alleen al die bakkenbaarden maken hem baas van het jaar!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Wiggins echt totaal niet sympathiek eigenlijk
Ik hoorde dat iemand zei dat Wiggins eruit zag als een banaan met bakkebaarden in dat gele snelpakquote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Wiggins echt totaal niet sympathiek eigenlijk
Vaak zit in de watjes spul dat je luchtwegen opent. Je longen worden echt warm gedraaid.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Vaak zit in de watjes spul dat je luchtwegen opent. Je longen worden echt warm gedraaid.
hij is zich aan het sparen voor de OSquote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef wimderon het volgende:
Als Van Garderen en Chavanel zo dicht bij Cancellara zitten wil dat gewoon zeggen dat Cancellara maar een matige tijd heeft neergezet.
Prima ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Nibali voor zijn doen ook goed toch?
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef Evertjan het volgende:
als Engelsman alleen willen praten met han kock
Het is een zelfingenomen glijbak.... daaromquote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef bierjoost het volgende:
Ik vind Zonneveld dus wel een mooie baas. Van waar die haat?
Ziet er op het moment trouwens wel slecht uit met zijn drugskop.
Ben benieuwd wat hij in het hooggebergte kan.quote:
Daar prikt hij juist doorheen vind ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef anoukane het volgende:
Wat een onsympathiek betweterig toontje zet die Zonneveld steeds op. Verpest de hele idyllische sfeer van de Avondetappe.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef Evertjan het volgende:
heeft iemand dat lijstje nog van de Rabo waar Theo Eltink als nummer 1 staat
Mart had hoop dat Bauke Gesink zou verrassen vandaag.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wiggins was gewoon de favoriet Mart ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |