Daar heb ik eigenlijk geen idee van. Ik geloof wel dat slaapverlamming bij een slaapstoornis hoort. Welke weet ik niet. Maar gelukkig heb ik het maar een paar keer in mijn leven mee moeten maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geloof je, lijkt me niet prettig nee. Mn post was eerder sarcastisch. Kan het ook liggen aan diepe slapers? Dat die daar eerder in geraken dan lichte slapers?
Oh, slaapstoornis inderdaad. Ging eventjes googlen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk geen idee van. Ik geloof wel dat slaapverlamming bij een slaapstoornis hoort. Welke weet ik niet. Maar gelukkig heb ik het maar een paar keer in mijn leven mee moeten maken.
Het lichaam is zo complex.. Het verbaast me dat er maar zo weinig misgaat, eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, slaapstoornis inderdaad. Ging eventjes googlen.
Echt vreemd hoe het lichaam werkt en dat zoiets gebeurt eigenlijk.
Ja, echt bizar joh.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het lichaam is zo complex.. Het verbaast me dat er maar zo weinig misgaat, eigenlijk
Holy fuck! Dat is waar... Ontopic maar weer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, echt bizar joh.Jeetje. Maar we gaan een beetje offtopic nu.
Dat soort dingen levert vaak bizarre dromen op ja, als het onweert en je ligt te slapen dan gaat het onweer vaak ook een rol spelen in je droom..quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo droomde ik laatst dat mijn arm geen gevoel meer had, ik zwaaide er verontwaardigd mee en zei tegen de persoon die ook daar was dat ik niks voelde in mijn arm, maar dat het wel pijn deed. Kort daarna werd ik wakker en bleek dat ik op die arm lag te slapen.
Dat onweren komt mij niet bekend voor, aangezien ik van een klein tikje al wakker schrik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat soort dingen levert vaak bizarre dromen op ja, als het onweert en je ligt te slapen dan gaat het onweer vaak ook een rol spelen in je droom..
Apart, want in je dromen kun je meestal niet lezen..quote:Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
een paar weken geleden had ik de volgende droom
Ik sta tegenover een oude bekende, deze persoon heb ik al meer dan een jaar niet meer gezien.
We glimlachen naar elkaar.Ik kan/wil hem bijna aanraken maar het gaat (nog) niet. Er staat een man links naast ons te glimlachen naar ons. Hij heeft een zwart mobieltje in zn hand en laat mij het bericht in blauwe letters zien; 2 geduld Cupido
Heb jij dan niet dat de tekst steeds verandert, als je het nog een keer probeert te lezen?quote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef lezzer het volgende:
Ik heb al heel wat briefjes gelezen in mijn dromen. Die boodschappen neem ik dan ook uiterst serieus
Dat schijnt vrij uniek te zijn, de meeste mensen kunnen niet lezen en rekenen in hun dromen..quote:Op maandag 10 december 2012 21:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik niet, ik neem in de droom ook extra de tijd om de tekst te lezen en om te onthouden voor als ik wakker ben
Neequote:Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb jij dan niet dat de tekst steeds verandert, als je het nog een keer probeert te lezen?
Dat dus.quote:Op maandag 10 december 2012 21:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik niet, ik neem in de droom ook extra de tijd om de tekst te lezen en om te onthouden voor als ik wakker ben
Soms wel, soms niet... en toch niet door hebben dat het een droom is; of net wel, maar niet genoeg.quote:Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb jij dan niet dat de tekst steeds verandert, als je het nog een keer probeert te lezen?
Dat heb ik ook. Ik had het vannacht nog.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:32 schreef Little_Dolls het volgende:
Als ik wakker word uit een nogal duidelijke droom voel ik me zo uitgeput! Helaas is het dan tijd om op te staan...
Ah, je hoopt op sjans! Wat een leuke en vooral eh.. stimulerende droomquote:Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
een paar weken geleden had ik de volgende droom
Ik sta tegenover een oude bekende, deze persoon heb ik al meer dan een jaar niet meer gezien.
We glimlachen naar elkaar.Ik kan/wil hem bijna aanraken maar het gaat (nog) niet. Er staat een man links naast ons te glimlachen naar ons. Hij heeft een zwart mobieltje in zn hand en laat mij het bericht in blauwe letters zien; 2 geduld Cupido
yep , all handmadequote:Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
offtopic: maak je sieraden ofzoiets? Vanwege je homepage..
Ik vind ze heel mooi! Iets om in gedachten te houden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |