederland is gewoon een afgekapte Indonesische tent.
Heb het niet over spleetogenvoedsel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is voor mij gewoon normaal. Indonesisch eten is toch veel lekkerder dan die Chinese troep man?
Eet maar eens Chinees in China zelf, dat is wel heerlijk. Zijn maar een paar restaurants in Nederland die echt goede Chinees eten hebben.quote:
Het is allemaal vies.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is voor mij gewoon normaal. Indonesisch eten is toch veel lekkerder dan die Chinese troep man?
Chinees eten is dan ook heel wat anders dan het eten uit een restaurant in Nederlandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eet maar eens Chinees in China zelf, dat is wel heerlijk. Zijn maar een paar restaurants in Nederland die echt goede Chinees eten hebben.
Nee hoor: alles waar goreng of rames achter staat is sowieso indo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet niet naar wat voor chinees jij gaat, maar ik zie meer 1 indisch gerecht, en dat is babi panggang
Chinees is toch ook een restaurantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chinees eten is dan ook heel wat anders dan het eten uit een restaurant in Nederland
Ehh neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Het chinees eten in China is bijna hetzelfde hoor
Die gaan allemaal dood net als die snackbar houderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Kan ook liggen dat ik misschien gewoon een goede chinees in de buurt heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |