Dan hebben we nog sprinters nodig die bergetappes gaan winnen en later denken dat ze de Tour kunnen winnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
EBH, de man die dit jaar zelfs in het hooggebergte mee kan!
Maar dat is natuurlijk volkomen logisch aangezien hij in 2007 al ergens bevestigde in een etappe in West-Italie met een finish op een klim van 1600 meter, dan is het niet meer dan normaal dat hij F. Schleck losrijdt in de Alpen!
Het is een beetje jammer dat de Tour nu gewoon verneukt is, US Postal praktijken met Team Sky dit jaar...
Aanval van Froome zou ook leuk zijn, maar dat gebeurt toch niet.quote:
Weliswaar na een hele dag in het wiel te hebben gehangen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan hebben we nog sprinters nodig die bergetappes gaan winnen en later denken dat ze de Tour kunnen winnen.
Misschien mag hij nog een keer reageren op een aanvalletje van Nibali ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aanval van Froome zou ook leuk zijn, maar dat gebeurt toch niet.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef TheGOAT het volgende:
Is de Tour al beslist na vandaag (afgezien van valpartijen etc..)
De toeschouwer moet juist niet blij zijn dat Contador er niet is, die had nog aangevallen met wat splijtende demarrages in de bergen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef TheArt het volgende:
Iedereen spreekt hier wel over dat ze blij mogen zijn dat Contador er niet is, maar zelfs Contador had hier niets aan kunnen doen hoor. Die had in de tijdrit hier ook gewoon 2 minuten verloren op Wiggo en 1.30 op Froome en in die laatste tijdrit ook nog wat minuten en ik ben echt niet zeker dat hij die op dit parcours terug had kunnen pakken.
Een week na de tour.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Smiley vergeten, ik wilde er vooral mee zeggen dat wat Sky hier laat zien nog lang geen US Postal is.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Weliswaar na een hele dag in het wiel te hebben gehangen.
QFT, laat staan Schleck.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef TheArt het volgende:
Iedereen spreekt hier wel over dat ze blij mogen zijn dat Contador er niet is, maar zelfs Contador had hier niets aan kunnen doen hoor. Die had in de tijdrit hier ook gewoon 2 minuten verloren op Wiggo en 1.30 op Froome en in die laatste tijdrit ook nog wat minuten en ik ben echt niet zeker dat hij die op dit parcours terug had kunnen pakken.
Nee. Waarom zou Froome niet Wiggans gaan aanvallen in de bergetappes?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef TheGOAT het volgende:
Is de Tour al beslist na vandaag (afgezien van valpartijen etc..)
Mooi zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Openingsceremonie is vrijdag de 27e. Over 18 dagen dus.
Ik heb het met 'ze' over de concurrentie.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef Szura het volgende:
[..]
De toeschouwer moet juist niet blij zijn dat Contador er niet is, die had nog aangevallen met wat splijtende demarrages in de bergen.
Omdat Wiggans niet meedoetquote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou Froome niet Wiggans gaan aanvallen in de bergetappes?
Gaat gewoon top 8 rijden in de tijrdrit, verrassend sterk.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Nibali, zeer sterk. Verrast me behoorlijk.
Je hebt denk ik 5 jaar Indurain en 7 jaar Armstrong gemistquote:Op maandag 9 juli 2012 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Niets is beslist. Gebeurd zelde dat de tour in dit stadium al beslist is.
+ paar jaar Contadorquote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Je hebt denk ik 5 jaar Indurain en 7 jaar Armstrong gemist
De laatste jaren bedoel ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Je hebt denk ik 5 jaar Indurain en 7 jaar Armstrong gemist
Nee, je lult uit je nek.quote:
Je verwacht een scenario zoals eentje in 2001 dat O'Grady op bijna een half uur van Armstrong aankwam?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Niets is beslist. Gebeurd zelde dat de tour in dit stadium al beslist is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |