dat is correct. maar dit kan pas gebeuren als je de illusie van angst doorziet, omdat in de 5e dimensie je gedachten direct werkelijkheid kunnen worden, omdat de soms vertraagde universele wet van oorzaak en gevolg zoals we die nu op aarde kennen verandert omdat tijd niet meer bestaat zoals wij het kennen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ah, dus als ik het goed begrijp is mijn aards zijn tijdelijk en leeft mijn bewustzijn door?
Als je weet dat bewustzijn meer is dan dit aards leven dan is angst inderdaad een illusie, maar hoe bewijs je bewustzijn rules angst?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:31 schreef valandil25 het volgende:
[..]
dat is correct. maar dit kan pas gebeuren als je de illusie van angst doorziet, omdat in de 5e dimensie je gedachten direct werkelijkheid kunnen worden, omdat de soms vertraagde universele wet van oorzaak en gevolg zoals we die nu op aarde kennen verandert omdat tijd niet meer bestaat zoals wij het kennen.
waarschijnlijk de gene die naar de 5e dimensie gaan beleven die wel op aarde, maar de aarde verandert van trilling van lager naar hoger en is dus niet zoals we die nu kennen.
alles in het universum is energie en alles staat dus met elkaar in verbinding doormiddel van een energieveld en is dus 1,, en de verbindende factor is liefde.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als je weet dat bewustzijn meer is dan dit aards leven dan is angst inderdaad een illusie, maar hoe bewijs je bewustzijn rules angst?
Ga je dit nu in ieder topic posten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef valandil25 het volgende:
de zonnegoden uit het oude egypte en van de mayas en andere beschavingen, dit waren buiten aardse wezens die hun kennis kwamen doorgeven,vandaar dat die oude beschavingen zoveel kennis hadden van het universum.
piramides zijn niet met de hand gemaakt.
het zijn symbolen van hoe het universum werkt.
het zelfde geld voor graancirkels
dit filmpje ben ik nu aan het kijken op aanraden van anderen op het forum,,en legt ook uit hoe het universum werkt en hoe de buitenaardse kennis er van is.
ook zijn er verklaringen van astronauten over de wezens en leger officieren van het amerikaanse leger.
ja, en beloof je dan dat je elke keer zult reageren?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je dit nu in ieder topic posten?
Haha, hier ook al. Net een Jehova.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je dit nu in ieder topic posten?
Ik moest aan life of Brian denkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Haha, hier ook al. Net een Jehova.
Hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moest aan life of Brian denken
Ben jij het bevrijdingsfront van Judea?
Nee, wij zijn het Judeische bevrijdingsfront, het bevrijdingsfront van Judea zit daar!
Nee, niet raar want deze ballonnen dienden voor spionage, namelijk de russische kernproeven te monitoren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Gisteren tijdens de Citizens Hearing on Disclosure gehoord dat de Roswell militaire eenheid echt een elite-eenheid was omdat zij degenen waren die verantwoordelijk waren voor de atoombom en het was ook deze eenheid die de atoombommen op Japan heeft laten vallen.
Raar dat mensen van een elite-eenheid een ballon aanzien voor een vliegende schotel in eerste instantie (5 uur later werd het verhaal veranderd naar weerballon):
vooral in de ballon hoax blijven gelovenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, niet raar want deze ballonnen dienden voor spionage, namelijk de russische kernproeven te monitoren.
http://steveblank.com/2010/01/28/balloon-wars/
Vooral geen argumenten hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef huupia het volgende:
[..]
vooral in de ballon hoax blijven geloven
quote:
ja die blijven we 1000 x herhalenquote:
Tipje, als je je verhaal serieus genomen wil laten worden, laat dan vooral de naam Corso achterwege, deze man heeft zoveel (bewezen) onzin de wereld in geworpen dat het simpel noemen van zijn naam je hele stelling al belachelijk maakt..quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef huupia het volgende:
[..]
[..]
ja die blijven we 1000 x herhalenverdsiep je eens in de werken van stanton friedman of philip corso .
bovendien zijn er tig getuigenverklaringen van mensen die daadwerkelijk aanwezig waren ten tijden van de ufo crash .
meer ga ik er niet over zeggen , zonde van mijn tijd
vooruit dan maar ...... maar over friedman hoor ik jullie niet en die heeft deze zaak toy in de puntjes uitgezocht . wat zeg ik , hij heeft deze zaak in de openbaring gebracht in 1978quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tipje, als je je verhaal serieus genomen wil laten worden, laat dan vooral de naam Corso achterwege, deze man heeft zoveel (bewezen) onzin de wereld in geworpen dat het simpel noemen van zijn naam je hele stelling al belachelijk maakt..
idd ..quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef Fusions het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Corso die hier onderuit gehaald wordt heeft niks te maken met de gene die de het bewijsmateriaal gevonden heeft.
Waarom verwacht je meteen een diepe analyse van je post als ik slechts aangeef dat Corso een naam is die weinig tot niets (positiefs) bijdraagt aan je stelling? Dat staat los van je stelling op zich.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef huupia het volgende:
[..]
vooruit dan maar ...... maar over friedman hoor ik jullie niet en die heeft deze zaak toy in de puntjes uitgezocht . wat zeg ik , hij heeft deze zaak in de openbaring gebracht in 1978
en de toen nog in levn zijnde getuigen gesproken .
maar wat ik wel gewend ben aan skeptics en debunkers is dat ze zich richten op het negatieve ( corso ) en daar meteen op duiken .
zo voorspelbaar
Gebruik 'm dan niet in dit topic...quote:
en weer voeg je niks inhoudelijks toequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Waarom verwacht je meteen een diepe analyse van je post als ik slechts aangeef dat Corso een naam is die weinig tot niets (positiefs) bijdraagt aan je stelling? Dat staat los van je stelling op zich.
[..]
Gebruik 'm dan niet in dit topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |