SPOILER: Let op, lange lijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nee hoor?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is de kernploeg. Je moet de tweede helft van die ploeg eens zien, de andere 15 renners. Die rijden gewoon een beetje, terwijl de kernploeg is gaan vliegen sinds een jaar.
Gelukkig houdt Sky het daarbijquote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Als froome in de tweede tijdrit ook zo kan rijden gaat het inderdaad een één-tweetje worden voor Sky..
quote:
Wiggins doet juist het tegenovergestelde dus dat wordt straks nog erger.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef Marcoss het volgende:
Froome dus echt vol gestart.
Kan ook de tactiek van Sky zijn geweest om Evans te demotiveren na het 1ste tussenpunt
Kwam vooral door die afdaling. In het laatste deel zal Froome weer winnenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef Marcoss het volgende:
Froome dus echt vol gestart.
Kan ook de tactiek van Sky zijn geweest om Evans te demotiveren na het 1ste tussenpunt
Wiggins zal een slechte dag hebben en dan moet Froome wachten.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Zie het gewoon dalijk zo zijn dat froome beter in de bergen is dan wiggins maar niet voor zichzelf mag gaan
Het is dan ook aan de anderen om Wiggins aan te vallen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Zie het gewoon dalijk zo zijn dat froome beter in de bergen is dan wiggins maar niet voor zichzelf mag gaan
Ik denk dat Sky niet het risico gaat lopen op een Vuelta-scenario.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wiggins zal een slechte dag hebben en dan moet Froome wachten.
En niet het tijdrijden alleen. Wiggins was altijd iemand die het niet per se van het klimmen moest hebben, het was voornamelijk aanklampen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het degraderen (want dat is dit) van de hele wereldtop in het tijdrijden wel even van een andere orde. Zeker de manier waarop, samen met een ploegggenoot even de hele concurrentie op minuten zetten... Cancellara lijkt ineens een krabbelaar zo...
Dan kan Evans wel eens een slechte dag hebben, maar dit als 'normaal' zien voor Froome, tsja, ik zit met verbazing te kijken.Tweets dat hij het 'zo graag wil' daar kan ik ook vrij weinig mee, dat willen alle 200 renners namelijk wel...
Daar vrees ik dus ook voor.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een basisgegeven is dat Froome beter is in de bergen, bleek al eerder in de Tour en ook al in de Vuelta.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Ja precies en das dus gewoon raar want dan gooi je ze allebei de put in ipv 1quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
gaat niet gebeurenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef Ferdii het volgende:
Hopen dat Evans' ingehaald wordt, zullen leuke beelden zijn
Evans.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef Szura het volgende:
Wie moet Wiggins en Froome bergop gaan aanvallen?
Menchov?
VDB?
Gisteren leek het toch omgekeerd.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een basisgegeven is dat Froome beter is in de bergen, bleek al eerder in de Tour en ook al in de Vuelta.
Als Evans mee zit en Wiggins niet kan zie ik het echt niet gebeuren dat froome moet wachten..quote:Op maandag 9 juli 2012 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies en das dus gewoon raar want dan gooi je ze allebei de put in ipv 1
Ja duidelijk, maar die nemen ze simpel in de tang.quote:
Van Garderen en Evans om beurten zou ook leuk zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef Szura het volgende:
Menchov?
VDB?
Van Garderen gaat gewoon terug overboord als Porte en Rogers gaan sleuren.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Van Garderen en Evans om beurten zou ook leuk zijn.
Nibaliquote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef Szura het volgende:
Menchov?
VDB?
Van Garderen kan Wiggins en Froome berg op geen pijn doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Van Garderen is bergop bij lange na niet goed genoegquote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
van garderen bergop?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Van Garderen kan Wiggins en Froome berg op geen pijn doen.
Ik heb voor de Tour een keer gezegd dat Froome intern eigenlijk niet minder kopman was dan Wiggins, afhankelijk van het koersverloop. Wanneer Froome nu dicht bij Evans komt in het klassement gaat hij nooit moeten wachten op Wiggins.quote:
Ja, dat is ook wat ik bedoel.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef Zelva het volgende:
[..]
En niet het tijdrijden alleen. Wiggins was altijd iemand die het niet per se van het klimmen moest hebben, het was voornamelijk aanklampen.
Nu is er voorlopig niemand beter dan Wiggins bergop in de Tour, behalve Froome, zélfs op klimmen die Wiggins totaal maar dan ook totaal niet zouden moeten liggen.
Ik snap echt niet hoe, zelfs al zou het om een 'kernploeg' gaan, je van schurkend tegen de wereldtop, je kunt ontwikkelen tot wereldtop en dan niets op je tijdrijden inleveren, sterker nog, daar zelfs daar drie klasses beter in worden dan de rest van het veld.
Ditquote:Op maandag 9 juli 2012 17:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb voor de Tour een keer gezegd dat Froome intern eigenlijk niet minder kopman was dan Wiggins, afhankelijk van het koersverloop. Wanneer Froome nu dicht bij Evans komt in het klassement gaat hij nooit moeten wachten op Wiggins.
Het is dat hij niet ver staat, anders wel leuk om in een ontsnapping mee te sturen in een vage tussenrit.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Van Garderen is bergop bij lange na niet goed genoeg
Tour voor de bergen al beslist.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:11 schreef Maver24 het volgende:
Beetje bang dat de spanning na vandaag al een beetje weg is
Te vroeg jongquote:
Ik twijfel of hij dat wil, gedijt goed met een kopman naast hem.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:14 schreef knep het volgende:
Wiggo sterk, nu hoop ik dat hij het ook volhoudt.
Als Froome wil winnen moet ie maar naar een andere ploeg waar hij niet meer kan schuilen in Wiggo's schaduw.
1 secondequote:Op maandag 9 juli 2012 17:15 schreef TheArt het volgende:
Froome heeft gewoon nog weer tijd extra gepakt
twitter:WBJ1978 twitterde op maandag 09-07-2012 om 17:14:36Herbert Dijkstra is geboren in Dar es Salaam. Hij ging naar Alaska en leerde een zeehond kennen. Die at hij op. Toen werd hij commentator. reageer retweet
Zou het?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
Ze doen daar toch iets goed binnen die ploeg, volgens Herbert.
freaky?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Steven184 het volgende:
Waar is die knakker die half uur terug zei dat Westra op zeker top 10 ging eindigen?
Zeker...het goede middeltje nemen elke dag...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
Ze hebben gewoon 2 van de beste tijdrijders ter wereld. Niet moeilijk om iets goed te doenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:16 schreef marcodej het volgende:
twitter:WBJ1978 twitterde op maandag 09-07-2012 om 17:14:36Herbert Dijkstra is geboren in Dar es Salaam. Hij ging naar Alaska en leerde een zeehond kennen. Die at hij op. Toen werd hij commentator. reageer retweet
Weg, hopelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Steven184 het volgende:
Waar is die knakker die half uur terug zei dat Westra op zeker top 10 ging eindigen?
Nee?!? Wat dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
En om 14u zei dat alle Nederlanders er niks van kunnen!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Steven184 het volgende:
Kan toch niet de bedoeling wezen maar denk wel dat het nu opener gaat zijn klassementrenners gaan nu eerder proberen wiggings te krakenquote:
Jammer genoeg wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wiggins gaat nog minstens 20 seconden beter doen dan Froome.
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker...het goede middeltje nemen elke dag...
quote:
Nah. In het moderne wielrennen zeg je dan:"Dit win ik niet meer. Dan maar mijn plek 2-3-4-5 of 6 verdedigen"quote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan toch niet de bedoeling wezen maar denk wel dat het nu opener gaat zijn klassementrenners gaan nu eerder proberen wiggings te kraken
Cancellara is normaalgesproken beter en gaf een goede indruk in de Tour.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon 2 van de beste tijdrijders ter wereld. Niet moeilijk om iets goed te doen
Gewoon met je billen bloot gaan met die banaan. Je wordt 1e of niet. Rest telt simpelweg nietquote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nah. In het moderne wielrennen zeg je dan:"Dit win ik niet meer. Dan maar mijn plek 2-3-4-5 of 6 verdedigen"
Cance beter? Niet in een grote ronde, echt no way. Dan spelen ook andere zaken een rol.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Cancellara is normaalgesproken beter en gaf een goede indruk in de Tour.
Die gaat er nog wel aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef marcodej het volgende:
Nibali houdt voorlopig 4 seconden over op Froome.
Volgens mij was dat de tactiek in de eerste week.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef BlaZ het volgende:
Misschien kan Evans de Rabo ploeg inschakelen om valpartijen in de Sky trein te veroorzaken
Die lost al als Boasson Hagen kilometers lang gas geeft en uitdunt tot 20 manquote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van Garderen gaat gewoon terug overboord als Porte en Rogers gaan sleuren.
Zo werkt wielrennen niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon met je billen bloot gaan met die banaan. Je wordt 1e of niet. Rest telt simpelweg niet
Derde week misschien, niet na 8 dagen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Cance beter? Niet in een grote ronde, echt no way. Dan spelen ook andere zaken een rol.
Maar ze deden het alleen achter de sky trein.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de tactiek in de eerste week.
4e in 2003(??)quote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef Sasman het volgende:
Ség...Wat heeft die Zubeldia eigenlijk al gepresteerd?
5e 2003, 5e 2007, 9e 2006 oaquote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef Sasman het volgende:
Ség...Wat heeft die Zubeldia eigenlijk al gepresteerd?
Ah, het standaard riedeltje weer. "Nu moeten ze wel gaan aanvallen en krijgen we een hele leuke koers, met allerlei klimmers op achterstand die vroeg moeten gaan."quote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan toch niet de bedoeling wezen maar denk wel dat het nu opener gaat zijn klassementrenners gaan nu eerder proberen wiggings te kraken
Aangevoerd door Tenerife gangers Rogers, Porte, Wiggins en Froome.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ah, het standaard riedeltje weer. "Nu moeten ze wel gaan aanvallen en krijgen we een hele leuke koers, met allerlei klimmers op achterstand die vroeg moeten gaan."
In de praktijk komt daar weinig van terecht, en al zeker niet met zo'n Sky-trein die vanaf kilometer 0 tot de meet, alles bij zich houdt.
Ik verwacht morgen vooral spektakel ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mark my words. Gaan komende dagen leuke dingen zien
Is het morgen geen rustdag?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen vooral spektakel ja.
Nee, deze Tour is klaar.
Dat is dan ook een Hushovdvervangende viking, Edvald is alleen iets minder mooi dan Thor als naam.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die lost al als Boasson Hagen kilometers lang gas geeft en uitdunt tot 20 man
No shit...quote:
Ik reageerde op dat enkel winst telt, wielrennen is een van de zeldzame sporten waar je een heel goed seizoen kan draaien terwijl je procentueel heel weinig wint gezien je koersdagen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mark my words. Gaan komende dagen leuke dingen zien
EBH, de man die dit jaar zelfs in het hooggebergte mee kan!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die lost al als Boasson Hagen kilometers lang gas geeft en uitdunt tot 20 man
Iedereen buiten uit Froome en Wiggins?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef sausagin het volgende:
Hopelijk gaan de slechte tijdrijders aanvallen in de bergen!
Dan hebben we nog sprinters nodig die bergetappes gaan winnen en later denken dat ze de Tour kunnen winnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
EBH, de man die dit jaar zelfs in het hooggebergte mee kan!
Maar dat is natuurlijk volkomen logisch aangezien hij in 2007 al ergens bevestigde in een etappe in West-Italie met een finish op een klim van 1600 meter, dan is het niet meer dan normaal dat hij F. Schleck losrijdt in de Alpen!
Het is een beetje jammer dat de Tour nu gewoon verneukt is, US Postal praktijken met Team Sky dit jaar...
Aanval van Froome zou ook leuk zijn, maar dat gebeurt toch niet.quote:
Weliswaar na een hele dag in het wiel te hebben gehangen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan hebben we nog sprinters nodig die bergetappes gaan winnen en later denken dat ze de Tour kunnen winnen.
Misschien mag hij nog een keer reageren op een aanvalletje van Nibali ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aanval van Froome zou ook leuk zijn, maar dat gebeurt toch niet.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef TheGOAT het volgende:
Is de Tour al beslist na vandaag (afgezien van valpartijen etc..)
De toeschouwer moet juist niet blij zijn dat Contador er niet is, die had nog aangevallen met wat splijtende demarrages in de bergen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef TheArt het volgende:
Iedereen spreekt hier wel over dat ze blij mogen zijn dat Contador er niet is, maar zelfs Contador had hier niets aan kunnen doen hoor. Die had in de tijdrit hier ook gewoon 2 minuten verloren op Wiggo en 1.30 op Froome en in die laatste tijdrit ook nog wat minuten en ik ben echt niet zeker dat hij die op dit parcours terug had kunnen pakken.
Een week na de tour.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Smiley vergeten, ik wilde er vooral mee zeggen dat wat Sky hier laat zien nog lang geen US Postal is.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Weliswaar na een hele dag in het wiel te hebben gehangen.
QFT, laat staan Schleck.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef TheArt het volgende:
Iedereen spreekt hier wel over dat ze blij mogen zijn dat Contador er niet is, maar zelfs Contador had hier niets aan kunnen doen hoor. Die had in de tijdrit hier ook gewoon 2 minuten verloren op Wiggo en 1.30 op Froome en in die laatste tijdrit ook nog wat minuten en ik ben echt niet zeker dat hij die op dit parcours terug had kunnen pakken.
Nee. Waarom zou Froome niet Wiggans gaan aanvallen in de bergetappes?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef TheGOAT het volgende:
Is de Tour al beslist na vandaag (afgezien van valpartijen etc..)
Mooi zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Openingsceremonie is vrijdag de 27e. Over 18 dagen dus.
Ik heb het met 'ze' over de concurrentie.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef Szura het volgende:
[..]
De toeschouwer moet juist niet blij zijn dat Contador er niet is, die had nog aangevallen met wat splijtende demarrages in de bergen.
Omdat Wiggans niet meedoetquote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou Froome niet Wiggans gaan aanvallen in de bergetappes?
Gaat gewoon top 8 rijden in de tijrdrit, verrassend sterk.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Nibali, zeer sterk. Verrast me behoorlijk.
Je hebt denk ik 5 jaar Indurain en 7 jaar Armstrong gemistquote:Op maandag 9 juli 2012 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Niets is beslist. Gebeurd zelde dat de tour in dit stadium al beslist is.
+ paar jaar Contadorquote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Je hebt denk ik 5 jaar Indurain en 7 jaar Armstrong gemist
De laatste jaren bedoel ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Je hebt denk ik 5 jaar Indurain en 7 jaar Armstrong gemist
Nee, je lult uit je nek.quote:
Je verwacht een scenario zoals eentje in 2001 dat O'Grady op bijna een half uur van Armstrong aankwam?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Niets is beslist. Gebeurd zelde dat de tour in dit stadium al beslist is.
Gaat Sagan niet naar de OS?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
wiggins en cav doen hetzelfde tijdens de OS
opsouten met knecht. Froome moet gewoon keihard gaan aanvallend als hij zich goed voelt en eerste worden.quote:
My eyes...quote:
Je weet het nooit, parijs is nog ver he.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verwacht een scenario zoals eentje in 2001 dat O'Grady op bijna een half uur van Armstrong aankwam?
Wat zal er nu moeten gebeuren, denkt de directie.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef BroodjePatat1 het volgende:
Tour beslist nu al, zal de tour directie niet bij mee zijn.
Gelukkig/Jammer genoeg duurt dat nog twee weken.*quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef Sasman het volgende:
En we hebben nog een fucking tijdrit van ongeveer 52 km. Joepie...
Klimtijdrit aub.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed, af en toe een tijdrijderstour mag eens, zoals een WK voor sprinters.
Het was heel leuk, volgend jaar terug 1 tijdrit van 30 kilometer en gedaan.
Zijn tijdrit is juist prima dit jaar, terwijl hij zich in het hooggebergte nog een keer echt moet bewijzen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef Paxcon het volgende:
Hoe gaat Gesink trouwens ooit een tour winnen.. met een tijdrit kun je zo ongelooflijk veel tijd verliezen...
Haha precies. Zijn nog 12 etappes te gaan en nu al dit. Das niet helemaal de bedoelingquote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zal er nu moeten gebeuren, denkt de directie.
Veel tijdritkilometers vind ik niet erg maar gooi er dan wat flinke finishes bergop in. Niet één keer finishen op een HC-berg dit jaarquote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
ze zetten gewoon een paar boe-roepende fransjes in of een paar franse idioten die het weer niet aan kunnen dat geen renner uit hun land wint en dan duwen ze Froome/Wiggins...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tijdrit van Gesink is juist prima. Hij rijdt dit jaar echt geweldig sterke tijdritten. Zonder val, in goede fysieke staat, had hij hier 100% zeker top-10 gereden, echt zeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef Paxcon het volgende:
Hoe gaat Gesink trouwens ooit een tour winnen.. met een tijdrit kun je zo ongelooflijk veel tijd verliezen...
Volgend jaar sowieso de M. Ventoux, Alpe d'Huez en een mooie etappe op Corsicaquote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Veel tijdritkilometers vind ik niet erg maar gooi er dan wat flinke finishes bergop in. Niet één keer finishen op een HC-berg dit jaar![]()
![]()
En dan vroeg in de Tour, zodat niemand zich er voor gaat sparen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sterker nog, een HC-berg is geen enkele keer de laatste berg in een etappe.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Veel tijdritkilometers vind ik niet erg maar gooi er dan wat flinke finishes bergop in. Niet één keer finishen op een HC-berg dit jaar![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef DeeBee het volgende:
Waarom heeft iedereen zich in godsnaam op deze koers gericht dit jaar eigenlijk?!
Ja, zeker niveau Nibali of zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
De tijdrit van Gesink is juist prima. Hij rijdt dit jaar echt geweldig sterke tijdritten. Zonder val, in goede fysieke staat, had hij hier 100% zeker top-10 gereden, echt zeker.
Best knap nog.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef Aguero het volgende:
39. NEDMOLLEMA Bauke 153 RABOBANK CYCLING TEAM 39h 30' 54'' + 21' 34''
45. NEDTEN DAM Laurens 157 RABOBANK CYCLING TEAM 39h 33' 44'' + 24' 24''
50. NEDKRUIJSWIJK Steven 152 RABOBANK CYCLING TEAM 39h 35' 08'' + 25' 48''
58. NEDGESINK Robert 151 RABOBANK CYCLING TEAM 39h 37' 47'' + 28' 27''
Kuttour.
Wel helemaal aan het eind van de Tour, de vraag of Wiggo zo goed herstelt, dat was in z'n vorige grote rondes vaak een probleem.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef Sasman het volgende:
En we hebben nog een fucking tijdrit van ongeveer 52 km. Joepie...
Olie op de weg!!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef BroodjePatat1 het volgende:
Volgend jaar gewoon een daaltijdrit, het is toch de 100ste tour, doe eens gek
Inderdaad jaquote:Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Sterker nog, een HC-berg is geen enkele keer de laatste berg in een etappe.
Als alle 4 die jongens nou nog een etappe pakken dan vind ik het een prima Tour!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef Aguero het volgende:
Kuttour.
Het moge duidelijk zijn, Vacansoleil doet het in principe beter dan Rabo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef Aguero het volgende:
Kuttour.
Nooit, als tie al een keer fysiek 100% is, is het nog altijd mentaal een gebakjequote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:36 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Als alle 4een van die jongens nou nog een etappe pakkent dan vind ik het een prima Tour!
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn, Vacansoleil doet het in principe beter dan Rabo.
[..]
Bron?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat heeft Vacansoleil dan gepresteerd deze Tour?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
[..]
Johnny heeft toch twee punten gepakt voor de bergtrui!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat heeft Vacansoleil dan gepresteerd deze Tour?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |