quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Rickazio het volgende:
Kan ik al die nutteloze reacties/comments van Caland ook onzichtbaar maken?
Er kan tot 25 juli gesolliciteerd worden, dus het zou nogal raar zijn als ik nu al zou weten wie het wordt natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM nou vertel eens "Wie word de mod?
Goed programma voor de AVRO trouwens
Wat vreemd.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso LR en ik niet, denk dat we daar niet serieus genoeg voor zijn, en Yvonne mag mij niet.
Je weet het wel want zelfs ik weet het alquote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kan tot 25 juli gesolliciteerd worden, dus het zou nogal raar zijn als ik nu al zou weten wie het wordt natuurlijk.
Je hebt toch wel een idee wie jij er het meest geschikt voor vind?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kan tot 25 juli gesolliciteerd worden, dus het zou nogal raar zijn als ik nu al zou weten wie het wordt natuurlijk.
Onzin, maar snap dat denkt dat wij je heel cool vinden als yvonne je niet mag.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso LR en ik niet, denk dat we daar niet serieus genoeg voor zijn, en Yvonne mag mij niet.
Wat is je voorkeur dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen behalve ik, smoof en lr.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Of kapi, of LR of jij smoof.
Ja tuurlijk, maar mijn mening is niet leidend dus als ik zeg wie ik heel geschikt vindt dan gaat diegene hartstikke blij reageren straks en dan blijkt hij het niet te worden, dat zou ik lullig vinden.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een idee wie jij er het meest geschikt voor vind?
Vincerusso is zichzelf niet meer ik heb hem zich positief over Van der Wiel laten uitlatenquote:
Brandx, prima. De korte periode dat ze hier moest surveilleren was ze een redelijke toevoeging.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar mijn mening is niet leidend dus als ik zeg wie ik heel geschikt vindt dan gaat diegene hartstikke blij reageren straks en dan blijkt hij het niet te worden, dat zou ik lullig vinden.
Maar een hint: hij komt uit den haag.
De mening van alle VBL-mods samen lijkt me leidend toch? Jullie kiezen de nieuwe mod.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar mijn mening is niet leidend dus als ik zeg wie ik heel geschikt vindt dan gaat diegene hartstikke blij reageren straks en dan blijkt hij het niet te worden, dat zou ik lullig vinden.
Maar een hint: hij komt uit den haag.
Ja, ik zag het ook, ik hoop dat hij snel weer bijtrekt anders begin ik mij ernstig zorgen over hem te maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vincerusso is zichzelf niet meer ik heb hem zich positief over Van der Wiel laten uitlaten
Jammer dat ze niet giftig warenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Soms verkopen ze fruit dat al "oud" is.
Ik kocht een keer 's avonds een bakje frambozen bij de Super de Boer. De volgende ochtend begon het al te schimmelen en zat mijn kamer vol met fruitvliegjes.
Kapiteintje, never nooit. Steven gaat het ook niet doen. Dan blijft er nog maar één geschikte kandidaat over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik ga het wel doenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kapiteintje, never nooit. Steven gaat het ook niet doen. Dan blijft er nog maar één geschikte kandidaat over.
Hebben we eindelijk dat vrouwmens van een Jojo weg, wil jij een nieuwe introduceren. En ze heeft al aangegeven het niet te doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Brandx, prima. De korte periode dat ze hier moest surveilleren was ze een redelijke toevoeging.
'Hij' zei ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brandx, prima. De korte periode dat ze hier moest surveilleren was ze een redelijke toevoeging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |