Dus stoer kijken en breed lopen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Lengte is niet alles, je moet gewoon geen jong gezicht hebben, wat spieren helpt vaak ook.
Is toch heel normaal om te doen?quote:
Met stoer kijken ziet je gezicht er niet ouder uit. En niet breed lopen, maar breed zijn.quote:
Ja. En als je je kaartje haalt, koop dan een paylogic kaartje. Die verkoop je makkelijker dan een E-ticket.quote:
ff terugrekenen... Iedereen die hier 20 of jonger is wel ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heb jij toch bij iedereen hier?
Hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff terugrekenen... Iedereen die hier 20 of jonger is wel ja.
Goed op mee te beginnen ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef ValHallen het volgende:
Mysteryland lijkt me wel relaxed, lekker divers ook qua stijlen.
Ik reken vanaf het moment dat ik serieus begon te neuken, dat was toen ik 16 was ja...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, als je rekent dat je op je 16e vader wordt
Hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan ook veel mensen naar Dance Valley. Is dat een nice feest?
Hoor wel dat er veel geknokt enzo word.
Dat feest haal jij niet eens met een busreisquote:
1x grote matpartij geweest voor de rest een relaxed feestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan ook veel mensen naar Dance Valley. Is dat een nice feest?
Hoor wel dat er veel geknokt enzo word.
Ajax VS Den Haag toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1x grote matpartij geweest voor de rest een relaxed feest
Ik ben er elk jaar weer
Hier in de Bouna wordt ook gevochten, zo speciaal is dat niet meer hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat waar is. Maar vechten op party's
Waar hoor je die dingen dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat waar is. Maar vechten op party's
Werden wat kakkies geslagen en toen ging Ado helpen en toen ging de groep Ajax zwaar op de vluchtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |