Weg, hopelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Steven184 het volgende:
Waar is die knakker die half uur terug zei dat Westra op zeker top 10 ging eindigen?
Nee?!? Wat dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Drebbelman het volgende:
Ze doen daar toch iets goed binnen die ploeg, volgens Herbert.
En om 14u zei dat alle Nederlanders er niks van kunnen!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Steven184 het volgende:
Waar is die knakker die half uur terug zei dat Westra op zeker top 10 ging eindigen?
Kan toch niet de bedoeling wezen maar denk wel dat het nu opener gaat zijn klassementrenners gaan nu eerder proberen wiggings te krakenquote:
Jammer genoeg wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wiggins gaat nog minstens 20 seconden beter doen dan Froome.
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker...het goede middeltje nemen elke dag...
quote:
Nah. In het moderne wielrennen zeg je dan:"Dit win ik niet meer. Dan maar mijn plek 2-3-4-5 of 6 verdedigen"quote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan toch niet de bedoeling wezen maar denk wel dat het nu opener gaat zijn klassementrenners gaan nu eerder proberen wiggings te kraken
Cancellara is normaalgesproken beter en gaf een goede indruk in de Tour.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon 2 van de beste tijdrijders ter wereld. Niet moeilijk om iets goed te doen
Gewoon met je billen bloot gaan met die banaan. Je wordt 1e of niet. Rest telt simpelweg nietquote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nah. In het moderne wielrennen zeg je dan:"Dit win ik niet meer. Dan maar mijn plek 2-3-4-5 of 6 verdedigen"
Cance beter? Niet in een grote ronde, echt no way. Dan spelen ook andere zaken een rol.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Cancellara is normaalgesproken beter en gaf een goede indruk in de Tour.
Die gaat er nog wel aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef marcodej het volgende:
Nibali houdt voorlopig 4 seconden over op Froome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |