Mijn fout. Ik had een screenshot van mijn MNS9100 met gw-basic gemaakt. Daarna op internet gezet en gewacht tot deze bij google afbeeldingen als een van de eerste vermeld werd. Vervolgens op Fok! geplaatst.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:33 schreef najazeg het volgende:
regel 20 is overbodigStoppen doet ie toch wel of je moet in een infinite loop zitten oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik niet. Wat ik meestal gebruikte als games launcher was DOS Shell.
[ afbeelding ]
Dagen gespeeld dat spel. Binnenkort nog maar eens proberen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? Flight Simulator 4?
[ afbeelding ]
Ik snapte geen reet van die DME en VOR dingen en al die instrumenten met die bakens enzo...
Maar 't was prachtig, met die Sears Towers tussendoor te vliegen en dan die moeilijk te benaderen 2e luchthaven....
een klassiekerquote:Op maandag 23 juli 2012 11:51 schreef Djeez het volgende:
Geloof dat deze nog niet is genoemd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazenspel, al zal het wel altijd het sneue broertje van Wolf3D blijven
Pobor, Pobor!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef ems. het volgende:
Trouwens, meer mensen die de geweldige point&clicks games van de Goblin series hebben gespeeld? Heb ik me ook dagen mee vermaakt
Vooral die geluidjes die de characters maken als ze praten blijven geweldig
Oh ja die ken ik nogquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:25 schreef NekoKoneko het volgende:
In Worms had ik altijd een holy team en een evil team. Kreeg je op het einde stats als Most Violent: Jesus. Most useless: God. Worm of the Match: Satan.
Dat vond ik dan weer grappig
Wie gebruikte er trouwens ook Quikmenu 3?
[ afbeelding ]
ongetwijfeld block out:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef JohnB52 het volgende:
Ik speelde ook wel eens 3d tetris, van bovenaf.
Zal nog eens in de bak met games kijken bij m pa thuis , die heeft alles nog bewaard.
Weet wel dat ie n X niet blij was , toen ik n diskette nodig had , en uit zijn bak n blauwe had gepikt :-p
Je plaatjes doen het niet lieverd... maar ik weet welk spel je bedoelt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:04 schreef Djeez het volgende:
Kan iemand zich deze game nog herinneren?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bumpy, wat een bazenspel! Gortdroog, weet nog wel dat ik dit spelletje na enkele joints de hele nacht heb gespeeld
Toffe compilatie, mooie overgangenquote:
Was al genoemd, maar die heb ik ook grijs gespeeld in 4 kleurenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:06 schreef Bahamut0503 het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet of deze al genoemd is (waarschijnlijk wel).. maar deze heb ik nog gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |