SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 10-07-2012 13:02:23 ]disclaimer
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Mag mijn ticker ook in de OP?
Ik at ook altijd cruesli, maar ben op een dag dapper geweest en overgestapt op muesli. Dat is even wennen, maar ik vind het nu ook lekker. Al moet ik in de winkel altijd mezelf nog even overtuigen, een korte blik op de kcal is vaak echter al voldoende.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
MissSly, van alle Cruesli's is die van Jordan's degene met de minste kcal. Maar idd wordt het krokante laagje met suikers gemaakt, dus daar kom je dan niet onderuit.
Ik heb net ook heerlijk gelopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef helicopter het volgende:
Ik hoop dat het vanavond wat droger is dan vanmorgen. Ik wil weer hardlopen.
Overigens wel **** dat alle regenwolken precies hier over Ehv trekken, ze doen het er om.
Weet je wat helemaal loller is, ik loop regelmatig met mijn vriend (wandellopen dan) en dan zetten we allebei endomondo aan. Lopen hetzelfde stuk, op het kaartje ziet het er exact hetzelfde uit. En toch heeft hij volgens de app altijd minimaal 20% meer afstand afgelegd dan ik. WAT IS DEZE!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net ook heerlijk gelopen.
Alleen luisterd ik naar mijn verkeede app waardoor ik op de app waarop ik alles bijhou 4,97km gelopen heb ipv 5k.![]()
Nee, dat vind ik ook. Ik vraag me dus echt af hoe endomondo berekent. Want ik ben idd 20 centimeter korter dan hij, dat is het enige verschil. Als je daar op berekent (dus snelheid tegen lichaamslengte afzet) heb je heel die satelliet ook niet nodigquote:
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
als je iets krokants wil kun je beter een cracker pakken... om muesli goed krokant te maken heb je best veel noten nodig.
Er is zat ander lekker fruit wat er doorheen kan. Bessen, appels, bananen, rijpe peerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maar ik wil in de ochtend yoghurt eten, maar pure yoghurt zonder iets vind ik weer minder. En nu zijn er aardbeien, maar die zijn er niet het hele jaar.
beschuit in je yoghurt is binnen 5 seconden zompigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
En een beschuitje erdoor kruimelen? Ik vind dat niks, maar er zijn mensen die dat heel lekker vinden.
Ik loop in principe met Runkeeper, maar FOK heeft een team op Endomondo dus ik zet die op de achtergrond aan om ook daar mijn loopjes te registreren.
Ja zeg, beetje doorlepelen dan he!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beschuit in je yoghurt is binnen 5 seconden zompig
kun je er beter croutons in gooienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja zeg, beetje doorlepelen dan he!
Wie weet is het nog lekker ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je er beter croutons in gooien
Damn, dat is een heel erg rechte lijn (de eerste keer eigenlijk ook al).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
van die fijne gekruide met knoflook ofzo?
![]()
Deze had ik hier nog niet geshowed he?
[ afbeelding ]Zo ziet -10 kilo eruit.
good luck with thatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ziet er goed uit BE!!!!
En SQ, frustrerend lijkt mij dat, als je moeder zo gaat afvallen... Maar soms zijn ze gewoon niet te veranderen....
Ik hoop op mooi weer morgen. Personeelsuitje, en ik ga fietsen 's middags..
Het was de beste optie vond ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, begin april begonnen, ergens in mei nog 2 weken van de wagen gevallen, zie het gapende gat, maar daarna gelukkig weer goed opgepakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
BE, knap! En vanaf april? Dat heb je heel netjes gedaan.
Ja ik denk dat je als uitvaartonderneem(st)er een stuk dichterbij huis bent iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn een beetje aan het kijken naar wat meetings en trips voor volgend jaar. Vooralsnog staat dit met potlood in mijn agenda, begin Januari naar Singapore (dag of 4), dan in Februari wrsch Zuid Afrika en Botswana (10 dagen in totaal) en dan eind April/begin Mei weer Singapore (dag of 4) en dan in augustus weer 10 dagen Singapore.
God wat heb ik toch een nare baan!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je als uitvaartonderneem(st)er een stuk dichterbij huis bent idd
Ben je nog steeds zoekende daarin , of denk je ik geniet nog ff van mn huidige baan ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Idd ja. Maar goed, die baan heeft (voor mij dan he) ook weer zijn aantrekkingskracht en eigen interessante dingen.
Dan wil ik BE's baan wel als die vrij komtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef Joene het volgende:
Ben je nog steeds zoekende daarin , of denk je ik geniet nog ff van mn huidige baan ?
Het staat in de ijskast tot de kinderen groter zijn. Het is vrijwel onmogelijk om een parttime functie te vinden in die branche en sws is het prettig als de kinderen iets groter en minder afhankelijk zijn. Als er een familie belt dat er iemand overleden is moet je er eigenlijk echt wel even heen en dan zou het prettig zijn als de kinderen bijvoorbeeld zichzelf thuis binnen zouden kunnen laten en een half uurtje alleen op papa moeten wachten ofzo. En dan hoeft F. ook neit meer a la minute alles uit zijn handen te laten vallen als ik weg zou moeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zoekende daarin , of denk je ik geniet nog ff van mn huidige baan ?
Ook dat ken ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
Pff.. Nou ik ben voorlopig wek even uitgereisd hoor!
Na portugal, usa, parijs, verschillend tripjes offshore, een weekend oost duutsland en in oktober eeer een week parijs heb ik mijn km's voor dit jaar ook wel eeer gemaskt.. Thuis zitten is af en toe ook gewoon heel fijn.
Je mag er wel een aan mij verkopen, ik kom niet verder dan de trainingsruimte in het Evoluonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
Pff.. Nou ik ben voorlopig wek even uitgereisd hoor!
Na portugal, usa, parijs, verschillend tripjes offshore, een weekend oost duutsland en in oktober eeer een week parijs heb ik mijn km's voor dit jaar ook wel eeer gemaskt.. Thuis zitten is af en toe ook gewoon heel fijn.
Ga ik met je meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Je mag er wel een aan mij verkopen, ik kom niet verder dan de trainingsruimte in het Evoluon
Dat kun je zo gek maken als je zelf wilquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga ik met je mee
Niet naar dat Evoluon. Dus.
Totaal geen geld voor vakanties hier, dus ik moet het doen met de verhalen van anderen.
Ik heb eigenlijk ook geen idee wat het nou kost, een vakantie. Geen benul wat mensen daarvoor uitgeven pp.
Ik vind Eindhoven zo lelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
en hoezo wil je niet met me naar het Evoluon
Maar wat is zo'n beetje een minimaal bedrag? Wat 'reserveert' men voor de vakantie?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kun je zo gek maken als je zelf wil
Dat kan zo verschillen joh! Je kan een week gaan kamperen met het hele gezin voor 500 euro, je kan tien dagen naar Miami Beach met z'n tweeen voor 4000 euroquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is zo'n beetje een minimaal bedrag? Wat 'reserveert' men voor de vakantie?
Wij gaan kamperen, hebben voor het eerst een camping gereserveerd dit jaar (omdat we met vrienden gaan die een stacaravan gehuurd hebben) en ik hoop toch eigenlijk op max 1500 euro uit te komen met zijn viertjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is zo'n beetje een minimaal bedrag? Wat 'reserveert' men voor de vakantie?
Is ook afhankelijk van welke periode je gaat. In de schoolvakanties is alles een behoorlijk stuk duurder dan buiten het hoogseizoen. Wij hebben een stacaravan gehuurd voor 435 euro voor 10 dagen, aan het einde van het hoogseizoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee, da's een conference center tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef miss_sly het volgende:
Evoluonjeugdherinneringen! Maar dat is niet meer een interessante tentoonstellingstoestand, toch?
wasmachine?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan niet wachten tot we in the middle of nowhere in zuid-oost Polen 3 dagen in een appartement van 110 vierkante meter zitten. Dat is 1,5 keer ons huis! Het zal wel een balzaal ofzo hebben... De eerste twee dagen in een kasteeltje, ik ben benieuwdVanavond nog 1 appartement boeken, over 1,5 week gaan we weg.
We krijgen wel steeds meer eisen moet ik zeggen. Voor minder dan 30 vierkante meter doen we het niet. We willen een balkon, parkeerplaats, minimaal een 8,5 in de reviews op booking.com, liefst een wasmachine, etc.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, ik zie mezelf al zitten naast zo'n tent met een buta brandertje iets met smac te maken. Ieder z'n meug![]()
Wij hebben trouwens veruit de meeste sloebervakantie van al onze vrienden heNiemand begrijpt waarom we naar Polen gaan, zij staan op superluxe campings of luxe resorts in Dubai enzo.
Nou... ik ben ook altijd wel erg blij dat vrijwel elke camping in Frankrijk er wel eentje heeft staan.quote:
ik neem gewoon genoeg schone kleren mee, ik ga nog niet misschien de was doen als ik op vakantie ben. Evenals koken. Ik beperk me tot bier in de koelkast leggen, mijn kleren op een hangertje doen en boodschappen halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik ben ook altijd wel erg blij dat vrijwel elke camping in Frankrijk er wel eentje heeft staan.
Of nou ja, de echte primitieve campings mss niet, maar een stapje daarboven vrijwel altijd wel. Ik vind kamperen geweldig, maar ik weiger onderbroeken te gaan staan schrobben met de hand enzo. Het blijft wel vakantie natuurlijk he!
even hier bij vermelden dat wij altijd in september gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan graag naar Griekse eilandjes. Voor reis, verblijf en auto waren we de laatste keer geloof ik 1650 euro kwijt voor 2 weken Corfu. Maar aangezien wij bourgondiërs zijn kun je daar nog makkelijk 100 euro per dag bij optellen aan eten, drinken en entreekaartjes, dus een vakantie voor ons kost 2500 euro. Een stedentripje rond de 1000 euro.
Heerlijk is dat... Lekker rustig... Grote nadeel aan kinderen, gebonden aan hoogseizoen en dus belachelijke prijzen en altijd druk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even hier bij vermelden dat wij altijd in september gaan
Ja, nou, inderdaad. Ben blij dat ik daar nog minimaal 6 zomers geen last van hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heerlijk is dat... Lekker rustig... Grote nadeel aan kinderen, gebonden aan hoogseizoen en dus belachelijke prijzen en altijd druk.
lekker in de modder, hollandse zomersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wij hadden geluk, in Duitsland doen ze niet aan meivakantie, dus de prijzen waren daar gewoon nog voorseizoenprijzen..
Volgend jaar wil ik eigenlijk wel naar Vlieland, kamperen in een ingerichte tent... Lijkt mij zo leuk om met tegendietijdpeuter elke dag op het strand te spelen...
Dat wil niet echt met kleine kinderen. Zoveel kleren hebben ze niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem gewoon genoeg schone kleren mee, ik ga nog niet misschien de was doen als ik op vakantie ben. Evenals koken. Ik beperk me tot bier in de koelkast leggen, mijn kleren op een hangertje doen en boodschappen halen.
Ja dat scheelt, wij volwassenen kwijlen, smeren en kitsen niet drie keer per dag onze kleren onderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat wil niet echt met kleine kinderen. Zoveel kleren hebben ze niet.![]()
![]()
Ik merk elk jaar weer dat ik altijd iets van 2 max 3 favoriete outfits heb en dat ik de rest van mijn kleren amper bekijk. Enige jammere is dat ik dat nooit van te voren vast kan stellen. Zou een hoop zooi mee schelen.
Dat was vroeger echt heel leuk, ben ik als kind een aantal keer geweest. Beetje voorloper van Nemo (denk ik, want daar ben ik nog nooit geweest) ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's een conference center tegenwoordig
Jup, oude Philips showcase, maar die hebben niet zoveel te showcasen waar volk op af zou komen nowadaysquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was vroeger echt heel leuk, ben ik als kind een aantal keer geweest. Beetje voorloper van Nemo (denk ik, want daar ben ik nog nooit geweest) ofzo.
Wij houden ook niet van primitief gedoe, maar zo'n stacaravan is helemaal niet primitief, heeft eigen sanitair enzo, dus helemaal prima. En wel het fijne, relaxte van een camping, want dat vind ik dan wel weer fijn, zeker ook voor onze dochter van 3.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Oh, bedankt voor jullie prijsindicaties
Maar camperen zit er niet in, hoe leuk ik dat ook vind'. Dan zit ik namelijk een week opgescheept met moppersmurfHij houdt ècht niet van 'primitief gedoe', terwijl ik dat geweldig vind. Hij heeft wel een villa in Portugal, maar vliegreis + autohuur samen zijn ook al erg pittig.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, oude Philips showcase, maar die hebben niet zoveel te showcasen waar volk op af zou komen nowadays
'Hoe is het om in een MRI-scanner te liggen'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
Jup, oude Philips showcase, maar die hebben niet zoveel te showcasen waar volk op af zou komen nowadays
ze hebben wel interessante dingen, maar voor het grote publiek lang niet zo baanbrekend als destijds de CD enzoquote:
Ja nou dat dus, ze hebben nog wel een showcase bij MEdical Systems maar die is niet openbaar toegankelijk al is het wel superinteressantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'Hoe is het om in een MRI-scanner te liggen'
'Bedien nu zelf een CT-scanner!'
ow, maar ik ben echt oudquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben wel interessante dingen, maar voor het grote publiek lang niet zo baanbrekend als destijds de CD enzo
kun je nagaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow, maar ik ben echt oudik ben nog van ruim voor de CD zelfs
Zeker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Meut! Je kan ook lekkere dingen maken op een butabrandertje hoor!
Ben jij wel eens in het homelab geweest? Daar heb ik wel eens met onderzoekjes meegedaan, ook tof.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nou dat dus, ze hebben nog wel een showcase bij MEdical Systems maar die is niet openbaar toegankelijk al is het wel superinteressant
Het lijkt me heel leuk maar in je eentje is dat ook weer zoietsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.![]()
En we hebben een Coleman:
[ afbeelding ]
Vond het eigenlijk nog te luxe, maar ach.![]()
Heerlijk juist, zo primitief. In Schotland hebben we bijvoorbeeld met de tent aan de kust gestaan met uitzicht op twee eilandjes.Verder niemand in de buurt en dan zonsondergang en een kop zelfgemaakte warme choco.
![]()
Nee, ik werk er al, dus ik hoef niet meer geïmponeerd te worden vrees ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in het homelab geweest? Daar heb ik wel eens met onderzoekjes meegedaan, ook tof.En ik ben wel eens bij een opendag van research geweest, ook tof. Toen stond daar een 3D-tv (zonder bril!) en dat was echt nog spacy, sowieso had nog bijna niemand toen HD. (Dat was een jaar of 10 geleden)
allen portugal en usa waren vakanties hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:15 schreef Barreltje het volgende:
en slapen in las vegas ( 100 eur voor 11 dagen voor 2 p.)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.![]()
En we hebben een Coleman:
[ afbeelding ]
Vond het eigenlijk nog te luxe, maar ach.![]()
Heerlijk juist, zo primitief. In Schotland hebben we bijvoorbeeld met de tent aan de kust gestaan met uitzicht op twee eilandjes.Verder niemand in de buurt en dan zonsondergang en een kop zelfgemaakte warme choco.
![]()
Die hoef ik niet in ieder appartement te hebben maar ik moet wel om de paar dagen wassen. Omdat ik zo snel dik ben geworden heb ik maar heel weinig kleren. 3 Broeken en 2 mouwloze shirts, 2 korte mouwen shirts en 2 lange/driekwart mouwen voor weer als vandaag. En dankzij het hele hormoonverhaal zweet ik als een otter door de opvliegers. En ik heb ook maar 3 beha's. En nog 3 nachthemden waar ik in pas. Dus ik heb een wasmachine nodig. Ik was er ook altijd tegen om te wassen op vakantie maar nu is het gewoon niet anders.quote:
En toch ben ik er tegenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Meut! Je kan ook lekkere dingen maken op een butabrandertje hoor!
maar als je zo weinig hebt kan het toch ook ff op de hand?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die hoef ik niet in ieder appartement te hebben maar ik moet wel om de paar dagen wassen. Omdat ik zo snel dik ben geworden heb ik maar heel weinig kleren. 3 Broeken en 2 mouwloze shirts, 2 korte mouwen shirts en 2 lange/driekwart mouwen voor weer als vandaag. En dankzij het hele hormoonverhaal zweet ik als een otter door de opvliegers. En ik heb ook maar 3 beha's. En nog 3 nachthemden waar ik in pas. Dus ik heb een wasmachine nodig. Ik was er ook altijd tegen om te wassen op vakantie maar nu is het gewoon niet anders.
[..]
En toch ben ik er tegenIk doe niet aan koken op vakantie, hoe kookgek ik ook ben. Ik ga lekker elke avond uit eten en geniet ervan om te koken als ik thuis ben. Ik laat alleen mijn vriend 's ochtends een eitje koken voor bij het ontbijt
![]()
Mijn principe is: vakantie = meer luxe. Of in ieder geval niet minder.
Oh, die hebben ze wel. Maar het geeft zero steunquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zeeman en grote maten BH's?
Maar ja, ik draag een BH een week voor het in de was gaat, dus mja
heb je bij het snijden van die ingredienten iig wat kcals verbrandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, die hebben ze wel. Maar het geeft zero steun
Ik heb net muffins gemaakt met fuckin' 15 ingrediënten
wat moest er allemaal IN die muffins?quote:
ja? ik heb een ruime F en pas daar prima de bh'squote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zeeman en grote maten BH's?
Maar ja, ik draag een BH een week voor het in de was gaat, dus mja
Ik heb die met voorgevormde cups en die geven mij juist van alle bh's die ik getest heb het meeste steunquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, die hebben ze wel. Maar het geeft zero steun
Ik heb net muffins gemaakt met fuckin' 15 ingrediënten
Oh, wowquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja? ik heb een ruime F en pas daar prima de bh's
het lijken me meer hartige muffinsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
Meel, suiker, eieren, cacao, boter?
Okee, misschien moet je een stuk boter afsnijden...
ik vind de marlies dekkers heul fijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, wow
Ik kom ook nooit in een zeeman, dat terzijde, ik heb hunkiemoller BH-s van 25 euro
Zou het? Isa, wat voor muffins zijn het?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het lijken me meer hartige muffins
Ik kwam er ook nooit maar heb een nichtje met een flinke boezem en die rade me die bh's aanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, wow
Ik kom ook nooit in een zeeman, dat terzijde, ik heb hunkiemoller BH-s van 25 euro
ik alleen maar!quote:
Ik weet in welke spiraal ik zit jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
Als je altijd een legging aantrekt blijven ze ook wit
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind de marlies dekkers heul fijn
maar serieus waarom koop je niet wat meer (goedkope) kleren?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jammer dat ze alleen zo hoerig staan.
maar je hoeft toch niet een hele nieuwe garderobe in eens? maar voor 100 euro kun je wat je hebt minstens verdubbelenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik heb bijzonder weinig geld, ik zou inderdaad nieuwe kleren moeten kopen. Het heeft er alleen lange tijd naar uitgezien dat ik sneller af zou vallen onder invloed van mijn medicatie. Maar da's dus niet helemaal zo. Ik heb in een keer een compleet nieuwe garderobe aan moeten schaffen, laarzen, beha's, onderbroeken, nachthemden, youname it. Helemaal niets paste meer en er is aardig wat van mijn spaargeld in dit geintje gaan zitten. Plus een jaar extra collegegeld dus mijn buffer is totaal weg. Maar ik ga gewoon sparen voor nieuwe kleren. Na de akantie that is
Ik heb net mijn moeder weer gezien en ze begon er weer over dat ik er zo zwanger uit zie enzo en ik heb gezegd dat ik er niets meer over wil horen en dat ik er gewoon nu even wil genieten dat ik me voor het eerst in anderhalf jaar tijd goed en gezond voel. Ik kreeg geen reactie maar ik denk dat de boodschap is aangekomen, woei!
online shoppen is super easyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu zou dat inderdaad kunnen. Ik moet maar eens kijken of ik nog wat kan missen. Ik haat kleren kopen. Had ik dat al gezegd?
Dat ligt er maar aan wie ze hoe draagt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jammer dat ze alleen zo hoerig staan.
Met kleren er volledig overheen zijn ze inderaad perfectquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wie ze hoe draagt.
welke maat heb je? of zeg je dat liever niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen winkelen met mijn beste vriendin. Maar ik kan inderdaad online dingen uitzoeken en dan kan zij vast wel helpen met passen. Goed idee!
Ik hoef trouwens niet in elk appartement een wasmachine, als ik er eens in de week tegen tegen kom ben ik tevreden hoor. En het is geen halszaak, ik kan ook op de hand wassen. Maar op een of andere manier zijn de appartementen in Polen dit jaar ineens heel goed uitgerust. Hoe zou dat nou komen
Ik word af en toe best gek van de beperkte keuze in mijn kledingkast. Vooral in de winter, dan is het nog veel erger. Dan heb ik 2 broeken en 2 vesten waarvan 1 heel dik en ik heb het altijd warm. Gelukkig hoef ik lang niet elke dag de deur uit en heb ik thuis gewoon oude tshirts en een trainingsbroek aan. Of mijn nieuwe geniale bloemetjesgordijn dat mijn moeder in Portugal voor me heeft gekocht. Het is een jurk die superlekker zit maar waar ik echt de straat niet mee op kan
Theorie van extra bandjes? Ik draag ze vooral omdat ze fijn zitten en met kleren erover het aangenaamst ogen van alle BH's die ik totnogtoe geprobeerd heb, zeker die met veel hekwerk aan de achterkant.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Met kleren er volledig overheen zijn ze inderaad perfect
Ik ga er ooit ook nog een kopen, gewoon om te weten waar alle fuss nou about is. Ik vind de theorie van die extra bandjes wel goed.
Ik was evenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zou het? Isa, wat voor muffins zijn het?
ja serieus volgens mij hebben ze andere dit jaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vorig jaar ook hele fijne leggings bij de zeeman, maar ik kon van de week niks vinden.
46-48 dus nog niet eens heel dramatisch. Je hebt me geinspireerd, ik ga binnenkort shoppen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke maat heb je? of zeg je dat liever niet?
ik vond het een paar jaar terug ook wel eens lastig om me leuk te kleden maar ik heb het nu door zeg maar en nu ben ik gek op kleren, (online) shoppen en mode
ik shop graag bij asos en dan de curve lijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
46-48 dus nog niet eens heel dramatisch. Je hebt me geinspireerd, ik ga binnenkort shoppen!
Ik heb mezelf mooit leuk weten te kleden, ik heb altijd bevestiging nodig
Oeh, wat een leuke site...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik shop graag bij asos en dan de curve lijn
iets duurder dan H&M maar dan loopt ook niet iedereen er in
http://www.asos.com/Women(...)tegory.aspx?cid=9577
verdorie er is nog sale ook
Lunchbox smash heet iequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Theorie van extra bandjes? Ik draag ze vooral omdat ze fijn zitten en met kleren erover het aangenaamst ogen van alle BH's die ik totnogtoe geprobeerd heb, zeker die met veel hekwerk aan de achterkant.
StormQueen, welke lunchbox is die van jou? Ik kan het model met zoveel vakken niet zo snel vinden
Oh er zijn twee verschillende zie ik nuquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Toch? Ik dacht daar maar 3 vakjes te zien, maar niet dus. Nice.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:00 schreef Silmarwen het volgende:
Vind Dekkers ook altijd zo ordinair... Maar dat komt waarschijnlijk door al die vrouwen met een lekker pittig kapsel (platina blond) waar die BH drie mijlen boven het shirt uitkomt...
lolquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook van de Sappjes, hoewel ik laatst in OUD hoorde dat dat 'parenclub-ondergoed' is.
Ze zijn iig heel prettig voor mijn rap slinkende boopies.Zo lijkt het tenminste nog wat zeg maar. En uiteraard loop ik niet rond met uitstekende bandjes etc.
Hoe weten zij dat dan weer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook van de Sappjes, hoewel ik laatst in OUD hoorde dat dat 'parenclub-ondergoed' is.
Ze zijn iig heel prettig voor mijn rap slinkende boopies.Zo lijkt het tenminste nog wat zeg maar. En uiteraard loop ik niet rond met uitstekende bandjes etc.
In OUD zijn ze gewoon verzuurd en jaloers op mensen die nog WEL seks hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:20 schreef Brighteyes het volgende:
He bah. PC voor mn koffie.. Ik trek het maar matig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:46 schreef Isabeau het volgende:
Moeders hebben toch ook nog seks? Of doe je dat niet meer zodra er peuters door je huis scharrelen?
Die gaan ook naar bed! Mogelijkheden genoeg voor seks! Maar dan gaat de sapph wel uit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:46 schreef Isabeau het volgende:
Moeders hebben toch ook nog seks? Of doe je dat niet meer zodra er peuters door je huis scharrelen?
mweh.. wij zijn 1 jaar getrouwd en de sex moet je met een vergrootglas zoekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij houdt het op als je getrouwd bent. Taart is drie jaar getrouwd.
GING ER MAAR EENS IEMAND SERIEUS OP INquote:
ik moet nog trouwen en ik heb al geen seks meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. wij zijn 1 jaar getrouwd en de sex moet je met een vergrootglas zoekenen dan hebben we nog niet eens kinderen!
ik hou ook nog wel een euro over voor de hamburgerquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
10 euro voor een slipje
Daar koop ik bij de hema 3 3packs voor en dan heb ik nog een euro over voor een hamburger
ok.. JIJ wintquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet nog trouwen en ik heb al geen seks meer
hema 3 packsquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
10 euro voor een slipje
Daar koop ik bij de hema 3 3packs voor en dan heb ik nog een euro over voor een hamburger
quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
GING ER MAAR EENS IEMAND SERIEUS OP IN
Echt he!quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn relatie moet nog beginnen en wij hebben al geen se... oh. Wacht...
ja? Ik ga altijd gewoon een beetje lafjes op mijn rug liggen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:55 schreef Isabeau het volgende:
Dames! (en heren indien meelezend) Seks is natuurlijk een geweldige bron van lichamelijke beweging en bewegen moeten we om af te vallen. Dus hup, aan de wip om slank te worden heur. Je moet er wel iets voor over hebben natuurlijk.
Je moet bovenop! Quadriceps trainingquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:58 schreef Stormqueen het volgende:
ja? Ik ga altijd gewoon een beetje lafjes op mijn rug liggen...
En hard werken erbij. Niks lekker op je rug liggen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:55 schreef Isabeau het volgende:
Dames! (en heren indien meelezend) Seks is natuurlijk een geweldige bron van lichamelijke beweging en bewegen moeten we om af te vallen. Dus hup, aan de wip om slank te worden heur. Je moet er wel iets voor over hebben natuurlijk.
Allerhande dr bij. Cocktailtje in de andere hand. Heeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja? Ik ga altijd gewoon een beetje lafjes op mijn rug liggen...
beetje fokken op je mobiel...quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Allerhande dr bij. Cocktailtje in de andere hand. Heeeeeeeeeeeeerlijk.
Vroegah met een sigaretje erbijquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Allerhande dr bij. Cocktailtje in de andere hand. Heeeeeeeeeeeeerlijk.
Oh god. De postorgasmic peuk....quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vroegah met een sigaretje erbij
Hoefde ik die alvast niet meer aan te steken.
Met Baileys?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ggggggatverdamme. Ik zit hier aan de yoghurt met muesli terwijl ik eigenlijk gewoon een kapsalon wil wegstouwen en met mijn hoofd in dat foliebakje in slaap vallen.
herkenbaar welquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:19 schreef Vanyel het volgende:
Helaas.
Roken als ik dronken ben leidt langzaam tot roken als ik een drankje drink, wat gevolgd wordt door roken na de seks, roken op een terrasje, roken bij de koffie en roken omdat het gezellig is.
Voor ik het weet staat de asbak weer naast mijn bed en doe ik mijn eerste sigaret met mijn ogen nog dicht.
Weet niet waarom, maar dat vind ik op een of andere manier zelf niet zo aantrekkelijk en geen ideaal voorbeeld voor de kleine.
Helaas dus.
Als het zou kunnen meteen. Helaas moet wil ik slanker en ben ik zelden in Rotterdam.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig zit mijn doos weer vol gezonde keuzes
Nee joh er is al genoeg overheen gegaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Damn, daar had nog een potteus grapje overheen gekund
Sorry, ik vond oesters en mosselen te makkelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Damn, daar had nog een potteus grapje overheen gekund
ik ben er allergisch voorquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry, ik vond oesters en mosselen te makkelijk
Ik kon ook niet zo snel met iets heel gevats op de proppen komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry, ik vond oesters en mosselen te makkelijk
ik lust geen koffiequote:Op woensdag 11 juli 2012 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Slecht excuus barrel , koffie verwarmt ook
quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
10 euro voor een slipje
hoe lang moet je nog en hoe lang mag je nog zeg maar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah ladies, ik ben blij dat jullie me weer wat op vrolijken na het geweldige nieuws over de langstudeerboete
ff keihard doorbikkelen dan!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al jaren geen recht meer op stufi. Ik ben ziek geworden een paar maanden voor ik af zou studeren. Ik moet nu nog maximaal 3 maanden.
QFT..quote:
maar als je ziek bent geworden kun je toch gewoon verlening aan vragen en dan krijg je die boete niet....quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al jaren geen recht meer op stufi. Ik ben ziek geworden een paar maanden voor ik af zou studeren. Ik moet nu nog maximaal 3 maanden.
Verlenging kan alleen als je nog recht hebt op studiefinanciering.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je ziek bent geworden kun je toch gewoon verlening aan vragen en dan krijg je die boete niet....
tja ook geen stufi maar goed daar valt wel mee te leven
met die boete wat minder (vind ik dan)
huh? als je ziek bent geworden dan kun je met je medisch dossier naar je decaan en dan kun ja a) een jaar extra stufi krijgen en b) uitstel van die boete krijgen ook al heb je geen recht op stufiquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Verlenging kan alleen als je nog recht hebt op studiefinanciering.
Ik ga idd flink doorbikkelen. Ik ga mijn woede omzetten in wetenschappelijke woorden![]()
je kan niet op vakantie vanwege werk verplichtingen ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil oohoook op vakantie. Verdomme.
Nog gedacht of ik don/vrij of vrij/maa kon vragen. Maar dat kan ik wel vergeten.
Ik kreeg een depressie en zelfs met antidepressiva, psychotherapie en een psychiater vond ik niet dat ik daar 'recht' op had en vond mezelf maar een aanstellerquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
huh? als je ziek bent geworden dan kun je met je medisch dossier naar je decaan en dan kun ja a) een jaar extra stufi krijgen en b) uitstel van die boete krijgen ook al heb je geen recht op stufi
maar goed
ik kan ook niet op vakantie, maar dat is meer geldgerelateerdquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je kan niet op vakantie vanwege werk verplichtingen ?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan ook niet op vakantie, maar dat is meer geldgerelateerd
De Ardennen is ook heel leuk en dichterbij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:23 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan niet op vakantie omdat ik geen vrij heb geboekt. Ik moet vervangen worden op werk, dus kan niet echt zomaar weg.
We wilde hier blijven ivm mijn vader die terminaal is, maar nou zaten we gister te denken om stiekem in het weekend op en neer naar Frankrijk te rijden. Maar dat is 8 uur rijden en ik werk vrijdag ochtend heel kort en maar tot 9 uur. Kom je laat in de middag aan, tent opzetten, slapen, dan heb je de hele zaterdag en zondag rond 12 uur al weer naar Nederland rijden.
Das niet zo'n geweldig idee. Maar als ik nou don/vrij vrij had kunnen krijgen hadden we wat langer gehad.
Je kan ook wat minder ver rijden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:23 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan niet op vakantie omdat ik geen vrij heb geboekt. Ik moet vervangen worden op werk, dus kan niet echt zomaar weg.
We wilde hier blijven ivm mijn vader die terminaal is, maar nou zaten we gister te denken om stiekem in het weekend op en neer naar Frankrijk te rijden. Maar dat is 8 uur rijden en ik werk vrijdag ochtend heel kort en maar tot 9 uur. Kom je laat in de middag aan, tent opzetten, slapen, dan heb je de hele zaterdag en zondag rond 12 uur al weer naar Nederland rijden.
Das niet zo'n geweldig idee. Maar als ik nou don/vrij vrij had kunnen krijgen hadden we wat langer gehad.
zeker niet as weekendquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:23 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, dat denk ik inderdaad niet nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:29 schreef BananaPancake het volgende:
Alsof je op een andere plek niet net zoveel plezier kan hebben..
Maarja het is jouw vakantie. En jouw geld!
nee oke maar dan vind je het zelfquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg een depressie en zelfs met antidepressiva, psychotherapie en een psychiater vond ik niet dat ik daar 'recht' op had en vond mezelf maar een aanstellerDus nooit aangevraagd.
Nou, als ik terugkijk dan had ik daar ab-so-luut recht opquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
nee oke maar dan vind je het zelfmaar in principe heb je het wel als het goed is
Mwah, het is ook niet echt weinig vind ik zelf.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Niet echt veel, SQ! Extra boterham is een goed idee.
Ik snap t wel hoor! Ik had dat altijd met wintersport, maar ik zou liever ergens anders heen gaan dan helemaal niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik inderdaad niet nee.
We kennen de campingeigenaren, de mensen op de camping, mijn schoonouders zijn er. Er wordt altijd veel gelachen en 's avonds bij het vuur gitaar gespeeld en gezongen.
Het is lastig uit te leggen, en we gaan ook wel op andere plaatsen op vakantie. Maar de zomer is voor kamperen in Frankrijk.
Fijn!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
omg jullie praten over mij
Maar ja ik heb seks. Dus
Goed plan!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
eetlijstje copy/pasten van voedingscentrum
Maar wel lekker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nope. Ik ben redelijk massief
Only good things!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
omg jullie praten over mij
Maar ja ik heb seks. Dus
Op mijn heftruck zeker. Ik wist het welquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Only good things!We zijn gewoon jaloers!
Hij is wel verdomd handig! Wie was het nou die haar auto op die steen parkeerde? Die heeft J er toen toch af getild?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Op mijn heftruck zeker. Ik wist het wel
Cathy?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij is wel verdomd handig! Wie was het nou die haar auto op die steen parkeerde? Die heeft J er toen toch af getild?
cattie iddquote:
BOH! Ik wilde je als het voorbeeld nemen dat seks ervoor zorgt dat je slank wordt. Nou ja. kwaad kan het natuurlijk nooitquote:
Nouquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BOH! Ik wilde je als het voorbeeld nemen dat seks ervoor zorgt dat je slank wordt. Nou ja. kwaad kan het natuurlijk nooit
mwehehehequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
NouIk word er anders behoorlijk dik van
F kwam gisteren nog met een voorbeeld van een enorm dikke vrouw die haar bed niet meer af kwam maar die toch 45 kg afgevallen was puur door seks. Met haar ex. Hij kwam dan langs om er eens even flink overheen te gaan en blijkbaar viel zij daar vanaf.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BOH! Ik wilde je als het voorbeeld nemen dat seks ervoor zorgt dat je slank wordt. Nou ja. kwaad kan het natuurlijk nooit
Oh sorry, de nagelvrouwenSCquote:
Briljantquote:F kwam gisteren nog met een voorbeeld van een enorm dikke vrouw die haar bed niet meer af kwam maar die toch 45 kg afgevallen was puur door seks. Met haar ex. Hij kwam dan langs om er eens even flink overheen te gaan en blijkbaar viel zij daar vanaf.
Dat was gewoon ranzig... Haar streefgewicht was nu 240 kilo..quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
Waar is 'ons' SQ?
[..]
F kwam gisteren nog met een voorbeeld van een enorm dikke vrouw die haar bed niet meer af kwam maar die toch 45 kg afgevallen was puur door seks. Met haar ex. Hij kwam dan langs om er eens even flink overheen te gaan en blijkbaar viel zij daar vanaf.
Ja, maar het toonde wel aan dat een beetje lafjes erbij liggen dus alsnog zoden aan de dijk zet vwb verbranding.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat was gewoon ranzig... Haar streefgewicht was nu 240 kilo..
goed excuus wel om je ex nooit helemaal te hoeven laten gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar het toonde wel aan dat een beetje lafjes erbij liggen dus alsnog zoden aan de dijk zet vwb verbranding.![]()
![]()
Ze had geduurde dat half uur gewoon geen tijd om te eten en daarom viel ze af?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar het toonde wel aan dat een beetje lafjes erbij liggen dus alsnog zoden aan de dijk zet vwb verbranding.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze had geduurde dat half uur gewoon geen tijd om te eten en daarom viel ze af?
Jup, en met een BMR van 6500 scheelt dat aardigquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze had een bmi van 93... Dat is gewoon knap.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, en met een BMR van 6500 scheelt dat aardig
kijk, dat was nou precies mi9jn gedachte, in dat half uur kan ze geen vreten in d'r laadklep schuiven, dat zal wel de reden zijn voor het gewichtsverlies.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |