DOS games #3: C:\\>prompt $p$gquote:Op maandag 30 juli 2012 15:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Oja die heb ik ook gespeeld.
En ook n spelletje dat paratrooper heet, volgens mij.
Was daarop een een gegeven moment echt goed in. In t begin hoef je alleen maar te bombarderen en met je machine gun mannetjes neermaaien. Maar op een gegeven moment moet je ook luchtgevechten houden en met torpedo's andere vliegdekschepen kapot maken (elke keer weer landen om een nieuwe torpedo te mounten) en je moest ook vijandelijke torpedo's kapot schieren voordat ze je schip raakten..quote:
Inderdaad! Leuk spelquote:Op maandag 30 juli 2012 15:52 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Was daarop een een gegeven moment echt goed in. In t begin hoef je alleen maar te bombarderen en met je machine gun mannetjes neermaaien. Maar op een gegeven moment moet je ook luchtgevechten houden en met torpedo's andere vliegdekschepen kapot maken (elke keer weer landen om een nieuwe torpedo te mounten) en je moest ook vijandelijke torpedo's kapot schieren voordat ze je schip raakten..
ik was altijd erg slecht in landen op dat vliegdekschip. Had ongeveer hetzelfde als wat AVGN heeft met Top Gun (lol)quote:Op maandag 30 juli 2012 15:52 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Was daarop een een gegeven moment echt goed in. In t begin hoef je alleen maar te bombarderen en met je machine gun mannetjes neermaaien. Maar op een gegeven moment moet je ook luchtgevechten houden en met torpedo's andere vliegdekschepen kapot maken (elke keer weer landen om een nieuwe torpedo te mounten) en je moest ook vijandelijke torpedo's kapot schieren voordat ze je schip raakten..
True that, het is mij nog nooit gelukt om te landenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik was altijd erg slecht in landen op dat vliegdekschip. Had ongeveer hetzelfde als wat AVGN heeft met Top Gun (lol)
No problem, ik wilde je alleen de screenshot nog even laten zienquote:
oh ja, dat heb ik zo vaak gespeeld tegen vrienden. Alleen had ik hem wel in EGA kleur ipv CGA kleurquote:Op maandag 30 juli 2012 20:58 schreef Djeez het volgende:
Iemand die zich deze game nog kan herinneren?
[ afbeelding ]
Voor als je ff de tijd hebtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Was al genoemd, maar die heb ik ook grijs gespeeld in 4 kleuren
Enige nadeel was dat je je game niet kon opslaan. Maar dat was dan ook de uitdaging, in een uur alles goed doen
Was dat niet Seek and Destroy of zoiets?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:58 schreef Djeez het volgende:
Iemand die zich deze game nog kan herinneren?
[ afbeelding ]
Was dat nou eigenlijk maar 1 level? Ik heb het vroeger wel gespeeld en snapte er als klein kind echt geen hout van. Toen we later een wat modernere computer kregen speelde ik het met de turbo knop uit (anders ging het te snel) en heb ik wel dat eerste level gehaald, maar kwam daarna nou nog een ander level of niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef Joooo-pi het volgende:
sopwith?
[ afbeelding ]
Ik ken nog een, maar ik kom (nog) niet op de naam
idd, heb ook nooit koeien gezien in dat spel. Gebouwen en vliegtuigen kan ik me herinneren en tankjes, maar de rest...quote:Op maandag 30 juli 2012 23:52 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Was dat nou eigenlijk maar 1 level? Ik heb het vroeger wel gespeeld en snapte er als klein kind echt geen hout van. Toen we later een wat modernere computer kregen speelde ik het met de turbo knop uit (anders ging het te snel) en heb ik wel dat eerste level gehaald, maar kwam daarna nou nog een ander level of niet?
Die koeien in dat plaatje ken ik niet. Bij mij stonden er alleen flats, tanks, tentjes, olievaten en uiteraard andere vliegtuigen.
Komt mij ook vaag bekend voor, jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:44 schreef najazeg het volgende:
het sufste spelletje wat ik ooit heb gehad was dat er babies uit een brandend flatgebouw werden gegooid en die moest je dan met een trampoline opvangen en uit het scherm geleiden
Was hem al weer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:44 schreef najazeg het volgende:
het sufste spelletje wat ik ooit heb gehad was dat er babies uit een brandend flatgebouw werden gegooid en die moest je dan met een trampoline opvangen en uit het scherm geleiden
Link werkt nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:02 schreef STING het volgende:
[..]
Was hem al weer helemaal vergeten![]()
[ afbeelding ]
die dus.. al die babies zouden al die vallen en stuiteren op hun hoofd niet eens overleven, maar goed, onder het mom van its a video game...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:02 schreef STING het volgende:
[..]
Was hem al weer helemaal vergeten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:36 schreef avw1982 het volgende:
Aldo
[ afbeelding ]
Als je de levels had uitgespeeld, kreeg je exact dezelfde levels alleen dan in negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |