Zouden ze van zijn kop af moeten schieten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef Travel. het volgende:
Dat ' lekkere gekke ' hoedje van hem weer
Hij verft het zelfs zwart.quote:
Nederlanders hebben een erg kort en selectief geheugen, heb ik deze week gemerkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef franklop het volgende:
wel leuk dat Dijkstra in het begin dus wel positief was en het nu dus allemaal drama is ondanks een aanwijsbare reden
Hij is wel leuk, maar kan me wel voorstellen dat je schijtziek wordt van hem als ie hele tijd zo achter je aankomt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef franklop het volgende:
wel leuk dat Dijkstra in het begin dus wel positief was en het nu dus allemaal drama is ondanks een aanwijsbare reden
Ja, maar hij zei gebrokenquote:
Geweldig stukje iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
I gotta go raaaccciiiiiinnnnggg
Dat stemmetje
Ik moest denken aan Warriors come out to plaaaayquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
I gotta go raaaccciiiiiinnnnggg
Dat stemmetje
Neejoh, zo is hij toch lekker ' grappig en anders'?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden ze van zijn kop af moeten schieten.
Hij probeert Mart na te doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef Redefine het volgende:
De revelatie Sagan die we niet kenden? Wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |