SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 10-07-2012 13:02:23 ]disclaimer
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Mag mijn ticker ook in de OP?
Ik at ook altijd cruesli, maar ben op een dag dapper geweest en overgestapt op muesli. Dat is even wennen, maar ik vind het nu ook lekker. Al moet ik in de winkel altijd mezelf nog even overtuigen, een korte blik op de kcal is vaak echter al voldoende.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
MissSly, van alle Cruesli's is die van Jordan's degene met de minste kcal. Maar idd wordt het krokante laagje met suikers gemaakt, dus daar kom je dan niet onderuit.
Ik heb net ook heerlijk gelopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef helicopter het volgende:
Ik hoop dat het vanavond wat droger is dan vanmorgen. Ik wil weer hardlopen.
Overigens wel **** dat alle regenwolken precies hier over Ehv trekken, ze doen het er om.
Weet je wat helemaal loller is, ik loop regelmatig met mijn vriend (wandellopen dan) en dan zetten we allebei endomondo aan. Lopen hetzelfde stuk, op het kaartje ziet het er exact hetzelfde uit. En toch heeft hij volgens de app altijd minimaal 20% meer afstand afgelegd dan ik. WAT IS DEZE!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net ook heerlijk gelopen.
Alleen luisterd ik naar mijn verkeede app waardoor ik op de app waarop ik alles bijhou 4,97km gelopen heb ipv 5k.![]()
Nee, dat vind ik ook. Ik vraag me dus echt af hoe endomondo berekent. Want ik ben idd 20 centimeter korter dan hij, dat is het enige verschil. Als je daar op berekent (dus snelheid tegen lichaamslengte afzet) heb je heel die satelliet ook niet nodigquote:
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
als je iets krokants wil kun je beter een cracker pakken... om muesli goed krokant te maken heb je best veel noten nodig.
Er is zat ander lekker fruit wat er doorheen kan. Bessen, appels, bananen, rijpe peerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maar ik wil in de ochtend yoghurt eten, maar pure yoghurt zonder iets vind ik weer minder. En nu zijn er aardbeien, maar die zijn er niet het hele jaar.
beschuit in je yoghurt is binnen 5 seconden zompigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
En een beschuitje erdoor kruimelen? Ik vind dat niks, maar er zijn mensen die dat heel lekker vinden.
Ik loop in principe met Runkeeper, maar FOK heeft een team op Endomondo dus ik zet die op de achtergrond aan om ook daar mijn loopjes te registreren.
Ja zeg, beetje doorlepelen dan he!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beschuit in je yoghurt is binnen 5 seconden zompig
kun je er beter croutons in gooienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja zeg, beetje doorlepelen dan he!
Wie weet is het nog lekker ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je er beter croutons in gooien
Damn, dat is een heel erg rechte lijn (de eerste keer eigenlijk ook al).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
van die fijne gekruide met knoflook ofzo?
![]()
Deze had ik hier nog niet geshowed he?
[ afbeelding ]Zo ziet -10 kilo eruit.
good luck with thatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ziet er goed uit BE!!!!
En SQ, frustrerend lijkt mij dat, als je moeder zo gaat afvallen... Maar soms zijn ze gewoon niet te veranderen....
Ik hoop op mooi weer morgen. Personeelsuitje, en ik ga fietsen 's middags..
Het was de beste optie vond ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, begin april begonnen, ergens in mei nog 2 weken van de wagen gevallen, zie het gapende gat, maar daarna gelukkig weer goed opgepakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:47 schreef Soempie het volgende:
BE, knap! En vanaf april? Dat heb je heel netjes gedaan.
Ja ik denk dat je als uitvaartonderneem(st)er een stuk dichterbij huis bent iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn een beetje aan het kijken naar wat meetings en trips voor volgend jaar. Vooralsnog staat dit met potlood in mijn agenda, begin Januari naar Singapore (dag of 4), dan in Februari wrsch Zuid Afrika en Botswana (10 dagen in totaal) en dan eind April/begin Mei weer Singapore (dag of 4) en dan in augustus weer 10 dagen Singapore.
God wat heb ik toch een nare baan!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je als uitvaartonderneem(st)er een stuk dichterbij huis bent idd
Ben je nog steeds zoekende daarin , of denk je ik geniet nog ff van mn huidige baan ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Idd ja. Maar goed, die baan heeft (voor mij dan he) ook weer zijn aantrekkingskracht en eigen interessante dingen.
Dan wil ik BE's baan wel als die vrij komtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef Joene het volgende:
Ben je nog steeds zoekende daarin , of denk je ik geniet nog ff van mn huidige baan ?
Het staat in de ijskast tot de kinderen groter zijn. Het is vrijwel onmogelijk om een parttime functie te vinden in die branche en sws is het prettig als de kinderen iets groter en minder afhankelijk zijn. Als er een familie belt dat er iemand overleden is moet je er eigenlijk echt wel even heen en dan zou het prettig zijn als de kinderen bijvoorbeeld zichzelf thuis binnen zouden kunnen laten en een half uurtje alleen op papa moeten wachten ofzo. En dan hoeft F. ook neit meer a la minute alles uit zijn handen te laten vallen als ik weg zou moeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zoekende daarin , of denk je ik geniet nog ff van mn huidige baan ?
Ook dat ken ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
Pff.. Nou ik ben voorlopig wek even uitgereisd hoor!
Na portugal, usa, parijs, verschillend tripjes offshore, een weekend oost duutsland en in oktober eeer een week parijs heb ik mijn km's voor dit jaar ook wel eeer gemaskt.. Thuis zitten is af en toe ook gewoon heel fijn.
Je mag er wel een aan mij verkopen, ik kom niet verder dan de trainingsruimte in het Evoluonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef Barretje80 het volgende:
Pff.. Nou ik ben voorlopig wek even uitgereisd hoor!
Na portugal, usa, parijs, verschillend tripjes offshore, een weekend oost duutsland en in oktober eeer een week parijs heb ik mijn km's voor dit jaar ook wel eeer gemaskt.. Thuis zitten is af en toe ook gewoon heel fijn.
Ga ik met je meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Je mag er wel een aan mij verkopen, ik kom niet verder dan de trainingsruimte in het Evoluon
Dat kun je zo gek maken als je zelf wilquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga ik met je mee
Niet naar dat Evoluon. Dus.
Totaal geen geld voor vakanties hier, dus ik moet het doen met de verhalen van anderen.
Ik heb eigenlijk ook geen idee wat het nou kost, een vakantie. Geen benul wat mensen daarvoor uitgeven pp.
Ik vind Eindhoven zo lelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
en hoezo wil je niet met me naar het Evoluon
Maar wat is zo'n beetje een minimaal bedrag? Wat 'reserveert' men voor de vakantie?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kun je zo gek maken als je zelf wil
Dat kan zo verschillen joh! Je kan een week gaan kamperen met het hele gezin voor 500 euro, je kan tien dagen naar Miami Beach met z'n tweeen voor 4000 euroquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is zo'n beetje een minimaal bedrag? Wat 'reserveert' men voor de vakantie?
Wij gaan kamperen, hebben voor het eerst een camping gereserveerd dit jaar (omdat we met vrienden gaan die een stacaravan gehuurd hebben) en ik hoop toch eigenlijk op max 1500 euro uit te komen met zijn viertjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is zo'n beetje een minimaal bedrag? Wat 'reserveert' men voor de vakantie?
Is ook afhankelijk van welke periode je gaat. In de schoolvakanties is alles een behoorlijk stuk duurder dan buiten het hoogseizoen. Wij hebben een stacaravan gehuurd voor 435 euro voor 10 dagen, aan het einde van het hoogseizoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee, da's een conference center tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef miss_sly het volgende:
Evoluonjeugdherinneringen! Maar dat is niet meer een interessante tentoonstellingstoestand, toch?
wasmachine?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan niet wachten tot we in the middle of nowhere in zuid-oost Polen 3 dagen in een appartement van 110 vierkante meter zitten. Dat is 1,5 keer ons huis! Het zal wel een balzaal ofzo hebben... De eerste twee dagen in een kasteeltje, ik ben benieuwdVanavond nog 1 appartement boeken, over 1,5 week gaan we weg.
We krijgen wel steeds meer eisen moet ik zeggen. Voor minder dan 30 vierkante meter doen we het niet. We willen een balkon, parkeerplaats, minimaal een 8,5 in de reviews op booking.com, liefst een wasmachine, etc.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, ik zie mezelf al zitten naast zo'n tent met een buta brandertje iets met smac te maken. Ieder z'n meug![]()
Wij hebben trouwens veruit de meeste sloebervakantie van al onze vrienden heNiemand begrijpt waarom we naar Polen gaan, zij staan op superluxe campings of luxe resorts in Dubai enzo.
Nou... ik ben ook altijd wel erg blij dat vrijwel elke camping in Frankrijk er wel eentje heeft staan.quote:
ik neem gewoon genoeg schone kleren mee, ik ga nog niet misschien de was doen als ik op vakantie ben. Evenals koken. Ik beperk me tot bier in de koelkast leggen, mijn kleren op een hangertje doen en boodschappen halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik ben ook altijd wel erg blij dat vrijwel elke camping in Frankrijk er wel eentje heeft staan.
Of nou ja, de echte primitieve campings mss niet, maar een stapje daarboven vrijwel altijd wel. Ik vind kamperen geweldig, maar ik weiger onderbroeken te gaan staan schrobben met de hand enzo. Het blijft wel vakantie natuurlijk he!
even hier bij vermelden dat wij altijd in september gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan graag naar Griekse eilandjes. Voor reis, verblijf en auto waren we de laatste keer geloof ik 1650 euro kwijt voor 2 weken Corfu. Maar aangezien wij bourgondiėrs zijn kun je daar nog makkelijk 100 euro per dag bij optellen aan eten, drinken en entreekaartjes, dus een vakantie voor ons kost 2500 euro. Een stedentripje rond de 1000 euro.
Heerlijk is dat... Lekker rustig... Grote nadeel aan kinderen, gebonden aan hoogseizoen en dus belachelijke prijzen en altijd druk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even hier bij vermelden dat wij altijd in september gaan
Ja, nou, inderdaad. Ben blij dat ik daar nog minimaal 6 zomers geen last van hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heerlijk is dat... Lekker rustig... Grote nadeel aan kinderen, gebonden aan hoogseizoen en dus belachelijke prijzen en altijd druk.
lekker in de modder, hollandse zomersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wij hadden geluk, in Duitsland doen ze niet aan meivakantie, dus de prijzen waren daar gewoon nog voorseizoenprijzen..
Volgend jaar wil ik eigenlijk wel naar Vlieland, kamperen in een ingerichte tent... Lijkt mij zo leuk om met tegendietijdpeuter elke dag op het strand te spelen...
Dat wil niet echt met kleine kinderen. Zoveel kleren hebben ze niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem gewoon genoeg schone kleren mee, ik ga nog niet misschien de was doen als ik op vakantie ben. Evenals koken. Ik beperk me tot bier in de koelkast leggen, mijn kleren op een hangertje doen en boodschappen halen.
Ja dat scheelt, wij volwassenen kwijlen, smeren en kitsen niet drie keer per dag onze kleren onderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat wil niet echt met kleine kinderen. Zoveel kleren hebben ze niet.![]()
![]()
Ik merk elk jaar weer dat ik altijd iets van 2 max 3 favoriete outfits heb en dat ik de rest van mijn kleren amper bekijk. Enige jammere is dat ik dat nooit van te voren vast kan stellen. Zou een hoop zooi mee schelen.
Dat was vroeger echt heel leuk, ben ik als kind een aantal keer geweest. Beetje voorloper van Nemo (denk ik, want daar ben ik nog nooit geweest) ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's een conference center tegenwoordig
Jup, oude Philips showcase, maar die hebben niet zoveel te showcasen waar volk op af zou komen nowadaysquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was vroeger echt heel leuk, ben ik als kind een aantal keer geweest. Beetje voorloper van Nemo (denk ik, want daar ben ik nog nooit geweest) ofzo.
Wij houden ook niet van primitief gedoe, maar zo'n stacaravan is helemaal niet primitief, heeft eigen sanitair enzo, dus helemaal prima. En wel het fijne, relaxte van een camping, want dat vind ik dan wel weer fijn, zeker ook voor onze dochter van 3.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Oh, bedankt voor jullie prijsindicaties
Maar camperen zit er niet in, hoe leuk ik dat ook vind'. Dan zit ik namelijk een week opgescheept met moppersmurfHij houdt čcht niet van 'primitief gedoe', terwijl ik dat geweldig vind. Hij heeft wel een villa in Portugal, maar vliegreis + autohuur samen zijn ook al erg pittig.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, oude Philips showcase, maar die hebben niet zoveel te showcasen waar volk op af zou komen nowadays
'Hoe is het om in een MRI-scanner te liggen'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
Jup, oude Philips showcase, maar die hebben niet zoveel te showcasen waar volk op af zou komen nowadays
ze hebben wel interessante dingen, maar voor het grote publiek lang niet zo baanbrekend als destijds de CD enzoquote:
Ja nou dat dus, ze hebben nog wel een showcase bij MEdical Systems maar die is niet openbaar toegankelijk al is het wel superinteressantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'Hoe is het om in een MRI-scanner te liggen'
'Bedien nu zelf een CT-scanner!'
ow, maar ik ben echt oudquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben wel interessante dingen, maar voor het grote publiek lang niet zo baanbrekend als destijds de CD enzo
kun je nagaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow, maar ik ben echt oudik ben nog van ruim voor de CD zelfs
Zeker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Meut! Je kan ook lekkere dingen maken op een butabrandertje hoor!
Ben jij wel eens in het homelab geweest? Daar heb ik wel eens met onderzoekjes meegedaan, ook tof.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nou dat dus, ze hebben nog wel een showcase bij MEdical Systems maar die is niet openbaar toegankelijk al is het wel superinteressant
Het lijkt me heel leuk maar in je eentje is dat ook weer zoietsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.![]()
En we hebben een Coleman:
[ afbeelding ]
Vond het eigenlijk nog te luxe, maar ach.![]()
Heerlijk juist, zo primitief. In Schotland hebben we bijvoorbeeld met de tent aan de kust gestaan met uitzicht op twee eilandjes.Verder niemand in de buurt en dan zonsondergang en een kop zelfgemaakte warme choco.
![]()
Nee, ik werk er al, dus ik hoef niet meer geļmponeerd te worden vrees ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in het homelab geweest? Daar heb ik wel eens met onderzoekjes meegedaan, ook tof.En ik ben wel eens bij een opendag van research geweest, ook tof. Toen stond daar een 3D-tv (zonder bril!) en dat was echt nog spacy, sowieso had nog bijna niemand toen HD. (Dat was een jaar of 10 geleden)
allen portugal en usa waren vakanties hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:15 schreef Barreltje het volgende:
en slapen in las vegas ( 100 eur voor 11 dagen voor 2 p.)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.![]()
En we hebben een Coleman:
[ afbeelding ]
Vond het eigenlijk nog te luxe, maar ach.![]()
Heerlijk juist, zo primitief. In Schotland hebben we bijvoorbeeld met de tent aan de kust gestaan met uitzicht op twee eilandjes.Verder niemand in de buurt en dan zonsondergang en een kop zelfgemaakte warme choco.
![]()
Die hoef ik niet in ieder appartement te hebben maar ik moet wel om de paar dagen wassen. Omdat ik zo snel dik ben geworden heb ik maar heel weinig kleren. 3 Broeken en 2 mouwloze shirts, 2 korte mouwen shirts en 2 lange/driekwart mouwen voor weer als vandaag. En dankzij het hele hormoonverhaal zweet ik als een otter door de opvliegers. En ik heb ook maar 3 beha's. En nog 3 nachthemden waar ik in pas. Dus ik heb een wasmachine nodig. Ik was er ook altijd tegen om te wassen op vakantie maar nu is het gewoon niet anders.quote:
En toch ben ik er tegenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Meut! Je kan ook lekkere dingen maken op een butabrandertje hoor!
maar als je zo weinig hebt kan het toch ook ff op de hand?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die hoef ik niet in ieder appartement te hebben maar ik moet wel om de paar dagen wassen. Omdat ik zo snel dik ben geworden heb ik maar heel weinig kleren. 3 Broeken en 2 mouwloze shirts, 2 korte mouwen shirts en 2 lange/driekwart mouwen voor weer als vandaag. En dankzij het hele hormoonverhaal zweet ik als een otter door de opvliegers. En ik heb ook maar 3 beha's. En nog 3 nachthemden waar ik in pas. Dus ik heb een wasmachine nodig. Ik was er ook altijd tegen om te wassen op vakantie maar nu is het gewoon niet anders.
[..]
En toch ben ik er tegenIk doe niet aan koken op vakantie, hoe kookgek ik ook ben. Ik ga lekker elke avond uit eten en geniet ervan om te koken als ik thuis ben. Ik laat alleen mijn vriend 's ochtends een eitje koken voor bij het ontbijt
![]()
Mijn principe is: vakantie = meer luxe. Of in ieder geval niet minder.
Oh, die hebben ze wel. Maar het geeft zero steunquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zeeman en grote maten BH's?
Maar ja, ik draag een BH een week voor het in de was gaat, dus mja
heb je bij het snijden van die ingredienten iig wat kcals verbrandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, die hebben ze wel. Maar het geeft zero steun
Ik heb net muffins gemaakt met fuckin' 15 ingrediėnten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |