He grappig deze ken ik van de soundtrack van in to the wild. Zoek op Eddie vedder dan vind je nog meer van dit genre.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef Onnoman het volgende:
leuk topic
mijn aandeel is indio
mooi nummer, maar niet echt bekend... kan hier helemaal emo van worden
ken verder totaal geen muziek in deze stijl, en met deze zwoele stem..
als iemand mijn kan tippen, dan ben ik je enorm erkentelijk
liefs onnoman
Zeker, kende het niet, verstond het niet, maar qua sound prima.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:00 schreef Unquote het volgende:
Electroknalpop met een stoere zingende chick, dikke aanrader.
quote:Hot Gossip scored a pop hit in 1978 with I Lost My Heart to a Starship Trooper, a disco track featuring Sarah Brightman on lead vocal that cashed in on the media hype surrounding the original Star Wars film. They went on to record an album in the early 1980s, Geisha Boys and Temple Girls, produced by the former Human League and then current Heaven 17/BEF member Martyn Ware. The album was a commercial failure.
quote:By Mother’s Day 1979, The Motels had signed with Capitol Records and released their first album in September of that same year. Their first single, “Closets and Bullets,” made no impact on the charts, but their second single, “Total Control,” found its way to the Top 20 in France and the Top 10 in Australia.
6.731 listeners maar ...quote:Baby Animals are a hard rock band from Australia, formed in 1989 by vocalist Suze DeMarchi, drummer Frank Celenza, guitarist Dave Leslie and bass player Eddie Parise. They scored an immediate domestic No. 1 single with “Early Warning” and featured further Top 10 hits with “Painless”, “Rush You” and “One Word”. Their eponymous debut album Baby Animals was released in February 1992 and went multi-platinum.
Motels hebben nog wel een hit gehad in Nederland met Suddenly Last Summerquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:38 schreef Scuidward het volgende:
De laatste twee kan ik het meest waarderen, niet zozeer alleen om het unieke aspect.
Ik moest wel lachen om dit grapje.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:31 schreef kuolema het volgende:
Panda Bear is relatief bekend maar ik ken niemand die van ze heeft gehoord:
albumcover is mijn ui![]()
Heeft afgelopen september in Tilburg gespeeld, heb daar goede dingen over gehoord.quote:
Deze band is toch wel erg bekend hoor, een van de grotere namen op Roadburn dit jaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
MUZ / MAGMA (Mekank Destruktw Kommandh)
Ook behoorlijk bekend. Wel fantastische muziek.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:34 schreef Klonk het volgende:
Klaus Schulze, goeie ouwe Duitse synthesizer muziek, mag het thuis alleen op de koptelefoon draaien, vriendin krijgt een zenuwinzinking van het gepiel
WOW, ik wist niet dat ze naar Nederland komen, awesome!quote:Op zondag 2 februari 2014 19:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Deze band is toch wel erg bekend hoor, een van de grotere namen op Roadburn dit jaar.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |