SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 10-07-2012 13:02:23 ]disclaimer
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Mag mijn ticker ook in de OP?
Ik at ook altijd cruesli, maar ben op een dag dapper geweest en overgestapt op muesli. Dat is even wennen, maar ik vind het nu ook lekker. Al moet ik in de winkel altijd mezelf nog even overtuigen, een korte blik op de kcal is vaak echter al voldoende.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
MissSly, van alle Cruesli's is die van Jordan's degene met de minste kcal. Maar idd wordt het krokante laagje met suikers gemaakt, dus daar kom je dan niet onderuit.
Ik heb net ook heerlijk gelopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef helicopter het volgende:
Ik hoop dat het vanavond wat droger is dan vanmorgen. Ik wil weer hardlopen.
Overigens wel **** dat alle regenwolken precies hier over Ehv trekken, ze doen het er om.
Weet je wat helemaal loller is, ik loop regelmatig met mijn vriend (wandellopen dan) en dan zetten we allebei endomondo aan. Lopen hetzelfde stuk, op het kaartje ziet het er exact hetzelfde uit. En toch heeft hij volgens de app altijd minimaal 20% meer afstand afgelegd dan ik. WAT IS DEZE!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net ook heerlijk gelopen.
Alleen luisterd ik naar mijn verkeede app waardoor ik op de app waarop ik alles bijhou 4,97km gelopen heb ipv 5k.![]()
Nee, dat vind ik ook. Ik vraag me dus echt af hoe endomondo berekent. Want ik ben idd 20 centimeter korter dan hij, dat is het enige verschil. Als je daar op berekent (dus snelheid tegen lichaamslengte afzet) heb je heel die satelliet ook niet nodigquote:
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
als je iets krokants wil kun je beter een cracker pakken... om muesli goed krokant te maken heb je best veel noten nodig.
Er is zat ander lekker fruit wat er doorheen kan. Bessen, appels, bananen, rijpe peerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maar ik wil in de ochtend yoghurt eten, maar pure yoghurt zonder iets vind ik weer minder. En nu zijn er aardbeien, maar die zijn er niet het hele jaar.
beschuit in je yoghurt is binnen 5 seconden zompigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
En een beschuitje erdoor kruimelen? Ik vind dat niks, maar er zijn mensen die dat heel lekker vinden.
Ik loop in principe met Runkeeper, maar FOK heeft een team op Endomondo dus ik zet die op de achtergrond aan om ook daar mijn loopjes te registreren.
Ja zeg, beetje doorlepelen dan he!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beschuit in je yoghurt is binnen 5 seconden zompig
kun je er beter croutons in gooienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja zeg, beetje doorlepelen dan he!
Wie weet is het nog lekker ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je er beter croutons in gooien
Damn, dat is een heel erg rechte lijn (de eerste keer eigenlijk ook al).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
van die fijne gekruide met knoflook ofzo?
![]()
Deze had ik hier nog niet geshowed he?
[ afbeelding ]Zo ziet -10 kilo eruit.
good luck with thatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ziet er goed uit BE!!!!
En SQ, frustrerend lijkt mij dat, als je moeder zo gaat afvallen... Maar soms zijn ze gewoon niet te veranderen....
Ik hoop op mooi weer morgen. Personeelsuitje, en ik ga fietsen 's middags..
Het was de beste optie vond ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, begin april begonnen, ergens in mei nog 2 weken van de wagen gevallen, zie het gapende gat, maar daarna gelukkig weer goed opgepakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
BE, knap! En vanaf april? Dat heb je heel netjes gedaan.
Ja ik denk dat je als uitvaartonderneem(st)er een stuk dichterbij huis bent iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn een beetje aan het kijken naar wat meetings en trips voor volgend jaar. Vooralsnog staat dit met potlood in mijn agenda, begin Januari naar Singapore (dag of 4), dan in Februari wrsch Zuid Afrika en Botswana (10 dagen in totaal) en dan eind April/begin Mei weer Singapore (dag of 4) en dan in augustus weer 10 dagen Singapore.
God wat heb ik toch een nare baan!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je als uitvaartonderneem(st)er een stuk dichterbij huis bent idd
Ben je nog steeds zoekende daarin , of denk je ik geniet nog ff van mn huidige baan ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Idd ja. Maar goed, die baan heeft (voor mij dan he) ook weer zijn aantrekkingskracht en eigen interessante dingen.
Dan wil ik BE's baan wel als die vrij komtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef Joene het volgende:
Ben je nog steeds zoekende daarin , of denk je ik geniet nog ff van mn huidige baan ?
Het staat in de ijskast tot de kinderen groter zijn. Het is vrijwel onmogelijk om een parttime functie te vinden in die branche en sws is het prettig als de kinderen iets groter en minder afhankelijk zijn. Als er een familie belt dat er iemand overleden is moet je er eigenlijk echt wel even heen en dan zou het prettig zijn als de kinderen bijvoorbeeld zichzelf thuis binnen zouden kunnen laten en een half uurtje alleen op papa moeten wachten ofzo. En dan hoeft F. ook neit meer a la minute alles uit zijn handen te laten vallen als ik weg zou moeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zoekende daarin , of denk je ik geniet nog ff van mn huidige baan ?
Ook dat ken ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
Pff.. Nou ik ben voorlopig wek even uitgereisd hoor!
Na portugal, usa, parijs, verschillend tripjes offshore, een weekend oost duutsland en in oktober eeer een week parijs heb ik mijn km's voor dit jaar ook wel eeer gemaskt.. Thuis zitten is af en toe ook gewoon heel fijn.
Je mag er wel een aan mij verkopen, ik kom niet verder dan de trainingsruimte in het Evoluonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
Pff.. Nou ik ben voorlopig wek even uitgereisd hoor!
Na portugal, usa, parijs, verschillend tripjes offshore, een weekend oost duutsland en in oktober eeer een week parijs heb ik mijn km's voor dit jaar ook wel eeer gemaskt.. Thuis zitten is af en toe ook gewoon heel fijn.
Ga ik met je meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Je mag er wel een aan mij verkopen, ik kom niet verder dan de trainingsruimte in het Evoluon
Dat kun je zo gek maken als je zelf wilquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga ik met je mee
Niet naar dat Evoluon. Dus.
Totaal geen geld voor vakanties hier, dus ik moet het doen met de verhalen van anderen.
Ik heb eigenlijk ook geen idee wat het nou kost, een vakantie. Geen benul wat mensen daarvoor uitgeven pp.
Ik vind Eindhoven zo lelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
en hoezo wil je niet met me naar het Evoluon
Maar wat is zo'n beetje een minimaal bedrag? Wat 'reserveert' men voor de vakantie?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kun je zo gek maken als je zelf wil
Dat kan zo verschillen joh! Je kan een week gaan kamperen met het hele gezin voor 500 euro, je kan tien dagen naar Miami Beach met z'n tweeen voor 4000 euroquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is zo'n beetje een minimaal bedrag? Wat 'reserveert' men voor de vakantie?
Wij gaan kamperen, hebben voor het eerst een camping gereserveerd dit jaar (omdat we met vrienden gaan die een stacaravan gehuurd hebben) en ik hoop toch eigenlijk op max 1500 euro uit te komen met zijn viertjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is zo'n beetje een minimaal bedrag? Wat 'reserveert' men voor de vakantie?
Is ook afhankelijk van welke periode je gaat. In de schoolvakanties is alles een behoorlijk stuk duurder dan buiten het hoogseizoen. Wij hebben een stacaravan gehuurd voor 435 euro voor 10 dagen, aan het einde van het hoogseizoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |