Die hadden ze inderdaad, maar de vraag is of mensen ook meer kennen dan alleen dat nummer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Die hadden nog een hit met WEEKEND, heb ik nog een album van liggen. Cameron is tegenwoordig solo als singer-songwriter.
klinkt opzich wel aardig toch ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef flipsen het volgende:
Iedereen kent natuurlijk Extreme nog wel met "More than Words". Ik was/ben fan van het eerste uur, dus ruim voor die hitsingle. Maar ik weet bijna zeker dat 99% deze clip nooit gezien heeft/het nummer nooit heeft gehoord. Komt van hun laatste album (2010 geloof ik), hebben ook nog een tour gedaan.
Argentijns bandje die ongetwijfeld niemand kent, maar leuke funk/rock maakt. Onlangs hun eerste échte CD geproduceerd.
(bassist is mijn zwager)
Oooo dat klinkt leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:24 schreef bartrid het volgende:
Gusto Extermination Fluid:
Genre: Electronica met invloeden uit old school industrial en noise.
Die´s leukquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Oooo dat klinkt leuk
Bedankt voor de tip!
Dadelijk eens luisteren, voor jou dan een noisy one van Agent Side Grinder (die ik toch echt aan de man wil brengen hier)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:31 schreef bartrid het volgende:
[..]![]()
Ook leuk maar minder noisy is http://www.chewingwithgusto.com/
Volgens mij zijn ze inmiddels uit elkaar, ze hebben nog wel wat leuke singles gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:47 schreef LuciferRising het volgende:
Pingpong Bitches ken ik wel. Nog niet eens zo slecht
Nazis from mars bedoel ik. Ghehequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:52 schreef LuciferRising het volgende:
Nazis on mars. Nederlandse electro punk band. Iemand bekend hier mee?
Bedankt, ik kon ze niet. Maar ben ze aan het beluisterd op youtube. Ik vind ze goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Aikara het volgende:
[..]
Nope, deze kun je schrappen. Ontzettend gave band! Heb ze inmiddels een aantal keren live gezien en hun concerten zijn eveneens een aanrader.
Afgelopen zondag live gezien, band met potentie.quote:
Heb je ze verteld dat ze voor de volgende clip een Lincoln Continental moeten gebruiken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef Heatseeker het volgende:
En natuurlijk even een biertje gedronken met de bandleden, puike gasten wel.
Ha nee, ik had nog niet van hun gehoord voordat ik ze zondag live zag. Maar puike wagen wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heb je ze verteld dat ze voor de volgende clip een Lincoln Continental moeten gebruiken?
[ afbeelding ]
Die is van mijn kleine broertje
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 06:20 schreef AionNL het volgende:
[..]
385 is geweldig. Groot fan van ze Sonds dag 1. Dit jaar ook al 2x live gezien toen ik in Japan was.
Ik ken Sovietoblaster van hun.quote:
De zangeres/bassiste zat ook altijd in Bleach (Bleach03/Bleachmobile in de VS) en toen was ik al fan van haar slapbass, maar met 385 is het echt een beetje toffer geworden imo =)quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:18 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ik ken ze nog niet heel erg goed eerlijk gezegd.
Daar had ik een cd van toen ik klein wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef the85mc het volgende:
Oud housenummer. Stond jaren op mn mp3speler zonder de juiste titel te weten. Maar door soundhound titel gevonden. Schijnt dat dat nummer al 17! jaar oud is.. De verschillende versies op YT hebben minder dan 2000 views..
Deze lui zijn wel behoorlijk bekend hoor.quote:
quote:The Fiasco band covered the song "Girls on Film" by Duran Duran, which appeared on the Duran Duran Tribute Album in 1997. They also released a much sought after and hard to find 7" vinyl split with Sublime, as well as a split with Milwaukee's The Frogs.
The Fiasco toured with many bands, most notably Rocket from the Crypt, Sublime, and Lordz of Brooklyn. The band was also noted for charming Eddie Vedder, lead singer of Pearl Jam.
Deze gast is een serieuze cultheld in de VS volgens mij, heb wel vaak over hem gelezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Life2.0 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er vooruit zou komen dit te luisteren:
Moondogquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
Even grote cultheld met een iets meer toegankelijke smaak, en geen hellrides
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |