quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Das een zelfbouw van draadstaalmanden. Had ik ook al gezien op internet! (Alleen niet handig hier zo'n open bovenkant... )quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef dolfina-chica het volgende:
die is gaaf rucky... dat hok wil ik wel
Ja kan, maar das dan weer zo'n gedoe met open en dicht doen als ze wil aaien enzo... we beginnen bescheiden met gewoon een officieel caviahokquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef dolfina-chica het volgende:
kun je daar ook niet die zijkanten op leggen dat het afgedekt is?
hahahahaha!!! een officieel cavia hok!!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja kan, maar das dan weer zo'n gedoe met open en dicht doen als ze wil aaien enzo... we beginnen bescheiden met gewoon een officieel caviahok
Ja die conclusie had ik ook al getrokkenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth ik vind ze duur in jouw omgeving op mp...
en welke omgeving is dat?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth ik vind ze duur in jouw omgeving op mp...
http://link.marktplaats.nl/567242473quote:Op maandag 9 juli 2012 16:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die conclusie had ik ook al getrokken
utrechtquote:
dat bedoel ik dus....quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef Inlognaam het volgende:
http://dieren.marktplaats(...)o%3D&fta_ind=14&fs=1
Nog goedkoper, zelfs met diertjes erbij.
Gelijk bellen zou ik zeggen, vervoer kan waarschijnlijk wel geregeld worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef Inlognaam het volgende:
Ja maar... dan zit ik met 4 cavia'squote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelijk bellen zou ik zeggen, vervoer kan waarschijnlijk wel geregeld worden.
Er staat nog een BBQ meet op het programma dus dat probleem is zo opgelost.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef dolfina-chica het volgende:
diertjes hoeven niet.. ze krijgt diertjes
Waar woonde hamster in dan ?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar... dan zit ik met 4 cavia's![]()
Ze kan er 2 krijgen hiero van een week of 8 a 9 oud
Schijnt goed te eten te zijn. En in tijden van crisis is een gratis stukje vlees mooi meegenomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Er staat nog een BBQ meet op het programma dus dat probleem is zo opgelost.
Die was net groot genoeg voor 1 dwerghamster!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Waar woonde hamster in dan ?
Want die is toch ook in theorie als nood te gebruiken tot je tegen een betere optie aanloopt ?
in een mini hokjequote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Waar woonde hamster in dan ?
Want die is toch ook in theorie als nood te gebruiken tot je tegen een betere optie aanloopt ?
Niet alle vrouwen sommigen moeten zoveel mogelijk aanhouden.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef Inlognaam het volgende:
Hamsters in een mini hokje![]()
Vrouwen in een mini rokje
Dat klopt. Ik heb het enkel over de lieve, leuke, schattige van 16+ en 45- met een gezonde BMI-index en een verder nog in goede staat verkerend lichaam die een streling voor het oog zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 16:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen sommigen moeten zoveel mogelijk aanhouden.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb het enkel over de lieve, leuke, schattige van 16+ en 45- met een gezonde BMI-index en een verder nog in goede staat verkerend lichaam
leeftijdsgrens klopt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Inlognaam het volgende:
Bij de Ikea toch?Nee, die Billie woont bij mij in de woonkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Zo maar eens informeren wie er bij mij zit dan.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:36 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee, die Billie woont bij mij in de woonkamer
z'n jongere broertje/oudere broer... Billie*insertnr*quote:Op maandag 9 juli 2012 16:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zo maar eens informeren wie er bij mij zit dan.
Die hoeven van mij helemaal geen kleding aan te doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb het enkel over de lieve, leuke, schattige van 16+ en 45- met een gezonde BMI-index en een verder nog in goede staat verkerend lichaam die een streling voor het oog zijn
maar van mij welquote:Op maandag 9 juli 2012 16:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die hoeven van mij helemaal geen kleding aan te doen.
eerste hok: lengte 120 bij 50 bij 50 cm.. nieuw gekocht... 110euro...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef Ehhe het volgende:
Vast in de overtuiging dat mensen het je wel weer teruggeven... Helaas
WAATT??? Dát is echt asociaal! Potverdorie zegquote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
eerste hok: lengte 120 bij 50 bij 50 cm.. nieuw gekocht... 110euro...
konijn dood... kennis van mij in nood... ziek konijn moest naar binnen.. hok uitgeleend...
konijn is beter... wat doet het mens.. heeft ze hem buiten gezet... helemaal verroest en kapot!!
tweede hok... dat broeikashok.. ik moet echt bedenken waar die is...
Is er iemand hiero die dit hele pakket (quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef Inlognaam het volgende:
ja!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is er iemand hiero die dit hele pakket () van Groningen naar Utrecht kan verschepen?? Ik hoor namelijk net (na er om gevraagd te hebben!
) dat zowel het hok van de buurvrouw-om-de-hoek als de babycaafjes niet doorgaan
![]()
Hok is al eerder weggedaan, babycaafjes willen ze toch zelf houden.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef Ehhe het volgende:
Nouja zeg da's ook lullig. Waarom gaat het niet door dan?
Bel me ff als je wat weetquote:
Jij bent niet slordig, ZIJ zijn slordig. Als je iets leent hoor je het binnen een redelijke termijn terug te geven in dezelfde staat als je het kreeg (of betere staat).quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef dolfina-chica het volgende:
is het ook niet en ik ben erg slordig met uitlenen... ik vergeet dat...
Heb jij al gebeld?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bel me ff als je wat weetHeb net manlief achter de computer vandaan getrapt, denk niet dat dat me een 2e keer gaat lukken voor 22.00 uur vanavond
ga ik nu doen!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heb jij al gebeld?
Gratis + marktplaats = geluk hebben en dus snel reageren.
of oud account, vergeten telefoonnummer te corrigerenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:39 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, een grappenmaker aan het werk dus. Ik dacht een verkeerd nummer als in: niet bestaand nummer.
Dat betekent alle kooien langs de A28, een stuk A27 en een stuk A15.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:41 schreef dolfina-chica het volgende:
Alblasserdam woont ie... zoekt makkelijker kooien
weet je.. ik leen dit soort dingen uit omdat ik het sneu vind voor het diertje en niet voor de mensen...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef kahlie het volgende:
[..]
Jij bent niet slordig, ZIJ zijn slordig. Als je iets leent hoor je het binnen een redelijke termijn terug te geven in dezelfde staat als je het kreeg (of betere staat).
Ik leen niet zoveel meer uit, maar de mensen waar ik dingen aan leen zorgen er prima voor en geven het ook terug (zelfs als ik alweer vergeten ben dat het bij hen lag)
Lullig dat het niet door ging Ireth en veel suc6 met hok en diertjes-hunt.
Zelf ben ik nog een beetje uit m'n ritme vandaag. Zou vanavond 2x werken maar heb 1 afbeller, ze ligt op de IC met gebroken ribben en rugwervels. Gauw een beterschaps-kaartje gestuurd, maar vind zo zielig!
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
weet je.. ik leen dit soort dingen uit omdat ik het sneu vind voor het diertje en niet voor de mensen...
dat is bij mij het punt..
en klopt.. zij zijn slordig.. maar ik moet wat meer voor mezelf opkomen qua dit soort dingen
ik wil wel!!! maarrrrrr die mensen hebben verkeerde nummer in advertentie staan... en nog geen reactie op mijn mailtjequote:
hahahaha... ik deed ze altijd gewoon onder mijn jas en dan naar de da toequote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef Inlognaam het volgende:
http://dieren.marktplaats(...)861MS&fta_ind=4&fs=1
Maar alleen voor noodgevallen naar de dierenarts... in Groningen. En zonder cavia.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef Inlognaam het volgende:
http://dieren.marktplaats(...)61MS&fta_ind=16&fs=1
maar weet niet of het op de route ligt?
dat is waar, alleen het punt is dus dat het erg kort dag is... wij gaan morgen naar billie... en dan kunnen we evt. bij ireth afleveren...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef Inlognaam het volgende:
Dacht ik al, maar ik ken de snelwegen niet
Anders gewoon zelf advertentie zetten. Vakantie komt eraan, ze worden weer gedumpt.
je bedoelt dat reismandje?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb al op het hok uit Groningen gereageerdal zou het alleen al voor het transport zijn morgen. Nijmegen ligt niet echt op de route. Voor de reis van de cavia's zelf zou die in amersfoort het best zijn denk ik!
Doetu maar. Ben mn laptop vergeten op t werk en ik hn geen sleutel.... Handig!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je bedoelt dat reismandje?
ik zit te twijfelen of ik ga reageren op die van amersfoort, daar komen we zo goed als langs...
handig!!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Doetu maar. Ben mn laptop vergeten op t werk en ik hn geen sleutel.... Handig!
Ga ik bellenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
handig!!!!
Whahahaha.. heb ik dat... geen bel te goed meer... .Gaat lekker hier!!Ik gooi het telefoonnummer ff in je msn!!! kan jij dan bellen?
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ga ik bellenzal ff van de bank af komen
op zoek naar telefoon met msn. Hoor m wel steeds trillen. Dat ben jij vast :p
dan krijgen ze tenminste nog watquote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef dolfina-chica het volgende:
en toen reageerde alles tegelijk..
hadden we 2 hokken en 4 cavia's
Nou als ik sta te douchen neem ik gewoon op hoor :p dat ga ik nu ff doen. Telefoon is best douche proof!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef dolfina-chica het volgende:
dan ben ik even optie-loos...
misschien word je straks terug gebeld yska
gewoon de hokken op elkaar stapelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |