Nee floradixquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef mignonne het volgende:
je ijzer was 5.1??
ik mag hopen dat je met ijzermedicatie bent gestart? en ben je onder controle van de gyn nu?
Dat dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef mignonne het volgende:
je ijzer was 5.1??
ik mag hopen dat je met ijzermedicatie bent gestart? en ben je onder controle van de gyn nu?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee floradixDat gaat namelijk echt werken bij zulke waarden..
Bij mij begon de vk al te piepen vorige keer toen hij rond de 7 zat.. Dat ik plechtig moest beloven beter op mn voeding te letten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
floradix werkt überhaupt niet als je Hb te laag is. Het geeft je hooguit een heel klein pietsje ondersteuning als een opkikkertje als je Hb normaal is.
Twinkle ben je bij de gyn onder controle of een vk?
waarom slik je in vredesnaam geen ferrofumaraat met zo'n Hb?
Afgezien van de ijzerwaarde, is ook de suikerwaarde wel erg laag als het niet nuchter geprikt is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
floradix werkt überhaupt niet als je Hb te laag is. Het geeft je hooguit een heel klein pietsje ondersteuning als een opkikkertje als je Hb normaal is.
Twinkle ben je bij de gyn onder controle of een vk?
waarom slik je in vredesnaam geen ferrofumaraat met zo'n Hb?
Ja dus de vk zei toen al de lovende woorden: .. verbaast me dat je nog rechtop staatquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef Ticootje het volgende:
Had je een waarde van 3.6 terwijl je al gegeten had??
Succes bij de gyn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja dus de vk zei toen al de lovende woorden: .. verbaast me dat je nog rechtop staat![]()
Maar ik had toen wel al gegeten ja .. Ik ga nooit zonder eten naar het ziekenhuis want voor je het weet steken ze je helemaal lek. En ik ben al neit zo van de naalden en zulks![]()
Dus dat gaat nog leuk worden
Je bent geen grensgeval meer voor tabletten hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow serieus is het echt zo eng laag dan?![]()
.. Ik dacht dat het wel mee viel?
Ik zit nu in de overgangsfase tussen vk en gyn. Ben al 1 keer bij gyn geweest maar dat was meer informerend gesprekje. Ik moet daar de 25e weer heen.
VK heeft wel gezegd dat het bewaakt moest gaan worden door de gyn omdat ik een 'grensgeval' was voor ijzertabletten.
Maar da's echt de horror, heb nu al giga last van obstipatie en beginnende aambeien. Door elke dag 10 ml lactulose gaat het daar de laatste twee weken stukken beter mee!
Vroeger wel tabletten gehad, ijzer is altijd zwaktepunt geweest.
nouja heeft je vk het op zn beloop gelaten of heb jij zelf gezegd dat je geen tabletten wil slikken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja en ik moet elke dag 4 trappen op hier op kantoor omdat ik de lift voor geen meter vertrouw(hangt de halve tijd vast). Opzich .. de hoeveelheid energie .. Valt in mijn ogen best mee. Ik doe eerder rustig aan omdat ik last heb van mijn onderrug, daaraan merk ik vaak dat ik teveel gedaan heb.
Jullie doen em de ogen openen dames.. Wat raar dat de vk het dan zo op zijn beloop heeft gelaten
Jij verloor best veel bloed... Maar een normale bevalling verlies je volgens mij ook tussen de 300cc en 500cc...quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
nouja heeft je vk het op zn beloop gelaten of heb jij zelf gezegd dat je geen tabletten wil slikken?
maar goed, je had beter voorgelicht moeten worden over risico's van bloedarmoede enzo.
ik zou als ik jou was als de donder die tabletten gaan slikken en hopen dat je Hb nog voldoende opkrikt voor de bevalling begint. Je verlies áltijd bloed bij je bevalling en jij kunt dat nu echt niet hebben.
Ik ben bij mijn bevalling 1600 cc verloren en mn Hb ging van 7.nogwat naar 4.9. Enig idee wat dat met jouw Hb zou doen?
Als het niet goed voelt moet je overstappen. Ze moeten wel je bevalling doen straks!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel over overstappen naar een andere vk praktijk... Ik wacht de afspraak van volgende week nog af, maar ik heb gewoon een raar gevoel bij deze mensen.
Die doe ik zelf wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Als het niet goed voelt moet je overstappen. Ze moeten wel je bevalling doen straks!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |