quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Das een zelfbouw van draadstaalmanden. Had ik ook al gezien op internet! (Alleen niet handig hier zo'n open bovenkant... )quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef dolfina-chica het volgende:
die is gaaf rucky... dat hok wil ik wel
Ja kan, maar das dan weer zo'n gedoe met open en dicht doen als ze wil aaien enzo... we beginnen bescheiden met gewoon een officieel caviahokquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef dolfina-chica het volgende:
kun je daar ook niet die zijkanten op leggen dat het afgedekt is?
hahahahaha!!! een officieel cavia hok!!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja kan, maar das dan weer zo'n gedoe met open en dicht doen als ze wil aaien enzo... we beginnen bescheiden met gewoon een officieel caviahok
Ja die conclusie had ik ook al getrokkenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth ik vind ze duur in jouw omgeving op mp...
en welke omgeving is dat?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth ik vind ze duur in jouw omgeving op mp...
http://link.marktplaats.nl/567242473quote:Op maandag 9 juli 2012 16:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die conclusie had ik ook al getrokken
utrechtquote:
dat bedoel ik dus....quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef Inlognaam het volgende:
http://dieren.marktplaats(...)o%3D&fta_ind=14&fs=1
Nog goedkoper, zelfs met diertjes erbij.
Gelijk bellen zou ik zeggen, vervoer kan waarschijnlijk wel geregeld worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef Inlognaam het volgende:
http://dieren.marktplaats(...)o%3D&fta_ind=14&fs=1
Nog goedkoper, zelfs met diertjes erbij.
Ja maar... dan zit ik met 4 cavia'squote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelijk bellen zou ik zeggen, vervoer kan waarschijnlijk wel geregeld worden.
Er staat nog een BBQ meet op het programma dus dat probleem is zo opgelost.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef dolfina-chica het volgende:
diertjes hoeven niet.. ze krijgt diertjes
Waar woonde hamster in dan ?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar... dan zit ik met 4 cavia's![]()
Ze kan er 2 krijgen hiero van een week of 8 a 9 oud
Schijnt goed te eten te zijn. En in tijden van crisis is een gratis stukje vlees mooi meegenomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Er staat nog een BBQ meet op het programma dus dat probleem is zo opgelost.
Die was net groot genoeg voor 1 dwerghamster!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Waar woonde hamster in dan ?
Want die is toch ook in theorie als nood te gebruiken tot je tegen een betere optie aanloopt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |