abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114446692
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ah, dus als ik het goed begrijp is mijn aards zijn tijdelijk en leeft mijn bewustzijn door?
dat is correct. maar dit kan pas gebeuren als je de illusie van angst doorziet, omdat in de 5e dimensie je gedachten direct werkelijkheid kunnen worden, omdat de soms vertraagde universele wet van oorzaak en gevolg zoals we die nu op aarde kennen verandert omdat tijd niet meer bestaat zoals wij het kennen.

waarschijnlijk de gene die naar de 5e dimensie gaan beleven die wel op aarde, maar de aarde verandert van trilling van lager naar hoger en is dus niet zoals we die nu kennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door valandil25 op 20-07-2012 01:48:58 ]
pi_114447680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:31 schreef valandil25 het volgende:

[..]

dat is correct. maar dit kan pas gebeuren als je de illusie van angst doorziet, omdat in de 5e dimensie je gedachten direct werkelijkheid kunnen worden, omdat de soms vertraagde universele wet van oorzaak en gevolg zoals we die nu op aarde kennen verandert omdat tijd niet meer bestaat zoals wij het kennen.

waarschijnlijk de gene die naar de 5e dimensie gaan beleven die wel op aarde, maar de aarde verandert van trilling van lager naar hoger en is dus niet zoals we die nu kennen.

Als je weet dat bewustzijn meer is dan dit aards leven dan is angst inderdaad een illusie, maar hoe bewijs je bewustzijn rules angst?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_114447942
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 02:33 schreef Montagui het volgende:

[..]

Als je weet dat bewustzijn meer is dan dit aards leven dan is angst inderdaad een illusie, maar hoe bewijs je bewustzijn rules angst?
alles in het universum is energie en alles staat dus met elkaar in verbinding doormiddel van een energieveld en is dus 1,, en de verbindende factor is liefde.

wanneer mentale ruis zoals oordelen en veroordelingen die in het menselijk intellect ontstaan jegens een ander eenmaal weg zijn, dan kun je verbindingen met elkaar gaan maken.

want bedenk dat als jij door je intellect oordelen hebt over een ander persoon, en die andere persoon dat ook over jou heeft, dan maakt dat het lastig om een diepere connectie gebaseerd op wederzijds vertrouwen met elkaar aan te gaan.

en weet dat alles is zoals het moet zijn, dit is gewoon een fase van de ontwikkeling van energie in beweging, die zich uit in materie.

voor het dagelijks leven adviseer ik om het boeddhisme onder de loep te nemen,, hun filosofie is o.a; accepteer elke gedachte met vrede die er in je opkomt en accepteer elke situatie zoals die opkomt in het nu, voor wat ze is(het had ook niet anders gekund, en heeft dus zo moeten zijn.)

je kan dit intern letterlijk uitspreken bij elke gedachte of elke situatie, dat je er vrede mee hebt.

die gedachtes van vrede en liefde (gedachtes zijn kleine entiteiten,, die door je energieveld gaan en de rest van het universum) veroorzaken letterlijk een gevoel van vrede in jou.

en identificeer je niet meer met je gedachten, je bent namelijk je bewustzijn en niet je gedachten. zo ontstaan namelijk egos.

de sleutel is, dat je je niet meer verzet tegen wat is.
en al is dat een gedachte of een bepaalde gebeurtenis in je leven,, verzet je er niet meer tegen en omarm ze met liefde en vrede. en dat zal jou deel worden(oorzaak en gevolg).
het leven zal dan steeds meer als vanzelf gaan zonder dat het moeite kost.

en omdat er geen verzet meer is tegen wat dan ook in je leven, zal je gewoon met de levensstroom mee gaan ook wel de tao of de chi genaamd, die alles en onder andere de 4 seizoenen beheerst enz. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door valandil25 op 20-07-2012 03:57:37 ]
pi_114448773
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:32 schreef maickeltje het volgende:
Wat een topic weer dit...
Blijf dan weg.... :W
pi_114458189
de zonnegoden uit het oude egypte en van de mayas en andere beschavingen, dit waren buiten aardse wezens die hun kennis kwamen doorgeven,vandaar dat die oude beschavingen zoveel kennis hadden van het universum.

piramides zijn niet met de hand gemaakt.
het zijn symbolen van hoe het universum werkt.
het zelfde geld voor graancirkels

dit filmpje ben ik nu aan het kijken op aanraden van anderen op het forum,,en legt ook uit hoe het universum werkt en hoe de buitenaardse kennis er van is.

ook zijn er verklaringen van astronauten over de wezens en leger officieren van het amerikaanse leger.

[ Bericht 2% gewijzigd door valandil25 op 20-07-2012 13:30:50 ]
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:50:11 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114459966
Je moet toch wat doen om je CIA pensioen aan te vullen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:50:52 #82
45206 Pietverdriet
pi_114459999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef valandil25 het volgende:
de zonnegoden uit het oude egypte en van de mayas en andere beschavingen, dit waren buiten aardse wezens die hun kennis kwamen doorgeven,vandaar dat die oude beschavingen zoveel kennis hadden van het universum.

piramides zijn niet met de hand gemaakt.
het zijn symbolen van hoe het universum werkt.
het zelfde geld voor graancirkels

dit filmpje ben ik nu aan het kijken op aanraden van anderen op het forum,,en legt ook uit hoe het universum werkt en hoe de buitenaardse kennis er van is.

ook zijn er verklaringen van astronauten over de wezens en leger officieren van het amerikaanse leger.

Ga je dit nu in ieder topic posten?
pi_114460128
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ja, en beloof je dan dat je elke keer zult reageren?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:44:33 #84
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_114462166
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Haha, hier ook al. Net een Jehova.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:49:01 #85
45206 Pietverdriet
pi_114462350
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Haha, hier ook al. Net een Jehova.
Ik moest aan life of Brian denken
Ben jij het bevrijdingsfront van Judea?
Nee, wij zijn het Judeische bevrijdingsfront, het bevrijdingsfront van Judea zit daar!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:53:39 #86
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_114462539
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik moest aan life of Brian denken
Ben jij het bevrijdingsfront van Judea?
Nee, wij zijn het Judeische bevrijdingsfront, het bevrijdingsfront van Judea zit daar!
Haha
"Can i join your group?","No ! Piss off" :D

Blijft leuk.
pi_126890188
Gisteren tijdens de Citizens Hearing on Disclosure gehoord dat de Roswell militaire eenheid echt een elite-eenheid was omdat zij degenen waren die verantwoordelijk waren voor de atoombom en het was ook deze eenheid die de atoombommen op Japan heeft laten vallen.

Raar dat mensen van een elite-eenheid een ballon aanzien voor een vliegende schotel in eerste instantie (5 uur later werd het verhaal veranderd naar weerballon):

De boer van de ranch heeft ook verklaard dat twee topmensen van de Intelligence afdeling op zijn ranch waren verschenen om hem te ondervragen.

Toch raar dat een elite eenheid de bovenste ballon aanziet voor een vliegende schotel en deze conclusie ook laat communiceren naar de buitenwereld toe.

Daarbij is het zo dat de zogenaamde Mogul ballon nr.4 die zou zijn neergestort, is gecancelled en dat er bij de FAA (luchtvaartautoriteiten) ook nooit een telefoontje is binnengekomen dat de ballon zou opstijgen. Dit was de standaard procedure bij Mogul ballonnen, want je moet natuurlijk zij die verantwoordelijk zijn voor het luchtruim inlichten dat er iets de lucht ingaat. Het mag natuurlijk niet gebeuren dat er vliegtuigen in gevaar komen. Maar dit telefoontje naar de FAA is er nooit geweest. Het lijkt er dus op dat de zogenaamde Mogul ballon die zou zijn neergestort, nooit heeft gevlogen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:43:23 #88
45206 Pietverdriet
pi_126891524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Gisteren tijdens de Citizens Hearing on Disclosure gehoord dat de Roswell militaire eenheid echt een elite-eenheid was omdat zij degenen waren die verantwoordelijk waren voor de atoombom en het was ook deze eenheid die de atoombommen op Japan heeft laten vallen.

Raar dat mensen van een elite-eenheid een ballon aanzien voor een vliegende schotel in eerste instantie (5 uur later werd het verhaal veranderd naar weerballon):

Nee, niet raar want deze ballonnen dienden voor spionage, namelijk de russische kernproeven te monitoren.
http://steveblank.com/2010/01/28/balloon-wars/

[ Bericht 6% gewijzigd door Pietverdriet op 23-05-2013 08:48:51 ]
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:33:47 #89
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126898659
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, niet raar want deze ballonnen dienden voor spionage, namelijk de russische kernproeven te monitoren.
http://steveblank.com/2010/01/28/balloon-wars/
vooral in de ballon hoax blijven geloven :')
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:46:00 #90
45206 Pietverdriet
pi_126899139
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef huupia het volgende:

[..]

vooral in de ballon hoax blijven geloven :')
Vooral geen argumenten hebben
:')
pi_126899314
Bashar vertelde er ook al over
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:56:39 #92
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126901747
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ja die blijven we 1000 x herhalen :{w verdsiep je eens in de werken van stanton friedman of philip corso .

bovendien zijn er tig getuigenverklaringen van mensen die daadwerkelijk aanwezig waren ten tijden van de ufo crash .

meer ga ik er niet over zeggen , zonde van mijn tijd ^O^
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:20:30 #93
45206 Pietverdriet
pi_126902661
Philip Corso, dat is die vent die beweerde dat hij artifacten uit die vliegende schotel haalde die er voor zorgde dat de Computerchip werd ontwikkeld, terwijl de transistor al uit de jaren 20 stamt en de eerste patenten voor geintegreerde cirquits Duits en Brits zijn, je de hele ontwikkeling ervan kan volgen, er was geen gevonden en toegepaste technologie die er ineens was.
Dat zei hij ook over kevlar, wat een verder ontwikkeling is van nylon, wat uit de jaren 30 stamt.
Er is geen enkele nieuwe technologie die er plots was, zonder een hele voorontwikkeling.
pi_126903780
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef huupia het volgende:

[..]

[..]

ja die blijven we 1000 x herhalen :{w verdsiep je eens in de werken van stanton friedman of philip corso .

bovendien zijn er tig getuigenverklaringen van mensen die daadwerkelijk aanwezig waren ten tijden van de ufo crash .

meer ga ik er niet over zeggen , zonde van mijn tijd ^O^
Tipje, als je je verhaal serieus genomen wil laten worden, laat dan vooral de naam Corso achterwege, deze man heeft zoveel (bewezen) onzin de wereld in geworpen dat het simpel noemen van zijn naam je hele stelling al belachelijk maakt..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_126903880
Even voor de duidelijkheid, Corso die hier onderuit gehaald wordt heeft niks te maken met de gene die de het bewijsmateriaal gevonden heeft.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:24:45 #96
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126905802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Tipje, als je je verhaal serieus genomen wil laten worden, laat dan vooral de naam Corso achterwege, deze man heeft zoveel (bewezen) onzin de wereld in geworpen dat het simpel noemen van zijn naam je hele stelling al belachelijk maakt..
vooruit dan maar ...... maar over friedman hoor ik jullie niet en die heeft deze zaak toy in de puntjes uitgezocht . wat zeg ik , hij heeft deze zaak in de openbaring gebracht in 1978
en de toen nog in levn zijnde getuigen gesproken .

maar wat ik wel gewend ben aan skeptics en debunkers is dat ze zich richten op het negatieve ( corso ) en daar meteen op duiken .

zo voorspelbaar
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:25:30 #97
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126905846
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef Fusions het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Corso die hier onderuit gehaald wordt heeft niks te maken met de gene die de het bewijsmateriaal gevonden heeft.
idd ..
pi_126906346
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef huupia het volgende:

[..]

vooruit dan maar ...... maar over friedman hoor ik jullie niet en die heeft deze zaak toy in de puntjes uitgezocht . wat zeg ik , hij heeft deze zaak in de openbaring gebracht in 1978
en de toen nog in levn zijnde getuigen gesproken .

maar wat ik wel gewend ben aan skeptics en debunkers is dat ze zich richten op het negatieve ( corso ) en daar meteen op duiken .

zo voorspelbaar
Waarom verwacht je meteen een diepe analyse van je post als ik slechts aangeef dat Corso een naam is die weinig tot niets (positiefs) bijdraagt aan je stelling? Dat staat los van je stelling op zich.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef huupia het volgende:

[..]

idd ..
Gebruik 'm dan niet in dit topic...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:37:09 #99
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126906386
op deze site staan een aantal getuigenissen van direct betrokkenen oa Jesse Marce en LT hault

http://www.roswellproof.com/
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:37:49 #100
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_126906412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Waarom verwacht je meteen een diepe analyse van je post als ik slechts aangeef dat Corso een naam is die weinig tot niets (positiefs) bijdraagt aan je stelling? Dat staat los van je stelling op zich.

[..]

Gebruik 'm dan niet in dit topic...
en weer voeg je niks inhoudelijks toe :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')