Gamecubequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit soort speeldgoed hadden ze in mijn gabberhol, een aanrader!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent de ninegag tag vergeten
Voor een klein feestje is het prima te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze, voor productie doeleinden dan hé?
[ afbeelding ]
Pics van je setup.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat zijn mijn tweeters. Die vallen in het niets bij mijn subs.
quote:
En dat met Mono, wie had dat ooit gedachtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:49 schreef WickedTunes het volgende:
Jemig, zit ik hier gewoon hardcore te luisteren... haha![]()
[ afbeelding ]
drugsgedrag als in wietgedrag of echt heavy shitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jezus ik ben echt euforisch enzo. Mensen zeggen vaker dat ik drugsgedrag vertoon als ik alcohol op heb, maar DAMN ik voel me goed.
Gefriendzoned? Vet Grappig.
Ouder die alleen maar kunnen zeiken? BOEIUH
Twijfelen wie nog vrienden zijn? Vet onbelangrijk.
En weet je waarom? MONO IS EEN BAAS
Ze vragen meestal of ik xtc of molly heb gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
drugsgedrag als in wietgedrag of echt heavy shit
ik heb dat niet gemaakt, ik vond het een leuk ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij begint met piemels te tekenen dan kan je zo'n vraag verwachten
Mooi toch? Ieder z'n vakgebied... Ik denk dat ik weer es showtje met (on)bekende pareltjes tevoorschijn voor toverenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat met Mono, wie had dat ooit gedacht
Plan maar vast in op het roosterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mooi toch? Ieder z'n vakgebied... Ik denk dat ik weer es showtje met (on)bekende pareltjes tevoorschijn voor toveren
okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb dat niet gemaakt, ik vond het een leuk idee
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef Trollscience het volgende:
Morgen ITAOTS bij de Free Record Shop halen![]()
ITAOTS?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Te lang om op te schrijven bitch
Maar, is het dat album van eh.. Neutral hotel ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Te lang om op te schrijven bitch
neutral milk hotelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar, is het dat album van eh.. Neutral hotel ofzo?
ken jij het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |