Dus stoer kijken en breed lopen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Lengte is niet alles, je moet gewoon geen jong gezicht hebben, wat spieren helpt vaak ook.
Is toch heel normaal om te doen?quote:
Met stoer kijken ziet je gezicht er niet ouder uit. En niet breed lopen, maar breed zijn.quote:
Ja. En als je je kaartje haalt, koop dan een paylogic kaartje. Die verkoop je makkelijker dan een E-ticket.quote:
ff terugrekenen... Iedereen die hier 20 of jonger is wel ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heb jij toch bij iedereen hier?
Hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff terugrekenen... Iedereen die hier 20 of jonger is wel ja.
Goed op mee te beginnen ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef ValHallen het volgende:
Mysteryland lijkt me wel relaxed, lekker divers ook qua stijlen.
Ik reken vanaf het moment dat ik serieus begon te neuken, dat was toen ik 16 was ja...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, als je rekent dat je op je 16e vader wordt
Hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan ook veel mensen naar Dance Valley. Is dat een nice feest?
Hoor wel dat er veel geknokt enzo word.
Dat feest haal jij niet eens met een busreisquote:
1x grote matpartij geweest voor de rest een relaxed feestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan ook veel mensen naar Dance Valley. Is dat een nice feest?
Hoor wel dat er veel geknokt enzo word.
Ajax VS Den Haag toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1x grote matpartij geweest voor de rest een relaxed feest
Ik ben er elk jaar weer
Hier in de Bouna wordt ook gevochten, zo speciaal is dat niet meer hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat waar is. Maar vechten op party's
Waar hoor je die dingen dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat waar is. Maar vechten op party's
Werden wat kakkies geslagen en toen ging Ado helpen en toen ging de groep Ajax zwaar op de vluchtquote:
Moet wel hardcore hooligans zijnquote:
Topkroeg in Cas dat manquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:01 schreef Monopoly het volgende:
De Bouna ? Klinkt als een jeugdhonk van de kerk
Neequote:
iin jouw tijd ja, tegenwoordig is het de plek als je blauwe ballen hebt en je een strak 16-jarig kutje zoekt. Iets voor HMF dus.quote:
Best wel jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee![]()
Alsof mensen uit deze buurt niet naar die feesten gaan. Defqon.1 etc. zit ook vol met boeren.
Kathinka vingeren op de dansvloer daarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
iin jouw tijd ja, tegenwoordig is het de plek als je blauwe ballen hebt en je een strak 16-jarig kutje zoekt. Iets voor HMF dus.
Pak daar altijd een hotelletje in de buurt man. Maar in mijn beleving is dancevalley juist één van de rustigere feestjes. Al gebeurt er overal wel wat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat feest haal jij niet eens met een busreis, zal je wel ergens rond de a10 van de weg worden geplukt
Gaan we biertje doen danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Pak daar altijd een hotelletje in de buurt man. Maar in mijn beleving is dancevalley juist één van de rustigere feestjes. Al gebeurt er overal wel wat.
Die komen ook echt niet met klompen daar heenquote:
Hans?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:04 schreef ValHallen het volgende:
Volgend jaar gewoon naar Kazantip gaan.
Reportage gezien op S&S. Wat een feestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:04 schreef ValHallen het volgende:
In de Oekraïne jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:04 schreef ValHallen het volgende:
Ze parkeren hun trekkers en koeien een beetje uit het zicht, anders worden hun spinners gejat.quote:
Volgens mij hét grootste Festival in Europa. Paar weken lang alleen maar muziek. Komen honderdduizenden mensen op af. Ergens in Oekraïne. Zag er ooit een reportage over op S&Squote:
Lijkt me echt geweldig, een dance festival van anderhalve maandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de Oekraïne ja
6 weken lang
DIt jaar is het ook in Portugal en daar draait een vriend van mij
Ja leuk, aids oplopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig, een dance festival van anderhalve maandEn vrije seks, vrije drugs alles.
Het is ook echt een land dan waar je een visum voor moet kopen en dat is meteen je kaartjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig, een dance festival van anderhalve maandEn vrije seks, vrije drugs alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |