Gaat het trouwens om Qui-Gon-Jinn, het witte poesje of de heumeus?quote:
Dit soort speeldgoed hadden ze in mijn gabberhol, een aanrader!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil er nog een sub bij halen hoor.
die homo's, maar ik vind de rest ook wel schattig hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat het trouwens om Qui-Gon-Jinn, het witte poesje of de heumeus?
Ik dacht aan deze, voor productie doeleinden dan hé?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit soort speeldgoed hadden ze in mijn gabberhol, een aanrader!
[ afbeelding ]
Dat zijn mijn tweeters. Die vallen in het niets bij mijn subs.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef ACT-F het volgende:
En als je het goed aanpakte was dit je setup:
[ afbeelding ]
Gamecubequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit soort speeldgoed hadden ze in mijn gabberhol, een aanrader!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent de ninegag tag vergeten
Voor een klein feestje is het prima te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze, voor productie doeleinden dan hé?
[ afbeelding ]
Pics van je setup.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat zijn mijn tweeters. Die vallen in het niets bij mijn subs.
quote:
En dat met Mono, wie had dat ooit gedachtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:49 schreef WickedTunes het volgende:
Jemig, zit ik hier gewoon hardcore te luisteren... haha![]()
[ afbeelding ]
drugsgedrag als in wietgedrag of echt heavy shitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jezus ik ben echt euforisch enzo. Mensen zeggen vaker dat ik drugsgedrag vertoon als ik alcohol op heb, maar DAMN ik voel me goed.
Gefriendzoned? Vet Grappig.
Ouder die alleen maar kunnen zeiken? BOEIUH
Twijfelen wie nog vrienden zijn? Vet onbelangrijk.
En weet je waarom? MONO IS EEN BAAS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |