Ze vragen meestal of ik xtc of molly heb gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
drugsgedrag als in wietgedrag of echt heavy shit
ik heb dat niet gemaakt, ik vond het een leuk ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij begint met piemels te tekenen dan kan je zo'n vraag verwachten
Mooi toch? Ieder z'n vakgebied... Ik denk dat ik weer es showtje met (on)bekende pareltjes tevoorschijn voor toverenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat met Mono, wie had dat ooit gedacht
Plan maar vast in op het roosterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mooi toch? Ieder z'n vakgebied... Ik denk dat ik weer es showtje met (on)bekende pareltjes tevoorschijn voor toveren
okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb dat niet gemaakt, ik vond het een leuk idee
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef Trollscience het volgende:
Morgen ITAOTS bij de Free Record Shop halen![]()
ITAOTS?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Te lang om op te schrijven bitch
Maar, is het dat album van eh.. Neutral hotel ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Te lang om op te schrijven bitch
neutral milk hotelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar, is het dat album van eh.. Neutral hotel ofzo?
ken jij het?quote:
dat niet, maar als ik ze zo zie, word ik wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
neutral milk hotel
[..]
ken jij het?
Die paulus daar achterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
dat niet, maar als ik ze zo zie, word ik wel nieuwsgierig
[ afbeelding ]
Ehm die mensen moeten ook leven en die geven ons leuke muziekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom koop je uberhaupt muziekwaarom zou je uberhaupt muziek moeten kopen.
Stom commercieel gedoe.
Gewoon zoals The Weeknd doen, die doet alles gratis
GHB nooit genomenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Deze show is mede mogelijk gemaakt door: Bier en GHB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |