Ik twijfel nog om heen te gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
Ga dit jaar weer eens een keer naar Q-base. Ook wel benieuwd naar, duurt een stuk langer tegenwoordig.
Meestal zijn die mensen al een nacht doorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Busreis . Altijd mensen die in de bus in de ochtend zich al volsnuiven
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Dat is altijd zo prachtigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Ik had voor defqon 1-1.5 uur geslapen, ik was nog wel fitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meestal zijn die mensen al een nacht door
Defqon en Qlimax zijn lang niet zo tof meer. Kan je beter decibel pakken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik 18 ben is het eerste feest wat ik wil pakken Defqon.1 en Mysteryland. Hoor dat Qlimax qua alles ook wel mee valt?
Dit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Defqon en Qlimax zijn lang niet zo tof meer. Kan je beter decibel pakken.
Dat heb jij toch bij iedereen hier?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee 1999 geloof ik, dan was je 3 dus. Ik kan in elk geval je vader zijn
Zo ongeveer elk feest kan je wel heen als je 16 bent en er niet als een 12-jarige uitziet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Had afgelopen zaterdag Free Festival kunnen gaan maar goed.
Verder geen andere feesten waar je vanaf 16 jaar heen kan?
Fris, BigDick oh wacht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Had afgelopen zaterdag Free Festival kunnen gaan maar goed.
Verder geen andere feesten waar je vanaf 16 jaar heen kan?
Ik ging op mijn 15e al naar feestjes in de hemkade dus het is idd gewoon goed mogelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer elk feest kan je wel heen als je 16 bent en er niet als een 12-jarige uitziet.
Misschien waren ze in die tijd niet zo streng met ID-controle?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging op mijn 15e al naar feestjes in de hemkade dus het is idd gewoon goed mogelijk
Waren ze ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien waren ze in die tijd niet zo streng met ID-controle?
Kaartje kan je toch weer voor de deur verkopen aan iemand?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
Nog nooit geprobeerd dus kan het altijd proberen. Lengte etc. heb ik i.i.g mee. Kom wel vaker binnen bij 18+ feesten maar zo'n groot Hardstyle/Hardcore feest. Hmm... weet niet of ze daar moeilijk gaan doen. Zou zonde zijn als je een kaartje koopt en niet binnen komt
was vroeger sowieso andersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waren ze ook niet
Met drugs ook niet echt
Dus stoer kijken en breed lopen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Lengte is niet alles, je moet gewoon geen jong gezicht hebben, wat spieren helpt vaak ook.
Is toch heel normaal om te doen?quote:
Met stoer kijken ziet je gezicht er niet ouder uit. En niet breed lopen, maar breed zijn.quote:
Ja. En als je je kaartje haalt, koop dan een paylogic kaartje. Die verkoop je makkelijker dan een E-ticket.quote:
ff terugrekenen... Iedereen die hier 20 of jonger is wel ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heb jij toch bij iedereen hier?
Hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff terugrekenen... Iedereen die hier 20 of jonger is wel ja.
Goed op mee te beginnen ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef ValHallen het volgende:
Mysteryland lijkt me wel relaxed, lekker divers ook qua stijlen.
Ik reken vanaf het moment dat ik serieus begon te neuken, dat was toen ik 16 was ja...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, als je rekent dat je op je 16e vader wordt
Hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan ook veel mensen naar Dance Valley. Is dat een nice feest?
Hoor wel dat er veel geknokt enzo word.
Dat feest haal jij niet eens met een busreisquote:
1x grote matpartij geweest voor de rest een relaxed feestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan ook veel mensen naar Dance Valley. Is dat een nice feest?
Hoor wel dat er veel geknokt enzo word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |