Begrijp ikquote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef Jirdo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er nog iemand anders is die dit leuk vindt.
Jitter Juice heb ik ook ; jaren geleden eens ergens uit een uitverkoopbak gevist.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef ranja het volgende:
De enige zal ik niet zijn maar op RateYourMusic hebben de albums niet veel meer dan 50 ratings.
12 Rounds. Hebben een paar albums gemaakt, de eerste was Jitter Juice.
Zit ergens tussen Portishead en Nine Inch Nails. Die laatste noem ik niet zomaar, ze zaten even op het Nothing label.
Volgens mij vind je die ook, als je'm tegenkomt, alleen in uitverkoopbakkenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:59 schreef fripper het volgende:
Jitter Juice heb ik ook ; jaren geleden eens ergens uit een uitverkoopbak gevist.
Klinkt een beetje als The Popgroup.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef Jirdo het volgende:
The Project Hatequote:
385 is geweldig. Groot fan van ze Sonds dag 1. Dit jaar ook al 2x live gezien toen ik in Japan was.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef Jirdo het volgende:
gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:50 schreef MohMi het volgende:
een onbeschoft luie vraag; is het stom om het genre bij de liedjes te zetten..?ben niet zon klikkert omdat ik meestal al muziek luister tijdens het fokken, maar ben wel benieuwd naar nieuwe muziek
erg hé
Mordred was toch best populair begin jaren 90, ik ken ze in ieder geval nog wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:26 schreef Ulx het volgende:
Deze zullen ook niet al te veel mensen meer kennen, echt makkelijk zijn hun intussen al weer twintig jaar oude albums ook niet te vinden.
Op verzoek het genre: Funk meets early nineties thrashmetal met DJ en rapper.
Nou, afgezien van het feit dat ze ooit de Popprijs hebben gewonnen zijn ze niet erg bekend.quote:
Die hadden nog een hit met WEEKEND, heb ik nog een album van liggen. Cameron is tegenwoordig solo als singer-songwriter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |