(ik heb nog tot februari hoor, maar toch. ik vrees dat ik in m'n eentje nooit aan 30 van die dingen kom)quote:ik wil graag deze gaan maken, maar heb daar dan wel een heleboel van die binnen-eieren voor nodig. wie is er bereid ze met me mee te gaan sparen?
Juf was er heel blij mee. Geen grote zakken met snoep maar gewoon iets kleins en lekkers. Kinderen vonden het allemaal helemaal leuk en lekker in ieder geval. Leuke reacties gehad!!quote:
daar heb ik er een zooi van liggen, dacht ik. heb je ze nog nodig? dan ga ik even in mijn hobbyhok zoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:07 schreef trui het volgende:
ik had er een in V&A gezet, maar kreeg daar niet zoveel respons op. FHF kan ik nog proberen inderdaad.
knap van je dat je dat zonder beschrijvinge kan. ik wil ze wel kwijt hoor. ik blijf gewoon dooreten denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef trui het volgende:
cool!! maar wil je ze wel kwijt? en wat wil je ervoor hebben? ik PM je wel even.
en mijn italiaans, hoezo? oooh dat doe ik verder wel zonder beschrijving joh.
F heeft een fruitbakje getrakteerd. Is nóg makkelijker dan een stokjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef miss_sly het volgende:
Onze dame wil volgende week fruit op een stokje trakteren. Dat krijg ik wel in elkaar geknutseld
Ze wil er alleen ook kaas bij, haha.
Door een red velvet cake te bakken (is echt supergrappig, met hele gekke ingredienten) en dan de cake verkruimelen en de frosting erdoor mengen en dan als gehakt daar balletjes van draaien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk zeg!
maar hoe maak je red velvet cakepops?
Ow, dat klinkt ook erg leuk! Maar onze dame weet, zo jong als ze is, heel goed wat ze wil, en het fruit moet op een stokjequote:Op woensdag 11 juli 2012 09:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
F heeft een fruitbakje getrakteerd. Is nóg makkelijker dan een stokje.
Bij de Makro bakjes gekocht met tropische fruitfiguurtjes op de zijkant, en in het bakje als echt fruit aardbei gedoopt in chocola, druiven en frambozen en als snoepjes een kersje en een banaantje. Een clowntjesprikkertje erin en F was helemaal blij
ben nu al benieuwd naar je foto's! Klinkt superleuk. Waar haal je die flesjes vandaan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:39 schreef ueberduitser het volgende:
Dat ziet er leuk uit, die Marienkäfers trouwens ook!
Onze meneer wordt over 2 weken 6 jaar en moeders is bezig met de uitnodigingen voor het feestje.
Moeders heeft het weer meesterlijks bedacht: een piratenfeestje en de uitnodigingen zijn schatkaarten in een fles, soort van flessenpost. Heb nog geen foto's, zal vanavond even wat schieten.
Mooie blanco schatkaart van i-net gehaald, beetje ingekleurd en voorzien van tekst in een OldEnglish lettertype. Papier van te voren ingestreken met thee(en laten drogen natuurlijk), dan lijkt het papier oud. Schatkaart met tekst erop geprint. Kaart uitgescheurd en de randjes verbrand. Net echt!
Kaartje oprollen en met een touwtje dichtknopen, in de fles wat fijn zand, kaart erin, kurk erop en een stukje strotouw erom. Helemaal geweldig.
Zogezegd, de foto's volgen.
Via Ebay zijn echt hele mooie kleine flesjes te bestellen, maar wij hebben kleine witte wijnflesjes en Jilz flesjes gebruikt.quote:
Ontspanning heet dat bij ons...quote:Op maandag 17 september 2012 15:32 schreef -Spring het volgende:
Jeuzes, ik krijg al de zenuwen als ik er aan denk.
Dat is leuk! Zie .nlquote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef trui het volgende:
haha je kunt ook overdrijven UD. en het Giga Konijnenhol?? wat is dat nou weer?
Wat leuk!!!quote:Op maandag 17 september 2012 22:35 schreef _Bar_ het volgende:
Dit hadden wij bij Roy getrakteerd; Cakepop ijsjes
Die komen bij Oosterik (Denekamp) vandaan en kosten iets van ¤15 als ik het goed heb.quote:Op maandag 17 september 2012 22:08 schreef Sandous het volgende:
maar n offtopic vraag (jaa ik weet) ik vind je vazen zo gaaf!! waar komen die vandaan?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:49 schreef lady-wrb het volgende:
voor de rest vind ik maar een zweverig gedoe met die michael.
Lijkt me antroposofisch, geloof niet dat er andere stromingen zijn die aan Michaël doen. Maar voor de peuters maken ze er een oogstfeest van, dat lijkt me een prima thema voor peuters.quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Moonah het volgende:
[..]Dat dacht ik ook al.
Vind het ook nogal abstract voor peuters.
Wat voor visie houdt die psz er op na Poppejans? (Just interested).
Het is een peuterspeelzaal van de Vrije school, antroposofisch dus.quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Moonah het volgende:
[..]Dat dacht ik ook al.
Vind het ook nogal abstract voor peuters.
Wat voor visie houdt die psz er op na Poppejans? (Just interested).
Daar zaten de bloempotjes in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:44 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Mag ik vragen waar je die vierkante boxjes vandaan hebt?
Leuke naam ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |