abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119795979
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik geloof je, lijkt me niet prettig nee. Mn post was eerder sarcastisch. Kan het ook liggen aan diepe slapers? Dat die daar eerder in geraken dan lichte slapers?
Daar heb ik eigenlijk geen idee van. Ik geloof wel dat slaapverlamming bij een slaapstoornis hoort. Welke weet ik niet. Maar gelukkig heb ik het maar een paar keer in mijn leven mee moeten maken.
pi_119796479
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daar heb ik eigenlijk geen idee van. Ik geloof wel dat slaapverlamming bij een slaapstoornis hoort. Welke weet ik niet. Maar gelukkig heb ik het maar een paar keer in mijn leven mee moeten maken.
Oh, slaapstoornis inderdaad. Ging eventjes googlen.
Echt vreemd hoe het lichaam werkt en dat zoiets gebeurt eigenlijk. :o
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_119796581
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Oh, slaapstoornis inderdaad. Ging eventjes googlen.
Echt vreemd hoe het lichaam werkt en dat zoiets gebeurt eigenlijk. :o
Het lichaam is zo complex.. Het verbaast me dat er maar zo weinig misgaat, eigenlijk :P
pi_119796761
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het lichaam is zo complex.. Het verbaast me dat er maar zo weinig misgaat, eigenlijk :P
Ja, echt bizar joh. _O- Jeetje. Maar we gaan een beetje offtopic nu. :@
LEAVE KB ALONE.
pi_119796890
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja, echt bizar joh. _O- Jeetje. Maar we gaan een beetje offtopic nu. :@
Holy fuck! Dat is waar... Ontopic maar weer.
pi_119797049
Zo droomde ik laatst dat mijn arm geen gevoel meer had, ik zwaaide er verontwaardigd mee en zei tegen de persoon die ook daar was dat ik niks voelde in mijn arm, maar dat het wel pijn deed. Kort daarna werd ik wakker en bleek dat ik op die arm lag te slapen. :')
LEAVE KB ALONE.
pi_119798044
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo droomde ik laatst dat mijn arm geen gevoel meer had, ik zwaaide er verontwaardigd mee en zei tegen de persoon die ook daar was dat ik niks voelde in mijn arm, maar dat het wel pijn deed. Kort daarna werd ik wakker en bleek dat ik op die arm lag te slapen. :')
Dat soort dingen levert vaak bizarre dromen op ja, als het onweert en je ligt te slapen dan gaat het onweer vaak ook een rol spelen in je droom..
pi_119798195
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat soort dingen levert vaak bizarre dromen op ja, als het onweert en je ligt te slapen dan gaat het onweer vaak ook een rol spelen in je droom..
Dat onweren komt mij niet bekend voor, aangezien ik van een klein tikje al wakker schrik. :+
LEAVE KB ALONE.
pi_120114294
een paar weken geleden had ik de volgende droom

Ik sta tegenover een oude bekende, deze persoon heb ik al meer dan een jaar niet meer gezien.
We glimlachen naar elkaar.Ik kan/wil hem bijna aanraken maar het gaat (nog) niet. Er staat een man links naast ons te glimlachen naar ons. Hij heeft een zwart mobieltje in zn hand en laat mij het bericht in blauwe letters zien; 2 geduld Cupido
pi_120161902
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef EilandjeOnline het volgende:

Ik sta tegenover een oude bekende, deze persoon heb ik al meer dan een jaar niet meer gezien.
We glimlachen naar elkaar.Ik kan/wil hem bijna aanraken maar het gaat (nog) niet. Er staat een man links naast ons te glimlachen naar ons. Hij heeft een zwart mobieltje in zn hand en laat mij het bericht in blauwe letters zien; 2 geduld Cupido
Apart, want in je dromen kun je meestal niet lezen..
Maar wel een romantische droom, dus :P
pi_120164054
Ik heb al heel wat briefjes gelezen in mijn dromen. Die boodschappen neem ik dan ook uiterst serieus :)
pi_120165935
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef lezzer het volgende:
Ik heb al heel wat briefjes gelezen in mijn dromen. Die boodschappen neem ik dan ook uiterst serieus :)
Heb jij dan niet dat de tekst steeds verandert, als je het nog een keer probeert te lezen?
pi_120166897
ik niet, ik neem in de droom ook extra de tijd om de tekst te lezen en om te onthouden voor als ik wakker ben
pi_120180271
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik niet, ik neem in de droom ook extra de tijd om de tekst te lezen en om te onthouden voor als ik wakker ben
Dat schijnt vrij uniek te zijn, de meeste mensen kunnen niet lezen en rekenen in hun dromen..

offtopic: maak je sieraden ofzoiets? Vanwege je homepage..
pi_120182092
Als ik wakker word uit een nogal duidelijke droom voel ik me zo uitgeput! Helaas is het dan tijd om op te staan... :')
pi_120182177
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Heb jij dan niet dat de tekst steeds verandert, als je het nog een keer probeert te lezen?
Nee
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
Dat dus.

Maar vaak zijn die dromen ook heel helder, en ik hou er sowieso de filosofie op na dat dat geen gewone dromen zijn, maar meer een verblijf in een andere dimensie.
pi_120182217
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet... en toch niet door hebben dat het een droom is; of net wel, maar niet genoeg. _O-
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:40:04 #118
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120195413
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:32 schreef Little_Dolls het volgende:
Als ik wakker word uit een nogal duidelijke droom voel ik me zo uitgeput! Helaas is het dan tijd om op te staan... :')
Dat heb ik ook. Ik had het vannacht nog.

Ik droomde dat een vriend van mij verkering zou krijgen met een meisje dat we (helaas) allebei leuk vinden... Hij had laatst aan een 'derde' gevraagd om hen twee aan elkaar te koppelen. Dus ja, wat moet ik hier nou van denken.
Het was allemaal zo intens dat het haast angstaanjagend was...

Ik heb weleens vaker voorspellende dromen, of in ieder geval dromen die de grote lijnen van een voorspelling aangeven. Nou ja, we zullen wel zien toch?

Ik ben me al een tijdje in Tarotkaarten aan het verdiepen en ik merk wel dat ik daardoor toch steeds 'helderder' ga dromen, of laat ik het zo zeggen ik vermoed dat het daardoor komt.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120205272
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef EilandjeOnline het volgende:

Ah, je hoopt op sjans! Wat een leuke en vooral eh.. stimulerende droom :P
pi_120216794
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

offtopic: maak je sieraden ofzoiets? Vanwege je homepage..
yep , all handmade ;)
pi_120224868
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 01:22 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

yep , all handmade ;)
Ik vind ze heel mooi! Iets om in gedachten te houden..
(En ook goed dat je je site niet actief promoot. Anders zou het onder de spampolicy vallen, maar zo is het geen probleem. ;) )
pi_120241290
thx :*
pi_120241535
Ik zou zo graag eens niet uitgeput opstaan... De eerste keer dat ik wakker word is dat meestal niet of minder, maar dan is het nog veel te vroeg om er al uit te gaan!
pi_120548966
Vannacht bezoek gehad van een van club 27 . Jim Morrison, had eerst zoiets van huh je bent dood maar ok. En hij heeft me toegezongen , daar heb ik ook geen bezwaar tegen en al met al een hele leuke droom *O* *O*

Ps : wel een doors fan dus ja dan is het wel leuk O+
pi_120552247
Ik had een sexdroom vannacht ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')