Volgens mij was dat de tactiek in de eerste week.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef BlaZ het volgende:
Misschien kan Evans de Rabo ploeg inschakelen om valpartijen in de Sky trein te veroorzaken
Die lost al als Boasson Hagen kilometers lang gas geeft en uitdunt tot 20 manquote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van Garderen gaat gewoon terug overboord als Porte en Rogers gaan sleuren.
Zo werkt wielrennen niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon met je billen bloot gaan met die banaan. Je wordt 1e of niet. Rest telt simpelweg niet
Derde week misschien, niet na 8 dagen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Cance beter? Niet in een grote ronde, echt no way. Dan spelen ook andere zaken een rol.
Maar ze deden het alleen achter de sky trein.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de tactiek in de eerste week.
4e in 2003(??)quote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef Sasman het volgende:
Ség...Wat heeft die Zubeldia eigenlijk al gepresteerd?
5e 2003, 5e 2007, 9e 2006 oaquote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef Sasman het volgende:
Ség...Wat heeft die Zubeldia eigenlijk al gepresteerd?
Ah, het standaard riedeltje weer. "Nu moeten ze wel gaan aanvallen en krijgen we een hele leuke koers, met allerlei klimmers op achterstand die vroeg moeten gaan."quote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan toch niet de bedoeling wezen maar denk wel dat het nu opener gaat zijn klassementrenners gaan nu eerder proberen wiggings te kraken
Aangevoerd door Tenerife gangers Rogers, Porte, Wiggins en Froome.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ah, het standaard riedeltje weer. "Nu moeten ze wel gaan aanvallen en krijgen we een hele leuke koers, met allerlei klimmers op achterstand die vroeg moeten gaan."
In de praktijk komt daar weinig van terecht, en al zeker niet met zo'n Sky-trein die vanaf kilometer 0 tot de meet, alles bij zich houdt.
Ik verwacht morgen vooral spektakel ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mark my words. Gaan komende dagen leuke dingen zien
Is het morgen geen rustdag?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen vooral spektakel ja.
Nee, deze Tour is klaar.
Dat is dan ook een Hushovdvervangende viking, Edvald is alleen iets minder mooi dan Thor als naam.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die lost al als Boasson Hagen kilometers lang gas geeft en uitdunt tot 20 man
No shit...quote:
Ik reageerde op dat enkel winst telt, wielrennen is een van de zeldzame sporten waar je een heel goed seizoen kan draaien terwijl je procentueel heel weinig wint gezien je koersdagen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mark my words. Gaan komende dagen leuke dingen zien
EBH, de man die dit jaar zelfs in het hooggebergte mee kan!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die lost al als Boasson Hagen kilometers lang gas geeft en uitdunt tot 20 man
Iedereen buiten uit Froome en Wiggins?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef sausagin het volgende:
Hopelijk gaan de slechte tijdrijders aanvallen in de bergen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |