Njaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Da's toch andere koek dan in de Vueltaen deze Tour (Goed, dat is een jaar later).
In die tijdrit (Die 9de plek had ik even gemist) wordt hij op 1 minuut+ gereden door Cancellara bijvoorbeeld. Op 32 km.
Was duidelijk ook geen parcour voor grote verschillen. Hij heeft dus wel een knappe TT gereden, maar die verschillen zijn verdubbeld en omgedraaid nu (buiten tegen Cancellera)quote:Fabian Cancellara (Swi) Leopard Trek
0:41:01
Andreas Klöden (Ger) Team RadioShack
0:00:09
Levi Leipheimer (USA) Team RadioShack
0:00:13
Nelson Oliveira (Por) Team RadioShack
0:00:25
Tom Danielson (USA) Team Garmin-Cervelo
0:00:38
Gustav Larsson (Swe) Saxo Bank Sungard
0:00:41
Jakob Fuglsang (Den) Leopard Trek
0:00:44
Thomas De Gendt (Bel) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team
0:00:48
Chris Froome (GBr) Sky Procycling
0:01:02
Uiteraard, maar het geeft wel aan dat het er in zat en dat hij niet zomaar ineens tegen een berg op kon fietsen of kon tijdrijden. En uiteindelijk moet je toch ergens een keer écht doorbreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Da's toch andere koek dan in de Vueltaen deze Tour (Goed, dat is een jaar later).
In die tijdrit (Die 9de plek had ik even gemist) wordt hij op 1 minuut+ gereden door Cancellara bijvoorbeeld. Op 32 km.
Goed, het zat er misschien in. Daarom zeg ik, hij is jong misschien heeft die nu die stap gemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het geeft wel aan dat het er in zat en dat hij niet zomaar ineens tegen een berg op kon fietsen. En uiteindelijk moet je toch ergens een keer écht doorbreken.
Het ging om de AGRquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Benieuwd naar een link in welke tour 2010 froome dan gereden heeft?
Hij zei het nota bene nog duidelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:27 schreef Devpartner het volgende:
[..]
dan is dat toch wel zeer verwarrend imo
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In 2008 en 2010 stonden ik en mijn vrienden bij de AGR met een Keniaanse vlag bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |