abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114090238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jawel hoor, ik weet uit ervaring dat de meeste mensen geen zelfmoord plegen omdat ze hun familie niet willen kwetsen of benadelen. En sowieso is het goed dat mensen die schade toebrengen met hun zelfmoord dat moeten betalen met hun erfenis. Het kan toch niet zo zijn dat de maatschappij moet opdraaien voor de schade omdat een rijke zakenman het effe niet zag zitten.
hoe kan je nou schade dat word aangericht met zelfmoord nou maken met geld
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:04:59 #242
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114090286
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:03 schreef wuuht het volgende:

[..]

hoe kan je nou schade dat word aangericht met zelfmoord nou maken met geld
de spoorwegen maken kosten om het lijk op te ruimen en om de machinist de nodige nazorg te geven, tevens komen hierdoor diverse goederen te laat en dat kun je dus als schade verhalen op de zelfmoordenaar.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_114090339
of dan die mensen die zeggen "wat een zeikkerd hij had geen kutleven". of wat een slechte reden om zelfmoord te plegen. als je dat zegt ben je echt dom
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:06:59 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114090371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef wuuht het volgende:
of dan die mensen die zeggen "wat een zeikkerd hij had geen kutleven". of wat een slechte reden om zelfmoord te plegen. als je dat zegt ben je echt dom
als je het goed praat ben je nog dommer, zelfs gevaarlijk. want dan heb je nog meer zelfmoorden op je geweten als je niet oplet.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_114090419
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de spoorwegen maken kosten om het lijk op te ruimen en om de machinist de nodige nazorg te geven, tevens komen hierdoor diverse goederen te laat en dat kun je dus als schade verhalen op de zelfmoordenaar.
ik denk niet dat de machinist gewond raakt als ie tegen iemand aanrijd hoor :')
pi_114090477
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als je het goed praat ben je nog dommer, zelfs gevaarlijk. want dan heb je nog meer zelfmoorden op je geweten als je niet oplet.
dat is toch niet tegen mij bedoelt?
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:12:06 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114090578
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef wuuht het volgende:

[..]

ik denk niet dat de machinist gewond raakt als ie tegen iemand aanrijd hoor :')
de uren dat ie niet kan werken wegens trauma moeten ook betaald worden.
Een gedicht over Maanvis
pi_114090622
Schokkend. Ik wens z'n familie en vrienden veel sterkte.
pi_114090685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de uren dat ie niet kan werken wegens trauma moeten ook betaald worden.
ja ok maar op een 1 of andere manier vind ik het heel lullig om over geldzaken te beginnen als iemand dood is gegaan
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:19:45 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114090933
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:14 schreef wuuht het volgende:

[..]

ja ok maar op een 1 of andere manier vind ik het heel lullig om over geldzaken te beginnen als iemand dood is gegaan
lullig is het altijd, maar dat had jermaine ook kunnen bedenken.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:29:33 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_114091357
nog nooit van gehoord.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_114091375
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
nog nooit van gehoord.
same
pi_114092086
Nou... Zo goed was hij niet. Overhyped geneuzel tegenwoordig op Youtube.
Noem me maar een troll, maar wat ben je voor een idioot... Je pleegt zelfmoord terwijl je net een clip hebt gemaakt over datzelfde onderwerp. Met de achterliggende gedachte dat zelfmoord geen oplossing is. Hiermee zorgt hij alleen maar voor meer problemen. Hoop dat het goed gaat met de machinist, dat hij of zij er niet te veel aan overhoud. Dat alle mensen die dit verder mee hebben gemaakt er ook geen last van (gaan) hebben.

Denk eens na voordat je weer met dat domme "sterkte voor de nabestaanden" en "rip" komt. Dit pubertje was zelf nog te zwak om, om hulp te vragen en verdiend daardoor geen aandacht. Maar krijgt het door dit soort droevige topics alsnog. Jammer. Van onze tijd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Raznov op 12-07-2012 01:17:37 ]
pi_114093227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:47 schreef Raznov het volgende:
Nou... Zo goed was hij niet. Overhyped geneuzel tegenwoordig op Youtube.
Noem me maar een troll, maar wat ben je voor idioot dat je zelfmoord pleegt terwijl je net een clip hebt gemaakt over juist dat. Met de achterliggende gedachte dat het geen uitweg is. Hiermee zorgt hij alleen maar voor meer problemen. Hoop dat het goed gaat met de machinist, dat hij of zij er niet te veel aan overhoud. Dat alle mensen die dit verder mee hebben gemaakt er ook geen last van gaan hebben.

Denk eens na voordat je weer met dat domme "sterkte voor de nabestaanden" komt. Dit pubertje was zelfs te zwak om, om hulp te vragen.
jij weet niet hoe hij zich heeft gevoelt. En dan zeg je ook nog dat hij geen zelfmoord mag plegen omdat hij een clip daar over heeft gemaakt, lekker boeiend. hij had gewoon een goeie reden om zelfmoord te plegen
pi_114093524
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het de meeste zwakke en domme oplossing is. En dat hij wel beter had moeten weten. Zeker als je er een clip over hebt gemaakt en er daardoor over na hebt gedacht (ten minste, dat neem ik aan in dit geval).

Oh nee, hij had een goede reden, nee dan mag het en is het veroorloofd om het leven van andere mensen totaal overhoop te halen omdat jij het zo nodig vind je eigen leven te moeten beëindigen. Nee, dat is een fijne gedachtegang. Top man, je hebt er zojuist voor gezorgd dat ik vanaf heden niet meer langs middelbare scholen durf omdat daar allemaal van die labiele pubertjes zitten die natuurlijk gewoon goeie redenen hebben om zelfmoord te plegen.
pi_114093998
jij weet niet hoe een verschikkelijk kut leven die gozer heeft gehad, en dan had hij van jou zou ongelukkig door moeten leven. dat is minstens zo erg als die problemen die andere mensen aan zijn zelfmoord over hebben gehouden
pi_114095273
zelfmoord is ook niet laf ofzo hoor ik zou het niet durven hoor voor de trein springen
pi_114095329
Fijn dat het er hier toch iets beter aan toegaat dan in dat eerste topic... ging echt nergens over.
Desondanks vind ik Jermaine echt een sukkel dat hij dit heeft gedaan, ventje had ontzettend veel potentie en had -zover je dat kon pijlen- een toffe persoonlijkheid.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_114095447
Fake!!
pi_114095462
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 01:29 schreef Raznov het volgende:
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het de meeste zwakke en domme oplossing is. En dat hij wel beter had moeten weten. Zeker als je er een clip over hebt gemaakt en er daardoor over na hebt gedacht (ten minste, dat neem ik aan in dit geval).

Oh nee, hij had een goede reden, nee dan mag het en is het veroorloofd om het leven van andere mensen totaal overhoop te halen omdat jij het zo nodig vind je eigen leven te moeten beëindigen. Nee, dat is een fijne gedachtegang. Top man, je hebt er zojuist voor gezorgd dat ik vanaf heden niet meer langs middelbare scholen durf omdat daar allemaal van die labiele pubertjes zitten die natuurlijk gewoon goeie redenen hebben om zelfmoord te plegen.
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik die filmpjes van hem bekijk dan zie ik ook gewoon een zwak persoon. Het verbaast mij dan ook niet dat die zo makkelijk zijn leven vergooit.

Alleen de sterksten overleven.
If not now, then when.
pi_114095495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 03:42 schreef Handheld het volgende:
Fake!!
Rot op.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 08:05:37 #262
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114096370
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef Apotheose het volgende:

[..]

trololol!!
Huh, een trol? Licht die eens toe? :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:07:03 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114097277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 01:46 schreef wuuht het volgende:
jij weet niet hoe een verschikkelijk kut leven die gozer heeft gehad, en dan had hij van jou zou ongelukkig door moeten leven. dat is minstens zo erg als die problemen die andere mensen aan zijn zelfmoord over hebben gehouden
Ongelukkig doorleven dan kun je gewoon euthanasie laten plegen hoor.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:08:50 #264
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_114097304
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:07 schreef Maanvis het volgende:
nee
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_114097320
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nope.
-weg-
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:28:10 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114097682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:09 schreef Auti het volgende:

[..]

Nope.
jawel, dat kan als er naar oordeel van de arts sprake is van ondraaglijk en uitzichtloos lijden.
Een gedicht over Maanvis
pi_114097738
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jawel, dat kan als er naar oordeel van de arts sprake is van ondraaglijk en uitzichtloos lijden.
Om te beginnen 2 artsen.. maar psychisch lijden valt hier buiten. Trust me.
-weg-
pi_114099310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jij bent zo goddamn wereldvreemd. Blijf nou maar lekker in je zolderkamer League of Legends spelen. Dwaas.
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:01:33 #269
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114100086
quote:
19s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:34 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Jij bent zo goddamn wereldvreemd. Blijf nou maar lekker in je zolderkamer League of Legends spelen. Dwaas.
Lees dit persbericht nog eens door, wie is hier nou wereldvreemd?
http://www.umcg.nl/NL/UMC(...)ineuthanasiewet.aspx
Een gedicht over Maanvis
pi_114100289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Lees dit persbericht nog eens door, wie is hier nou wereldvreemd?
http://www.umcg.nl/NL/UMC(...)ineuthanasiewet.aspx
Ik zeg het. Je bent wereldvreemd. De euthanasiewet is een hele rommel en slommering van een langere periode waarin je moet documenteren, afspreken met doktoren, etc.
Je kunt niet zo makkelijk dood, zeker niet op de normale manier. Doktoren willen liever ook niet de euthanasie toepassen omdat ze zelf vervolgd kunnen worden.
Kort gezegd, euthanasie kan je vergeten, alleen als je als een kasplantje in leven wordt gehouden, en dan nog is het een hele moeilijke zaak.

Zelfdoding moet je zelf doen als je het al wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')