quote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zat weer even op de Flickr te kijken van de Avondetappe. Dit moest gisteren de locatie zijn, totdat de aggregaat kapot ging.![]()
[ afbeelding ]
Froome zeker?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef pennyfarthing het volgende:
Thijs gaat ons iets vertellen over iemand die wij niet kennen.... ben benieuwd
Zal idd wel.quote:
Hopelijk over zijn vriend, die hem vanavond nog op komt halen om terug te keren naar huis waar hij als lid van de journalistieke elite weer schijtlollige stukjes kan gaan produceren.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef pennyfarthing het volgende:
Thijs gaat ons iets vertellen over iemand die wij niet kennen.... ben benieuwd
Hij was ook niet zo moeilijk te gokken.quote:
Blijft altijd knap dat hij aannames neerzet die zelden kloppen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:11 schreef wimderon het volgende:
Mart met z'n aanname dat Cancellara een lange tijdrit in een grote ronde wint![]()
Dat is eerder uitzondering dan regel.
quote:
Tegen hun eigen zweetluchtquote:Op maandag 9 juli 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom hebben ze tijdens het warmdraaien een watje in de neus?
maar niet zulke dijenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:14 schreef Narcotical het volgende:
"Hij heeft van die dijen"
Die heeft iedereen toch, dijen?
alleen al die bakkenbaarden maken hem baas van het jaar!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Wiggins echt totaal niet sympathiek eigenlijk
Ik hoorde dat iemand zei dat Wiggins eruit zag als een banaan met bakkebaarden in dat gele snelpakquote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Vaak zit in de watjes spul dat je luchtwegen opent. Je longen worden echt warm gedraaid.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Vaak zit in de watjes spul dat je luchtwegen opent. Je longen worden echt warm gedraaid.
hij is zich aan het sparen voor de OSquote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef wimderon het volgende:
Als Van Garderen en Chavanel zo dicht bij Cancellara zitten wil dat gewoon zeggen dat Cancellara maar een matige tijd heeft neergezet.
Prima ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Nibali voor zijn doen ook goed toch?
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef Evertjan het volgende:
als Engelsman alleen willen praten met han kock
Het is een zelfingenomen glijbak.... daaromquote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef bierjoost het volgende:
Ik vind Zonneveld dus wel een mooie baas. Van waar die haat?
Ziet er op het moment trouwens wel slecht uit met zijn drugskop.
Ben benieuwd wat hij in het hooggebergte kan.quote:
Daar prikt hij juist doorheen vind ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef anoukane het volgende:
Wat een onsympathiek betweterig toontje zet die Zonneveld steeds op. Verpest de hele idyllische sfeer van de Avondetappe.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef Evertjan het volgende:
heeft iemand dat lijstje nog van de Rabo waar Theo Eltink als nummer 1 staat
Mart had hoop dat Bauke Gesink zou verrassen vandaag.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wiggins was gewoon de favoriet Mart ...
Om de neus open te houden.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waarom stoppen renners watjes in hun neus als ze warmrijden?
ademt dat makkelijker ja?quote:
Schijnbaar, ik heb het nog nooit geprobeerd.quote:
Dat is voor Mart en consorten geen reden om het item niet te doen toch?quote:
Het is gewoon niet leuk meer en uitgemolkenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat is voor Mart en consorten geen reden om het item niet te doen toch?
Je moet het live mee hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo hilarisch was dat met die paarden nou ook weer niet.
Je gaat me nu woorden in de mond leggen die ik nooit gezegd heb, daar ben ik niet van gediend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was zo benieuwd geworden, want iemand in het TDJ topic deed het voorkomen alsof er een paard was losgebroken in de Avondetappe studio, en dat wilde ik wel eens zien.
Wiggins die heeft pas dunne benenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat zijn nog best gespierde benenvan Froome hoor, snap het niet helemaal.
Ziet er gezond uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wiggins die heeft pas dunne benen
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook 3x niks, waarom weet ik nietquote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je gaat me nu woorden in de mond leggen die ik nooit gezegd heb, daar ben ik niet van gediend.
Same difference.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef Slobeend het volgende:
Jullie moeten echt de herhaling van De Mart show kijken, paard slaat op hol aan het eind. Hilarisch.
Is gelukkig niet fake neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wiggins die heeft pas dunne benen
[ afbeelding ]
Op hol slaan is ook wat anders dan briesen en tegen een hekje oplopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op hol slaan is wat anders dan losbreken.
Yupquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik ben even niet aan het kijken maar ik begrijp dat het paard Maarten heet?
Touché. Meneer weet het weer beter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op hol slaan is ook wat anders dan briesen en tegen een hekje oplopen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat dit het? Waar had die meneer het nou net over dan?![]()
Hilarisch.
De woorden die je zoekt zijn: op hol geslagen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Paard loopt wel lekker te rellen daarachter
vast een VI-hooliganquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Paard loopt wel lekker te rellen daarachter
Jij bent niet snel tevreden he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:26 schreef freaky40 het volgende:
Arme paarden. Behoorlijk onrustig door al die drukte rondom een TV programma. Ik vind het niet zo gek dat die beesten het op hun heupen krijgen. Was overigens wel storend in de achtergrond al die bewegende paarden. Beter een andere lokatie dan deze.
Oh ik schrok al, ik was in de war met Genee, maar idd als DeMart echt met pensioen gaat zal W. de Jong een waardige opvolger kunnen worden. Sympathieke man.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop op Wilfried de Jong als vervanger van DeMart
Denk het niet. Eerder als bijzin net als op de Belg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel veel gepraat worden over Zaak-DiGregorio
Nogal logisch. Er komt een hele studio je huis binnenvallen, gaat daar oude vent een uur zitten lullen, dan maak je hem duidelijk dat het de hoogste tijd is dat hij je huis moet verlaten en dan krijg je als commentaar ook nog eens dat je je mond moet houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:26 schreef freaky40 het volgende:
Arme paarden. Behoorlijk onrustig door al die drukte rondom een TV programma. Ik vind het niet zo gek dat die beesten het op hun heupen krijgen. Was overigens wel storend in de achtergrond al die bewegende paarden. Beter een andere lokatie dan deze.
En een Hagenees.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef JC14 het volgende:
Een Amsterdammer, altijd speciaal.
Gewéldige meneer is dat.
Sommige renners zouden uit frustratie hun fiets weggooien.quote:
Dit was in de 1e vlakke etappe op maandag op 100 km. van de finish terwijl het tempo niet bepaald hoog lag. Dan blijf je gewoon rustig en hij was ook binnen no-time terug in het peloton.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommige renners zouden uit frustratie hun fiets weggooien.
inderdaad. Maargoed als je niet wint doe je het sowieso verkeerd. Zeiken ze gewoon op wat je doet. Hoe je het ook doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit was in de 1e vlakke etappe op maandag op 100 km. van de finish terwijl het tempo niet bepaald hoog lag. Dan blijf je gewoon rustig en hij was ook binnen no-time terug in het peloton.
Dit voorbeeld van Boogerd sloeg echt nergens op.
Viel mij ook al op en vraag het me ook af.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef KraideN het volgende:
Waarom heeft Boogerd van die glanzende lippen? Wat heeft die op?
Doping?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef JC14 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op en vraag het me ook af.
Cancellara heeft daar achteraf spijt van heb ik begrepen, hij kreeg opdracht van Riis die dat samen met Bruyneel had afgesproken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef rubbereend het volgende:
Dat stilleggen van Cancellaraen op de steentjes in de tour ramde hij door terwijl Contador en Gesink onderuit gingen
Zou hij nog echt voor dit soort stukjes naar Frankrijk zijn gegaan? Laat hem toch lekker op zondag middag interessant doen op de grasmat van de Arena, maar hier heeft hij niets te zoeken.quote:
Die jongetjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef JC14 het volgende:
Leuk hoor voor die twee gastjes.
Die vrouw had trouwens opzich wel redelijke benen, maar gezicht viel wat tegen. Maar dit terzijde.
Ik twijfel niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef JC14 het volgende:
Anders trainen maakt zo'n spectaculair verschil bij Wiggins...
Ben ik de énige die twijfels daarover heeft?
Heb je die ooit wel eens op de piste zien rijden? Dat was echt ongelooflijk hoor, heeft gewoon een enorme motor, zeker als je dan hoort hoe ie het nog deed ondanks z'n niet zo supergezonde levenstijl dan verbaast dit me niet neenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef JC14 het volgende:
Anders trainen maakt zo'n spectaculair verschil bij Wiggins...
Ben ik de énige die twijfels daarover heeft?
Heb ik wel eens gezien. Toch blijf ik twijfels houden. Maar goed, het ziet er idd ijzersterk uit en wellicht zijn mijn twijfels wel onzin.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb je die ooit wel eens op de piste zien rijden? Dat was echt ongelooflijk hoor, heeft gewoon een enorme motor, zeker als je dan hoort hoe ie het nog deed ondanks z'n niet zo supergezonde levenstijl dan verbaast dit me niet neen
Dat weet je toch bij Mart?quote:
Tsja, iig heeft hij een leuke vrouw.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Rickazio het volgende:
Evans is gay? Alle gays hebben een negertje, moet je maar is op letten
Liever liedje van Johnny Cash onder dit itemquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef JC14 het volgende:
Weer waar is Johnny. Karikatuur van zichzelf geworden.
Het is goed dat hij geen geruchten in de wereld brengt, maar dan moet hij überhaupt niet speculeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef OProg het volgende:
Ik weet wat maar ik zeg het lekker toch niet.![]()
Tot zondag ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Hoe lang blijft deze side-kick nog? Beetje irritant ventje
Frapperquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Rickazio het volgende:
Wat zei die in het Frans? Iets met Flappie
Klopt. Gewoon niks zeggen dan. Zo gaan mensen juist weer speculeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is goed dat hij geen geruchten in de wereld brengt, maar dan moet hij überhaupt niet speculeren.
Wat ik opvallend vind is dat Sky de mond vol heeft over marginal gains en wetenschappelijk wielrennen, maar dat alleen de Tenerife gasten daar voordeel bij hebben. Je moet die ploeg eens zien, bijna iedere renner presteert daar minder dan bij hun vorige team. Alleen Wiggins, Froome en deze Tour Rogers en Porte rijden opeens ontzettend goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb je die ooit wel eens op de piste zien rijden? Dat was echt ongelooflijk hoor, heeft gewoon een enorme motor, zeker als je dan hoort hoe ie het nog deed ondanks z'n niet zo supergezonde levenstijl dan verbaast dit me niet neen
ehm da's dan toch logischquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar Cavendish: gewicht verloren en zijn sprint is minder. Wiggins verloor gewicht en ging er veel beter van tijdrijden en klimmen. Tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |