Oh dat betekent dat je ergens beter in gaat wordenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:16 schreef sararaats het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik ontwaakte in de tuin van m'n ouders en plots door de schutting kon lopen. Ik kon ineens keigoed turnen.
Ook droom ik veel dat ik keigoed piano kan spelen terwijl ik een amateurtje ben.
Maar je kunt dan wel bewust dromen en sturen... Ik heb het 1x meegemaakt. Dat was wel gaaf hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef Little_Dolls het volgende:
Veel mensen vinden het fijn te weten dat ze dromen. Wel, bij echt leuke dromen heb ik dat niet. Waarom niet? Omdat je dan niet kunt zeggen "Tja, maar uiteindelijk is het maar een droom".
Ik vind het "gaaf" als ik het net niet besef, want dat gebeurt ook vaak.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar je kunt dan wel bewust dromen en sturen... Ik heb het 1x meegemaakt. Dat was wel gaaf hoor.
M'n man doet dat ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar je kunt dan wel bewust dromen en sturen... Ik heb het 1x meegemaakt. Dat was wel gaaf hoor.
Oh die droomt regelmatig lucide? Knap hoorquote:
Nou, dát weet ik niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh die droomt regelmatig lucide? Knap hoorIk heb dat altijd wel gewild, maar ja, ik doe er niet voldoende moeite voor om het te leren, ook.
Er zaten geen kaarten die "De bezetene" heetten bij?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 05:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
hm.. Vannacht gedroomd dat ik een nieuw stel tarotkaarten had gekocht.
Alleen hier zaten een paar extra kaarten bij. Het waren er 80 ipv 78. Gelukkig had ik ook een nieuw boek waarin de nieuwe kaarten beschreven stonden. Ik wist alleen niet of ik zo blij moest zijn met deze nieuwe kaarten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Er zaten geen kaarten die "De bezetene" heetten bij?
Vanochtend droomde ik dat ik een pistool had aangeschaft. Ik ging een keertje schieten voor de gein en ik vond ik inslag helemaal niet zo indrukwekkend.. Niet veel harder dan een kogeltje uit een luchtbuks. Naja, rare droom, wat zou ik met een wapen moeten?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:01 schreef Catnip het volgende:
Ik droomde vandaag dat de vriend van mijn tante vreemd ging haha.
Ik droom altijd hele rare dingen, dat ik op een hele hoge schommel zit en dat ik er niet af durf, of dat ik van een berg af val.
Wel grappig, ik onthoud mijn dromen meestal wel
He, dat is toevallig..ik droomde pasgeleden dat ik al mijn tanden kwijt was haha. Heb ook weleens gedroomd dat mij tanden allemaal mooi recht waren. Echt raaaarrrquote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Natalie het volgende:
Ik droomde dat ik twee kiezen was verloren.
Echt serieus...
Toen ik wakker werd bleek dat ze gelukkig nog gewoon in m'n kaak zaten
Oh, dat laatste is beter dan ontbrekende tanden of kiezenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef Catnip het volgende:
[..]
He, dat is toevallig..ik droomde pasgeleden dat ik al mijn tanden kwijt was haha. Heb ook weleens gedroomd dat mij tanden allemaal mooi recht waren. Echt raaaarrr
Zoiets heb ik niet lang geleden ook gedroomd! linksboven waren er 2 kiezen weg. Ik hield mezelf voor dat dat een gevolg was van het ouder worden. Ik probeerde het te accepteren en besloot contact op te nemen met de tandarts en te zien of ik een brug vergoed kon krijgen via mijn verzekering.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Natalie het volgende:
Ik droomde dat ik twee kiezen was verloren.
Echt serieus...
Toen ik wakker werd bleek dat ze gelukkig nog gewoon in m'n kaak zaten
Dat is wel een thema in je leven, he? Tweede Wereldoorlog en concentratiekampen?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
De laatste weken droom ik eigenlijk wel zeker een keer of drie per nacht en ook nogal verontrustende zaken. Vaak bestaan mijn dromen uit een soort scènes uit concentratiekampen. Ik heb ze een tijdje opgeschreven maar daarna niet meer, gewoon omdat het bijna geen doen was in die hoeveelheden. Maar ik ga het denk ik toch maar weer doen, het is toch wel leuk om later terug te zien wat je allemaal gedroomd hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |