Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Beetje standaard XDquote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hhBDEfa4bdRQi
jij moet eens ophouden!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij word ik zo hard gehandicapped met 2 IF's
Verlies van een starterteam met 2 gouden spitsen, terwijl ik beter was, allemaal lucky headers steeds
You are just bad.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij word ik zo hard gehandicapped met 2 IF's
Verlies van een starterteam met 2 gouden spitsen, terwijl ik beter was, allemaal lucky headers steeds
Transporter reeks, Crank reeksquote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog meer goede film tips? Sta nu in die filmwinkel en wil ff wat shoppen
Ja, en nu?quote:
iemand is ook een keer buitenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Heb net nieuwe schoenen gehaald.
Ga denk ik ook kapsalon halen bij Murat’s Place
Linkje?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
Officiële verklaring van EA Gameplay producer Aaron McHardy over momentum, scripting, HANDICAP.
Bronquote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
Officiële verklaring van EA Gameplay producer Aaron McHardy over momentum, scripting, HANDICAP.
http://fifasoccerblog.com(...)um-Aaron-McHardy.mp3quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
de 88 vond ik niet super fijn maar dat kwam waarschijnlijk door 5221. Ik kan even doorsparen en de UP kopen. maar ik hou meer van wat stevigere spitsen.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
de 88 vond ik niet super fijn maar dat kwam waarschijnlijk door 5221. Ik kan even doorsparen en de UP kopen. maar ik hou meer van wat stevigere spitsen.
Torres is wel goed in FIFA.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
de 88 vond ik niet super fijn maar dat kwam waarschijnlijk door 5221. Ik kan even doorsparen en de UP kopen. maar ik hou meer van wat stevigere spitsen.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef WeHD het volgende:
Weet iemand nog een manier om snel coins te verdienen.
Pedro even binnengehaald voor 1000 coins
Verkoop je kontje achter het station.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef WeHD het volgende:
Weet iemand nog een manier om snel coins te verdienen.
Pedro even binnengehaald voor 1000 coins
Vond hem wil chill. UP Ba vond ik fijner though.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef marcie216 het volgende:
drogba in 352 lijkt me geen goed idee, is hij iets te sloom voor.
SIF Adebayor, iemand ervaring met hem?
Drogba heeft geen pace nodigquote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef marcie216 het volgende:
drogba in 352 lijkt me geen goed idee, is hij iets te sloom voor.
SIF Adebayor, iemand ervaring met hem?
Alleen omdat hij zwart is? Totaal ander type speler. Lukaku is een breed blok beton met snelheid. Ade is een lange slungel.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
Dan ga ik SIF Adebayor proberen. Is dat niet een verbeterde versie van Lukaku?
En 70 pace is niet fin met 2 spitsen.
UP Ba, maar dat zei ik net ook al.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
Oh, niet lekker. Wie raadden jullie mij dan aan? Geen V persie (heb ik al)
Nee die heb ik al een keer gehad, vond hem echt niksquote:
Baasje is het ook.quote:
Die ga ik kopen, bedanktquote:
welke baloquote:Op maandag 9 juli 2012 16:13 schreef StijnDa het volgende:
SIF Suarez > Trade pile.
Daarna Balotelli halen
Dan haal je een andere formatie en koop je het formatiekaartje voor een paar honderd cquote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
welke balo?
er is geen Cisse 85 in 352 op de markt
Dat weet ik ook welquote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan haal je een andere formatie en koop je het formatiekaartje voor een paar honderd c
Het gaat om het ideequote:
Ja is dat echt zo erg dan? high/high luiz heb ik ook geen problemen meequote:
Low/low dan is hij dus gewoon lui. Maakt weinig runs naar voren (of naar achteren). Snap niet hoe je dat kan vergelijken met de high/high workrates van een CBquote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja is dat echt zo erg dan? high/high luiz heb ik ook geen problemen mee
Nee, maar sommige hier hadden het erover dat high/high in 3 atb niet fijn was.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Low/low dan is hij dus gewoon lui. Maakt weinig runs naar voren (of naar achteren). Snap niet hoe je dat kan vergelijken met de high/high workrates van een CB
ja 72 is niet zo sterk.quote:
Ja, met de NIF. Kwam gewoon amper in kansrijke positie..quote:
Dat is jammer... Ga hem toch even proberen in ieder gevalquote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, met de NIF. Kwam gewoon amper in kansrijke positie..
Inderdaad, als je steeds instapt ben je kansloos dus je moet wel afwachten.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso snap ik het hele gebitch op containen niet. Nu dat tactical defending er is hoort dat er gewoon bij. De goede balans vinden tussen jockeyen, containen en de tackle inzetten is juist essentieel. Ik heb nog nooit tegen een goede speler gespeeld die nooit containde..
Het gaat er gewoon om dat er helemaal geen wederzijdse respect meer is met je tegenstanderquote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso snap ik het hele gebitch op containen niet. Nu dat tactical defending er is hoort dat er gewoon bij. De goede balans vinden tussen jockeyen, containen en de tackle inzetten is juist essentieel. Ik heb nog nooit tegen een goede speler gespeeld die nooit containde..
74 pace, niet overdrijven.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja 72 is niet zo sterk.
Jammer dat drogba 70 pace heeft. Ik ga Drogba misschien toch proberen in 352
Ik had toen 4-2-2-2 geloof ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is jammer... Ga hem toch even proberen in ieder gevalHet lijkt me een erg fijne spits, heel compleet.
Kan schelen dat hij in ieder geval genoeg aanvoer krijgt, want ik speel 3421.
Ik hoor alleen een ruis, maar ja wie ben ikquote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef Rijst het volgende:
Streamen met live comentary
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef Rijst het volgende:
Streamen met live comentary
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Kruisje inhouden.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik contain echt nooit. Ik snap dat systeem niet.
Nog nooit gedaan eerlijkgezegd, ik fiets alleenquote:
Nog geen scooter/brommer?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan eerlijkgezegd, ik fiets alleen
15 jaar hèquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
15 jaar hè
Geen interesse in iig. Sleutelen lijkt me wel leuk, maar ik heb er niks aan
Wat een leuke kutreactie.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je de pimp van de speeltuin jongen.
Fietsen zonder mooie oranje vlag en sliertjes aan je stuurquote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je de pimp van de speeltuin jongen.
inderdaad, zo past het niet bij je oranje airmaxquote:Op maandag 9 juli 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fietsen zonder mooie oranje vlag en sliertjes aan je stuur
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
inderdaad, zo past het niet bij je oranje airmax
Haten op die oranje swagquote:Op maandag 9 juli 2012 16:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
inderdaad, zo past het niet bij je oranje airmax
Robert Gesinkquote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef StijnDa het volgende:
Wiggins zet alle klassementsrijders op een enorme achterstand...
Wie gaat hem nog inhalen in de bergen?
Froome die staat dan nog op 2 minuten? Maar die zal wel niet mogen, of ze laten Froome juist aanvallen maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef StijnDa het volgende:
Wiggins zet alle klassementsrijders op een enorme achterstand...
Wie gaat hem nog inhalen in de bergen?
Beiden van Sky, zal wel meesterknecht worden. Gaten dichtrijden voor Wiggins.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Froome die staat dan nog op 2 minuten? Maar die zal wel niet mogen, of ze laten Froome juist aanvallen maar dat zal wel niet.
Ben ik ook bang voor, net zoals vorig jaar in de Vuelta. Zou leuker zijn als ze omstebeurt gaan aanvallen of gewoon zeggen we winnen toch wel we gaan beide onze eigen kans, maar dat gebeurt toch niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beiden van Sky, zal wel meesterknecht worden. Gaten dichtrijden voor Wiggins.
Het zijn niet de beste klimmers, dus die gaan gewoon gaten laten vallen. Kan nog wel leuk worden, maar het verschil is wel een stuk groter dan afgelopen jaren.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, net zoals vorig jaar in de Vuelta. Zou leuker zijn als ze omstebeurt gaan aanvallen of gewoon zeggen we winnen toch wel we gaan beide onze eigen kans, maar dat gebeurt toch niet.
Sluit FIFA af, ga naar zo'n bericht, driehoekje -> klacht.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Rijst het volgende:
Het blijkt maar weer dat de community kankersneu isIk heb mijn bronze bank eraf gehaald dus ik speel nu tegen 4,5 sterrenteams. Kom een goede serie a team tegen met Ibra in de spits.
In het begin had ik 3x 100% kansen maar buffon pakte ze. Daarna ging hij 1x aanvallen en schoot hij raak met Ibra. Hij pauzeert en stuurt me dit
[ afbeelding ]
Ik contain helemaal nietHij kreeg daarna een 2e kans en die was ook raak. Hij pauzeert weer een stuurt me dit
[ afbeelding ]
Nee tuurlijk. Hij speelt met Ibra en ik met allemaal nonraresDus hij voelde ze zich heel goed. Tijdens rust zei ik tegen hem dat ik niet containde en schold hij me weer uit voor cunt.
Op het einde kreeg ik deze nog
[ afbeelding ]
Froome is in deze tour wel een van de betere klimmers. Vandenbrouck is denk ik de beste bergop van de 'klassementsrenners' daarna Froome.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het zijn niet de beste klimmers, dus die gaan gewoon gaten laten vallen. Kan nog wel leuk worden, maar het verschil is wel een stuk groter dan afgelopen jaren.
Vergelijk Wiggins nu met Schleck of Contador, je moet toch wel heel hard je best doen om die te lossen in de bergen.
Denk je..?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Froome is in deze tour wel een van de betere klimmers. Vandenbrouck is denk ik de beste bergop van de 'klassementsrenners' daarna Froome.
Omdat ze willen dat Wiggens de tour wint, hij is Brits en het uithangbord van de ploeg samen met Cav. Vorig jaar vond ik Froome in de Vuelta in ieder geval beter bergop en bij de laatste aankomst bergop was hij ook iets beter. Ik had alleen niet verwacht dat Froome ook zo'n goede tijdrit zou rijden.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk je..?
Ik moet het nog zien.
Waarom is Froome dan geen kopman ipv Wiggins, als ze beiden goed tijdrijden maar Froome beter is in de bergen.
Froome is ook een Britquote:Op maandag 9 juli 2012 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat Wiggens de tour wint, hij is Brits en het uithangbord van de ploeg samen met Cav. Vorig jaar vond ik Froome in de Vuelta in ieder geval beter bergop en bij de laatste aankomst bergop was hij ook iets beter. Ik had alleen niet verwacht dat Froome ook zo'n goede tijdrit zou rijden.
Half ja, maar blijf erbij dat ze liever Wiggens zien winnen dan Froomequote:
Oké mee eens, maar ik denk dat hoogst mogelijke tour-klassering veel belangrijker is dan welke van de renners dat nou presteert.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Half ja, maar blijf erbij dat ze liever Wiggens zien winnen dan Froome
Tuurlijk maar als dit zo door gaat worden ze 1 en 2. Evans staat er nog tussen inderdaad. Kan je of samen achter Evans aan gaan rijden of Froome laten aanvallenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké mee eens, maar ik denk dat hoogst mogelijke tour-klassering veel belangrijker is dan welke van de renners dat nou presteert.
Froome staat op redelijke achterstand, is nog even afwachten.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk maar als dit zo door gaat worden ze 1 en 2
Maar goed, ze willen die eerste plaats vast houden bij Sky. Waarschijnlijk gaat Froome dus voor Wiggins rijden, kan die de vieze klusjes oplossen. Dat kost ook energiequote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk maar als dit zo door gaat worden ze 1 en 2. Evans staat er nog tussen inderdaad. Kan je of samen achter Evans aan gaan rijden of Froome laten aanvallen
Dit wordt denk ik toch geen hoogstaande tour, wat is nou nog de concurrentie? Evans ...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar goed, ze willen die eerste plaats vast houden bij Sky. Waarschijnlijk gaat Froome dus voor Wiggins rijden, kan die de vieze klusjes oplossen. Dat kost ook energieIk denk niet dat zij het volhuoden om op 1 en 2 te blijven staan, ze zijn gewoon niet zo goed.
Er komt nog een verrassing wacht maar af!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit wordt denk ik toch geen hoogstaande tour, wat is nou nog de concurrentie? Evans ...
Vrees het ook inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit wordt denk ik toch geen hoogstaande tour, wat is nou nog de concurrentie? Evans ...
Dat vroeg ik me ook af. Volgens mij wachten als de winger wilt gooien. maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:28 schreef OmniRocket het volgende:
hoe laat je de bal vallen bij een ingooi?
Menchov zakt er over het algemeen nog wel een dag doorheen, Zubeldia misschien top 5 maar hoger denk ik niet en Nibali zie ik ook niet een gooi naar de macht doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vrees het ook inderdaad![]()
Mensjov, Nibali, Zubeldia staan ook niet kansloos.
Of iets spectaculairs als Pereiro Sio een aantal jaar terug, hoe die de tour won
Niet met god schelden, ben nogal katholiek.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dit is godverdomme geen wielrentopic. Stop met vervuilen.
Link dan tenminste het goede topicquote:Op maandag 9 juli 2012 17:31 schreef wieisboos het volgende:
Wielerprono 2012 #5: Via de Dauphiné en Zwiterland naar de Tour
Ja ik zie Zubeldia en Mensjov de tour ook niet zo snel winnen, maar Nibali en Evans zijn niet kansloosquote:Op maandag 9 juli 2012 17:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Menchov zakt er over het algemeen nog wel een dag doorheen, Zubeldia misschien top 5 maar hoger denk ik niet en Nibali zie ik ook niet een gooi naar de macht doen.
Een verassing zou leuk zijn maar met een Sky dat zo sterk is...
Nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
Praat hier gewoon lekker over wielrennen
Dat laatste dacht ik bij Armstrong ook elk jaar, maar gebeurde ook niet in zijn goede jarenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik zie Zubeldia en Mensjov de tour ook niet zo snel winnen, maar Nibali en Evans zijn niet kansloos
Wiggins kan ook 5 minuten verliezen op een dag als hij zijn dag niet heeft... Of een valpartij, zoals al zoveel is voorgekomen.
6u30.....quote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef poker4lifee het volgende:
6u clubs Omni?(en hopelijk nog wat mensen dan)
Daar hou ik niet zo vanquote:Op maandag 9 juli 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij moeten er nog wat bijvoeglijke naamwoorden tussen je en bakkes.
Die kunnen niet koppen, behalve ramos. Voorzet geven en inkoppen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Godverdomme wat speelde ik net tegen een irritante kutmongool, 5 at the back met als CBs Marcelo, IF Coentrao en Ramos (RB versie) en als backs Dani Alves en IF Alba
kquote:Op maandag 9 juli 2012 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
6u30.....
kom, we gaan met z'n allen Cycling Manager 2012 spelen!
Zou je zeggen, maar hij won alles met zn 5 chem verdedigers -.-quote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die kunnen niet koppen, behalve ramos. Voorzet geven en inkoppen.
Er waren toch juist helemaal geen hoge verwachtingen? Bij het songfestival al helemaal niet trouwensquote:Op maandag 9 juli 2012 17:38 schreef OmniRocket het volgende:
de tour de france is net het eurovisie songfestival.. elke jaar hoge verwachtingen van Nederland, maar het valt telkens toch weer tegen.
Dameenjeniequote:
quote:
boeiequote:
ff wachten nogquote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef poker4lifee het volgende:
6u clubs Omni?(en hopelijk nog wat mensen dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word lastig, je krijgt vaak korting als je voor langere tijd doet juist ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:55 schreef DannyDeko het volgende:
Weet iemand nog een goede xbox live deal? Vind zonde om een maand vol te dokken voor die 2 weekjes die ik hier nog ben deze maand
Transporter reeks en crank reeks.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is nou echt een actiefilm die je móet gezien hebben?
voor jou titanicquote:Op maandag 9 juli 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Scarface, al is dat meer misdaad, en neem aan dat je deze al gezien hebt!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gezien moet hebben*quote:Op maandag 9 juli 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
De eerste 3 Die Hard films + Con Air + The Rockquote:Op maandag 9 juli 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lulquote:
Al een aantal keer, blijft een toffe filmquote:Op maandag 9 juli 2012 17:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Scarface, al is dat meer misdaad, en neem aan dat je deze al gezien hebt!
Eens even naar kijken, thanks!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De eerste 3 Die Hard films + Con Air + The Rock
The Condemned is wel een aanrader trouwens!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ff wachten noghahah not badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Nu we het toch over films hebben, welke horror film is een aanrader? Wel zin om zo een te kijken.
Smerige film was dat toch?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Nu we het toch over films hebben, welke horror film is een aanrader? Wel zin om zo een te kijken.
Ziet er een beetje uit net zoals Death Racer, lijkt me wel vetquote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef Johnbon het volgende:
[..]
The Condemned is wel een aanrader trouwens!
Jep, zeer smerig.quote:
Iets met mond aan aars maar dan fucking veel mensen toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jep, zeer smerig.
Moet ik nog uitleggen wat erin gebeurd?
Ja beetje zelfde idee idd.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit net zoals Death Racer, lijkt me wel vet
Ja, zit ik nu, thanksquote:
Jep, 12 mensen, en hij fapt met schuurpapier en dan gaat zijn piemlon bloeden.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fucktimkuik is offline
[..]
Iets met mond aan aars maar dan fucking veel mensen toch?
En hier kijk jij naar?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jep, 12 mensen, en hij fapt met schuurpapier en dan gaat zijn piemlon bloeden.
En hij knalt de achterste vrouw van de centipede met prikkeldraad om z'n pikkie.
gastquote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef BDIL het volgende:
Ik wou lost kijken maar het gaat veel te lang duren en zo leuk vond ik het nietNet een recap van ieder seizoen gezien ( behalve seizoen 6) en je merkt dat je niks zou missen door alles over te slaan
![]()
Ja, best grappig om met wat vrienden te kijken, en ze te zien wegkijken en schreeuwen van afgrijzen. Pricelessquote:
Dikke onzin, maar goed. Zelf weten.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef BDIL het volgende:
Ik wou lost kijken maar het gaat veel te lang duren en zo leuk vond ik het nietNet een recap van ieder seizoen gezien ( behalve seizoen 6) en je merkt dat je niks zou missen door alles over te slaan
![]()
Ja, dat wel. Maar de reis ernaartoe was geniaal en ik heb liever 5,6 geniale seizoenen en een minder einde dan een kutserie met een goed eindequote:
quote:
Serie is echt veel slechter dan ik had gedacht, en idd zoveel tijd vergooien voor zon kut eindequote:
Blijkbaar is het gewoon niet jouw ding, maar slecht kan je het echt niet noemen. Aangezien je het na seizoen 1 geen kans hebt gegeven schiet het verder ook niet op om die discussie aan te gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Serie is echt veel slechter dan ik had gedacht, en idd zoveel tijd vergooien voor zon kut einde
Misschien kijk je teveel eps in korte tijd. Ik heb alles van week tot week gezien..dat is toch anders.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit nu in seizoen 2 en vind het steeds moeilijker worden om door te kijken zonder stukjes over te slaan etc.
Ik had hoge verwachtingen en gezien de duur per aflevering verwacht je iets speciaalsquote:Op maandag 9 juli 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkbaar is het gewoon niet jouw ding, maar slecht kan je het echt niet noemen. Aangezien je het na seizoen 1 geen kans hebt gegeven schiet het verder ook niet op om die discussie aan te gaan.
Elke week kijken en dan proberen de mysteries te begrijpen. En op internet theorien zoekenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien kijk je teveel eps in korte tijd. Ik heb alles van week tot week gezien..dat is toch anders.
kijk gewoon op imdb manquote:
Bittorrent, Vuzequote:Op maandag 9 juli 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
GJE, hoe heet dat programma waarmee ik films kan downloaden? Ik ga naar Piratebay en dan zoek ik die film, maar welk programma heb ik nodig om te downloaden?
op mijn oude laptop had ik hem, hier niet meer.
uTorrent, Bittorrentquote:Op maandag 9 juli 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
GJE, hoe heet dat programma waarmee ik films kan downloaden? Ik ga naar Piratebay en dan zoek ik die film, maar welk programma heb ik nodig om te downloaden?
op mijn oude laptop had ik hem, hier niet meer.
Gewoon HDMI.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef marcie216 het volgende:
Dankje, Bittorent was het.
BInnenkort even een kabeltje zoeken zodat ik mijn laptop op mijn tv aan kan sluiten, hoef ik niet alles te branden.
Eerst naar MP4quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Toefjes het volgende:
Kun je gedownloade mkv bestanden rechtstreeks op je samsung gsm zetten, en zijn de films dan ook direct te zien? Of moet je ze converteren naar een ander bestand?
Ik ben echt een kneus in deze dingen. Past die in elke tv dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon HDMI.
Ik doe zelf via de PS3 mijn films tho
Niet als je een oude TV met een grote kont hebtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben echt een kneus in deze dingen. Past die in elke tv dan?
Misschien dat het met Rockplayer wel kan maar bijna alles wat ik niet in mp4 zet loopt niet vloeiendquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Toefjes het volgende:
Kun je gedownloade mkv bestanden rechtstreeks op je samsung gsm zetten, en zijn de films dan ook direct te zien? Of moet je ze converteren naar een ander bestand?
Hoe?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon HDMI.
Ik doe zelf via de PS3 mijn films tho
Downloaden > USB > PS3 > plezierquote:
Nee we hebben een Philipsquote:Op maandag 9 juli 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet als je een oude TV met een grote kont hebt
Als je TV een beetje recent is moet het kunnen
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, van de week maar even in verdiepen. Don en Ad FTW
Don en Ad porno?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Er zijn natuurlijk geen nieuwe TV's van Philipsquote:
Dat is wel handig!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Downloaden > USB > PS3 > plezier
Klinkt simpelquote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Downloaden > USB > PS3 > plezier
Deze moet je gezien hebben Toefjes http://www.whitelinefirm.nl/node/195247 Heb dubbel gelegenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
de nee was op de vraag met een kontquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk geen nieuwe TV's van Philips
Download dan op z'n minst kwaliteitspr0nnquote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Don en Ad documentaires zal hij bedoelen. Die zijn er ook nog.quote:
Zit zelf The Hangover 2 binnen te trekken nu.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Klinkt simpel![]()
Ik ga het eens proberen met een comedie, kent iemand een goede?
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk geen oude TV's van Philips
[..]
Kijk gewoon of je een HDMI ingang hebtquote:
Ik googlede hetquote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ikquote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk gewoon of je een HDMI ingang hebt
fucktimkuik.orgquote:Op maandag 9 juli 2012 18:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heb ik
Maar piratebay doet het bij mij nietiemand andere site
Jij weet ook barweinig van de mogelijkheden af hèquote:Op maandag 9 juli 2012 18:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heb ik
Maar piratebay doet het bij mij nietiemand andere site
Timkuik ook, komt ook niet meer onlinequote:Op maandag 9 juli 2012 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
fucktimkuik.org
Piratebay is allang offline
Ja vroeger kocht ik ze altijd gewoonquote:Op maandag 9 juli 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij weet ook barweinig van de mogelijkheden af hè
Al gezien, heb de meeste bekende comedies al gezien.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit zelf The Hangover 2 binnen te trekken nu.
Maar ik ga het eens proberen te streamen ipv via USB deze keer
Raar dan dat ik nu op die site zit.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Timkuik ook, komt ook niet meer online
Dafuq, hij werkt weerquote:
werkt gewoonquote:Op maandag 9 juli 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Timkuik ook, komt ook niet meer online
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het wel legaal om die links te delen?
Ja dat was dus gewoon 1 van die duizenden proxy's..niet de site zelf. Dat staat ook op de main page..quote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dafuq, hij werkt weer
Kreeg toenet een scherm te zien dat de proxyeigenaar aangeklaagd was, en vanaf 7 juli zijn proxy moest stoppen
Ja, lees de post daaronderquote:
Gewoon ondertiteling downloaden?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef marcie216 het volgende:
Dude were's my car staat niet op die site
Even andere bedenken, en dan uitvogelen hoe ik met ondertiteling doe
Heb je voor zulke films echt ondertiteling nodig dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef marcie216 het volgende:
Dude were's my car staat niet op die site
Even andere bedenken, en dan uitvogelen hoe ik met ondertiteling doe
vlc media player gewoon ondertiteling invoegen, niets aan het handjequote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef marcie216 het volgende:
Ja, maar als ik het op mijn tv ga kijken, moet dat wel tegelijk lopen.
Ik ga ze sowieso niet in mijn eentje kijken. en ja, ik ben niet goed in engels en wil wel ondertiteling, anders zit ik de hele tijd te denken wat ze hebben gezegt en kan ik niet genieten.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je voor zulke films echt ondertiteling nodig dan?
Dankuquote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
vlc media player gewoon ondertiteling invoegen, niets aan het handje
Ja, heel tof, maar die moet je wel gewoon lekker met vrienden kijken met een drankje erbij.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef WezepAFCA het volgende:
Project X aan het binnen hengelen, schijnt ook een vette film te zijn.
Geniet jij van de ondertiteling danquote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ga ze sowieso niet in mijn eentje kijken. en ja, ik ben niet goed in engels en wil wel ondertiteling, anders zit ik de hele tijd te denken wat ze hebben gezegt en kan ik niet genieten.
Van de film wel ja. beetje ontspannigquote:
Dan moet ik die er ook nog bij downloadenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, heel tof, maar die moet je wel gewoon lekker met vrienden kijken met een drankje erbij.
Eerste keer dat je een film gaat downloaden?quote:
Ditquote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste keer dat je een film gaat downloaden?
Serieus?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef Rijst het volgende:
GJE ik kom binnenkort bij je hometown chillen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dan moet ik die er ook nog bij downloaden
Ik trek nu een film van 14gb binnen, HD allesquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter kom je dan naar De Brinkquote:
nee is al weer meer als een jaar geleden, dacht die krengen zijn 100mb ofsoquote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal je wel een verdomd grote piemel hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik trek nu een film van 14gb binnen, HD alles
Jaquote:
Woon jij in Hoorn?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ej homeboy kom je wel eens in Hoorn.
Dan gaan we chillen in Murat's Place
Een comedyserie van 20 minuten is al bijna het dubbele (op de minst goede kwaliteit).quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee is al weer meer als een jaar geleden, dacht die krengen zijn 100mb ofso
Soms wel eens moeite om de juiste maat boxers te vinden jaquote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal je wel een verdomd grote piemel hebben.
Project X die ik nu aan het downloaden ben is 4 GBquote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee is al weer meer als een jaar geleden, dacht die krengen zijn 100mb ofso
Cabin in the Woodsquote:Op maandag 9 juli 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
Niemand een filmtip voor deze jongen? Heb al teveel films gekeken. Net safe house gezien vond ik wel aardig. The raid vond ik niet super.
Dikke zak.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
Mijn turf daar, die Chinezen zijn aardig daar
'Chillen' op je 20e trouwensquote:
Gewoon een sixpack, niet hatenquote:
Die is er alleen nog in kutkwaliteit toch?quote:
Blikken bier en een dikke joint. Staken Kamikazie stijl.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Chillen' op je 20e trouwens
Nog met z'n allen met een blikje energiedrank op een bankje?
Law Abiding Citizen. Erg vette filmquote:Op maandag 9 juli 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
Niemand een filmtip voor deze jongen? Heb al teveel films gekeken. Net safe house gezien vond ik wel aardig. The raid vond ik niet super.
Om buiten te hangen wel jaquote:
Zou goed kunnen, ik had hem in de bios gezien. Wil The Devil Inside kijken maar ook geen goede kwaliteit gevonden.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is er alleen nog in kutkwaliteit toch?
Denken dat je niet meer kan chillen op je 20equote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Chillen' op je 20e trouwens
Nog met z'n allen met een blikje energiedrank op een bankje?
Ken ik al, wel erg vet ja. 2x gekeken zelfs.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Law Abiding Citizen. Erg vette film![]()
http://www.imdb.com/title/tt1197624/
Ligt aan de manier hoe..quote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denken dat je niet meer kan chillen op je 20e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |