Ik ken hem alleen van DWDD, waar Matthijs hem altijd de hemel in prees.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef DeMessias het volgende:
Is Blaudzun vorig jaar niet eenmalig gast geweest in De Avondetappe? Het is daar van dat ik hem ken.
Wel jammer dat ze zoveel aan de route gesleuteld hebben de laatste jaren!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:21 schreef knep het volgende:
Giro di Lombardia.
Mooiste klassieker wat mij betreft.
Verwacht je eerst niet he ?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij weet er iig een hoop van zo te horen.
Klopt, ik meende me dat ook te herinneren. Meteen na die uitzending heb ik z'n muziek opgezochtquote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, ging hij oa over deze docu praten.
De volgende keer dat hij bij DWDD komt zingen ben ik fanquote:Op maandag 16 juli 2012 22:22 schreef marcodej het volgende:
Blaidzun is toegankelijker dan hij eruit ziet.
Zn docu-muziek is idd niet slechtquote:Op maandag 16 juli 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De volgende keer dat hij bij DWDD komt zingen ben ik fan
Zal wel zo'n befaamde Holland Sport docu zijn...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Het zijn net beelden uit een oude western.
Nee, duidelijker meer Nederlanders bij Vive le Velo.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef BramKVO het volgende:
Komen er in de Avondetappe evenveel Belgen aan bod dan Nederlanders in vive le velo ?
Benieuwd wat van poppel zijn theorie daarvoor is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, duidelijker meer Nederlanders bij Vive le Velo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |