Norton Commander alleen maar gebruikt om snel bestanden te moven/kopieren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen met Norton Commander ed. hun games opstarten. Dat was allemaal kostbare geheugen dat je nutteloos gebruikte. Heck, ik zat soms zo te kloten in autoexec en config dat ik van te voren mij moest bedenken of ik de muis nodig had in het spel, zo nee, hoppa, niet inladen WOOHOO!
Wat ik wel op een gegeven moment deed was een aantal .bat bestanden maken:
start.bat
echo off
echo 1 Outrun
echo 2 Aaargh
echo 3 Civilization
1.bat
echo off
cd games
cd outrun
outrun.exe
cd\
etc.
Maar dat kostte dan ook geen geheugen.
Mooiste was nog met Dune 2, met XMS kon je voice krijgen, met EMS midi geluid. Maar NIET allebei
Hier ook jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
Dat deuntje hoor ik nog in mijn hoofd.
Ja. Mijn moeder vroeger. Ik werd altijd van de pc afgekicked!quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nog meer Digger spelers hier?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja. Mijn moeder vroeger. Ik werd altijd van de pc afgekicked!
ik nu ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
Dat deuntje hoor ik nog in mijn hoofd.
Zo?quote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef Individual het volgende:
DOS .bat menu's maken voor de spelletjes die erop zaten.. @ECHO OFF
Geen idee meer hoe het moest, maar zo moeilijk was het niet.
Zo idd.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo?
DOS games #3: C:\\>prompt $p$g
Ik denk dat je hier het snelste antwoord hebt: http://forum.fok.nl/user/active/10402quote:Op donderdag 13 september 2012 19:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Zo idd.Wat was de toegevoegde waarde van Norton Commander eigenlijk? Mijn eerste serieuze baan was trouwens voor Symantec die Norton hebben overgenomen.
Ik maakte levels in een spel dat compleet 2D was. Heel erg simpele graphics. Het was een poppetje dat door een veld moest met trappetjes, spikes en nog wat dingen.. Ben dagen bezig geweest om de levels perfect te maken. Dat was nog op de 8088 en dus alleen met een Hercules oranje/zwart scherm.
Iemand een idee met deze vage beschrijving?
Dat is jouw 'mijn actieve topics'. Weet jij wat ik zoek?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier het snelste antwoord hebt: http://forum.fok.nl/user/active/10402
Dan houden we dit topic ook zo zuiver mogelijk met screenshots en filmpjes van oude games
Oopsquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat is jouw 'mijn actieve topics'. Weet jij wat ik zoek?
Dit en police quest!quote:
gepostquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Oops
Het grote "Ik zoek een spel" topic deeltje 16
Bij dit spel heb ik me altijd afgevraagd wat de hoogste score is die iemand ooit gehaald heeft. Zou dat ergens te achterhalen zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |