hoe kan je nou schade dat word aangericht met zelfmoord nou maken met geldquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jawel hoor, ik weet uit ervaring dat de meeste mensen geen zelfmoord plegen omdat ze hun familie niet willen kwetsen of benadelen. En sowieso is het goed dat mensen die schade toebrengen met hun zelfmoord dat moeten betalen met hun erfenis. Het kan toch niet zo zijn dat de maatschappij moet opdraaien voor de schade omdat een rijke zakenman het effe niet zag zitten.
de spoorwegen maken kosten om het lijk op te ruimen en om de machinist de nodige nazorg te geven, tevens komen hierdoor diverse goederen te laat en dat kun je dus als schade verhalen op de zelfmoordenaar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:03 schreef wuuht het volgende:
[..]
hoe kan je nou schade dat word aangericht met zelfmoord nou maken met geld
als je het goed praat ben je nog dommer, zelfs gevaarlijk. want dan heb je nog meer zelfmoorden op je geweten als je niet oplet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef wuuht het volgende:
of dan die mensen die zeggen "wat een zeikkerd hij had geen kutleven". of wat een slechte reden om zelfmoord te plegen. als je dat zegt ben je echt dom
ik denk niet dat de machinist gewond raakt als ie tegen iemand aanrijd hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de spoorwegen maken kosten om het lijk op te ruimen en om de machinist de nodige nazorg te geven, tevens komen hierdoor diverse goederen te laat en dat kun je dus als schade verhalen op de zelfmoordenaar.
dat is toch niet tegen mij bedoelt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je het goed praat ben je nog dommer, zelfs gevaarlijk. want dan heb je nog meer zelfmoorden op je geweten als je niet oplet.
de uren dat ie niet kan werken wegens trauma moeten ook betaald worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik denk niet dat de machinist gewond raakt als ie tegen iemand aanrijd hoor
ja ok maar op een 1 of andere manier vind ik het heel lullig om over geldzaken te beginnen als iemand dood is gegaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de uren dat ie niet kan werken wegens trauma moeten ook betaald worden.
lullig is het altijd, maar dat had jermaine ook kunnen bedenken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:14 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja ok maar op een 1 of andere manier vind ik het heel lullig om over geldzaken te beginnen als iemand dood is gegaan
jij weet niet hoe hij zich heeft gevoelt. En dan zeg je ook nog dat hij geen zelfmoord mag plegen omdat hij een clip daar over heeft gemaakt, lekker boeiend. hij had gewoon een goeie reden om zelfmoord te plegenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:47 schreef Raznov het volgende:
Nou... Zo goed was hij niet. Overhyped geneuzel tegenwoordig op Youtube.
Noem me maar een troll, maar wat ben je voor idioot dat je zelfmoord pleegt terwijl je net een clip hebt gemaakt over juist dat. Met de achterliggende gedachte dat het geen uitweg is. Hiermee zorgt hij alleen maar voor meer problemen. Hoop dat het goed gaat met de machinist, dat hij of zij er niet te veel aan overhoud. Dat alle mensen die dit verder mee hebben gemaakt er ook geen last van gaan hebben.
Denk eens na voordat je weer met dat domme "sterkte voor de nabestaanden" komt. Dit pubertje was zelfs te zwak om, om hulp te vragen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:29 schreef Raznov het volgende:
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het de meeste zwakke en domme oplossing is. En dat hij wel beter had moeten weten. Zeker als je er een clip over hebt gemaakt en er daardoor over na hebt gedacht (ten minste, dat neem ik aan in dit geval).
Oh nee, hij had een goede reden, nee dan mag het en is het veroorloofd om het leven van andere mensen totaal overhoop te halen omdat jij het zo nodig vind je eigen leven te moeten beëindigen. Nee, dat is een fijne gedachtegang. Top man, je hebt er zojuist voor gezorgd dat ik vanaf heden niet meer langs middelbare scholen durf omdat daar allemaal van die labiele pubertjes zitten die natuurlijk gewoon goeie redenen hebben om zelfmoord te plegen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik die filmpjes van hem bekijk dan zie ik ook gewoon een zwak persoon. Het verbaast mij dan ook niet dat die zo makkelijk zijn leven vergooit.
Alleen de sterksten overleven.
Rot op.quote:
Ongelukkig doorleven dan kun je gewoon euthanasie laten plegen hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:46 schreef wuuht het volgende:
jij weet niet hoe een verschikkelijk kut leven die gozer heeft gehad, en dan had hij van jou zou ongelukkig door moeten leven. dat is minstens zo erg als die problemen die andere mensen aan zijn zelfmoord over hebben gehouden
neequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:07 schreef Maanvis het volgende:
Ongelukkig doorleven dan kun je gewoon euthanasie laten plegen hoor.
Nope.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ongelukkig doorleven dan kun je gewoon euthanasie laten plegen hoor.
jawel, dat kan als er naar oordeel van de arts sprake is van ondraaglijk en uitzichtloos lijden.quote:
Om te beginnen 2 artsen.. maar psychisch lijden valt hier buiten. Trust me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jawel, dat kan als er naar oordeel van de arts sprake is van ondraaglijk en uitzichtloos lijden.
Jij bent zo goddamn wereldvreemd. Blijf nou maar lekker in je zolderkamer League of Legends spelen. Dwaas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jawel, dat kan als er naar oordeel van de arts sprake is van ondraaglijk en uitzichtloos lijden.
Lees dit persbericht nog eens door, wie is hier nou wereldvreemd?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jij bent zo goddamn wereldvreemd. Blijf nou maar lekker in je zolderkamer League of Legends spelen. Dwaas.
Ik zeg het. Je bent wereldvreemd. De euthanasiewet is een hele rommel en slommering van een langere periode waarin je moet documenteren, afspreken met doktoren, etc.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees dit persbericht nog eens door, wie is hier nou wereldvreemd?
http://www.umcg.nl/NL/UMC(...)ineuthanasiewet.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |