SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gespiekt, fout.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:31 schreef plagvreugd het volgende:
50% kans, maar gezien de formulering van de vraag gok in Avenues.
dit was toch naar mont saint michel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Afgelopen week was er in de tour een massale valpartij. Deze werd door Ducrot en Dijkstra vergeleken met een valpartij waar onder andere Boogert bij was betrokken. Deze valpartij was op een weg die met vloed onder water staat, welke weg is dit?
De P.d.G. was ook in 2011 onderdeel van de Tour, maar toen kwam het peleton er geneutraliseerd over heen.
streetsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe heten de straten die Manhatten van oost naar west lopen?
nopequote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:51 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
dit was toch naar mont saint michel?
yepquote:
dunnoquote:
Passage de Goisquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Afgelopen week was er in de tour een massale valpartij. Deze werd door Ducrot en Dijkstra vergeleken met een valpartij waar onder andere Boogert bij was betrokken. Deze valpartij was op een weg die met vloed onder water staat, welke weg is dit?
De P.d.G. was ook in 2011 onderdeel van de Tour, maar toen kwam het peleton er geneutraliseerd over heen.
abujaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
yepyepquote:
stop de tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:51 schreef plagvreugd het volgende:
waar ik lionel richie zei, bedoelde ik stevie wonder.
Stand deel 2749quote:
Jazeker, maar te laat.quote:
Het juiste dorp, maar niet de gemeente.quote:
Die wel.quote:
Stand deel 2749quote:
Welke wielrennerquote:is in het kader van een dopingonderzoek aangehouden in het hotel van
in Bourg-en-Bresse en voor verhoor naar Marseille gebracht.
De klimmer, die 35ste stond in de Tour, is daarop door zijn ploeg geschorst.werd aangehouden op verzoek van de onderzoeksrechter in Marseille, na nieuwe ontwikkelingen in een zaak die al minstens een jaar loopt.
yepyepquote:
Daar zijn toch al meerdere delen van? Lijkt me niet danquote:
Ja das nieuw, hier heb je er nog 1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef Baszh het volgende:
Kunnen altijd meer bij
En wut? DM voor een quote
Gecheckt, goed.quote:
Neu, ik verlies ook een punt voor het niet reagerenquote:
Hm ja ik stelde een vraag vlak na de 15 minuten, dus formeel verlies je idd dat punt (dat je nu weer wint). Nou ja, whatever.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Neu, ik verlies ook een punt voor het niet reageren
Ik zoek een componist.quote:
Doe maar niet, maar de a zit er wel in. De h trouwens ookquote:
yeps. heb ik u nou een tijd niet gezien hier?quote:
Ik heb voor het eerst een fulltime baan van 40 uur per week. Dan hakt dat er wel even in en wil je 's avonds eigenlijks niets meer dan op bed liggen met een filmpje erbij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:32 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
yeps. heb ik u nou een tijd niet gezien hier?
Bedankt, vooral in deze tijd van economische crisis. Vraag komt er zo aan btw.quote:
quote:
Stand deel 2749:quote:
Wat isquote:Eenis een klein (vers) worstje, dat van origine uit Frankrijk komt. Het lijkt op een Italiaanse worst en op de Duitse 'bratwurst'. De
wordt doorgaans niet gekookt, maar gegrild of gebraden.
worden doorgaans van varkensvlees gemaakt, dat gekruid is met peper en zout (en eventuele andere kruiden als kerrie, nootmuskaat of tijm). Het woord
is Frans, maar waarschijnlijk afgeleid van het Italiaanse
, dat in essentie 'met uien bereid' betekent.
yepquote:
quote:
Dat bedoel ik niet: Meer wat dingen of mensen de naam Trinity bevatten: Zoals een karakter uit The Matrix.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:51 schreef Bart het volgende:
The Matrix
The Matrix Reloaded
The Matrix Revolutions
The Animatrix
quote:
De vraagsteller bepaald zelf of het goed is. Bij deze dus nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef plagvreugd het volgende:
Barts antwoord is wat flauw, maar wel goed ben ik bang.
quote:Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
Primaquote:
Zo dan:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef plagvreugd het volgende:
Trinity College in Cambridge
The Holy Trinity: de heilige drie-eenheid
Wat isquote:is een term die zowel een bepaalde filosofische leer aanduidt als een bepaalde levenshouding in verband met genot.
In de filosofie is hetde leer binnen de ethiek die stelt dat genot (in algemene zin) het hoogste goed is. Het woord
is afgeleid uit het Grieks.
betekent "genot". Een belangrijke vraag binnen deze filosofie is wat het meeste genot geeft. Hierbij moeten ook de eventuele nadelen van het betreffende genot in beschouwing genomen worden.
yepyepquote:
Oh ja nu was ik al weer wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef plagvreugd het volgende:
Barts antwoord is wat flauw, maar wel goed ben ik bang.
nopequote:
neu. Het is natuurlijk wel een beer.quote:
Dat is Ursus Arctos, Ursus Arctos Arctos is hier een ondersoort van.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef plagvreugd het volgende:
volgens mij is ie een tijd geleden al eens langsgeweest en is t gewoon de bruine beer.
hahaquote:
Pom-Bärquote:
Dit is wel goed, anders!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef plagvreugd het volgende:
ik weet geen ondersoorten![]()
de europese bruine beer
Die inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef plagvreugd het volgende:
The Shard in London, pas geopend toch?
Wat isquote:Eenis een college of orgaan van (meestal verkozen) vertegenwoordigers. In Nederland zijn gemeenteraden of de Tweede Kamer voorbeelden van
. Maar ook binnen bedrijven of instellingen als universiteiten kunnen
bestaan, zoals een ondernemingsraad of een universiteitsraad.
Het woord komt uit het Latijn, waar het schoot, bescherming of binnenste betekent.
Correct, kan ik gaan slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Gremium zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef outtayourleague het volgende:
van dik hout
en is die andere dan Gremia?
dan zeg ik datquote:
Gremia geeft ie ook als antwoord in de spoilert dus die zal ie ook goed rekenenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef outtayourleague het volgende:
van dik hout
en is die andere dan Gremia?
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Baszh het volgende:
De angst dat er een eng meisje uit je tv-scherm komt ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef plagvreugd het volgende:
urgente drang om je mobieltje op te nemen als deze afgaat?
Dit komt heel dichtbij en is absoluut de goede richting, maar nog niet helemaal goed...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef Baszh het volgende:
Nervositeit wanneer je gebeld wordt ? Mijn moeders huistelefoon ringtone word ik nog altijd zenuwachtig van omdat ik zo vaak spijbelde en dacht dat het school was die belde.
Ik ga dit toch maar goed rekenen... volgens mij komen we ook niet dichterbijquote:
Wie schreef deze brief aan wie ?quote:Dear friend,
Friends have been urging me to write to you for the sake of humanity. But i have resisted their request, because of the feeling that any letter from me would be an impertinence. Something tells me that I must not calculate and that I must make my appeal for whatever it may be worth.
It is quite clear that you are today the one person in the world who can prevent a war which may reduce humanity to the savage state. Must you pay that price for an object however worthy it may appear to you to be ? Will you listen to the appeal of one who has seliberately shunned the method of war not without considerable success? Any way I anticipate your forgiveness, if I have erred in writing to you.
I remain,
Your sincere friend
Ik denk niet dat hij zo dachtquote:
Eerste vier zijn goed, vijfde (Edam) maar half.quote:
schiedam is ook goed, dus we staan op 5,5quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:15 schreef lubje25 het volgende:
zullen wel een paar dorpen bij zitten maar:
volendam, amsterdam, rotterdam, monnikendam, edam, schiedam, didam, leerdam?
Maakt 7,5. Net niet af.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:17 schreef outtayourleague het volgende:
alblasserdam en hardinxveld-giessendam om het af te maken
Bam! Teamprestatiequote:
edam-volendam was degene die ik wilde, nam aan dat ß dat bedoelde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:19 schreef outtayourleague het volgende:
volendam was toch al door lub genoemd, da's 6, dan maken mijn twee aanvullingen het toch af?
dit dus...quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef lubje25 het volgende:
Als je Edam half goed rekent dan is Volendam toch ook half goed?
Het escaleert de spuigaten uitquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:27 schreef plagvreugd het volgende:
o jee, nu zijn de rapen gaar en is de chaos compleet.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:27 schreef plagvreugd het volgende:
o jee, nu zijn de rapen gaar en is de chaos compleet.
Vanavond deel 4 gezien, leuke film.quote:
ik heb mijn punt er weer afgehaaldquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:33 schreef lubje25 het volgende:
maar hebben nu 2 man punten gekregen voor die ene vraag?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:32 schreef outtayourleague het volgende:
jij hebt even bij holisme zitten wikipedia'en, Baszh?
Kwintessens?
Natuurlijk, vandaar mijn opmerking dat Edam-Volendam meer was dan Edam en Volendam los van elkaarquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef ß het volgende:
Dat 10jarige meisje dat naakt in een tijdschrift stond?
Die foto is van een paar jaar geleden. Was hier wel op geïnspireerdquote:
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit welk onderzoek komt dit plaatje?- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Vooruit dan maar, ik zocht Rorschachquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:11 schreef Baszh het volgende:
inktvlekkentest met een officiële naam die ik kwijt ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rond, roze en kan hard zuigen ?Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Dat oosterse meisje(vluchtelinge) met heel bijzondere (blauwe/groene) ogen? Jaren later op basis van die ogen terug gevonden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:41 schreef outtayourleague het volgende:
en het blijft drie keer niks. Heb allemaal van die maiden van de daik bai mai opput werruk.
Waarvan kent de hele wereld Sharbat Gula?
Lijkt me goed genoegquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat oosterse meisje(vluchtelinge) met heel bijzondere (blauwe/groene) ogen? Jaren later op basis van die ogen terug gevonden?
Wet werk naar vermogen?quote:
Fiscale Inlichtingen en Opsporings Dienst?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:00 schreef plagvreugd het volgende:
Andere overheidsvraag...
Waarvoor staat de afkorting FIOD?
Voor u begint het dubbelepuntenfestijn alquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:09 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wet werk naar vermogen?
[..]
Fiscale Inlichtingen en Opsporings Dienst?
Meteen de hoogste notering (plaats 134)quote:
quote:
yepyep, das vierquote:
En dat nog twee, maakt zesquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:44 schreef tomtomaat het volgende:
Hiroshima,Tokyo, Osaka, Nagasaki, Saporro
, Kyoto....
quote:
Maakt tien.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef iamredleader het volgende:
Requiem for a dream (wow, heftige film, durf hem niet nog een keer te kijken)
Dank uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |