Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Beetje standaard XDquote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hhBDEfa4bdRQi
jij moet eens ophouden!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij word ik zo hard gehandicapped met 2 IF's
Verlies van een starterteam met 2 gouden spitsen, terwijl ik beter was, allemaal lucky headers steeds
You are just bad.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij word ik zo hard gehandicapped met 2 IF's
Verlies van een starterteam met 2 gouden spitsen, terwijl ik beter was, allemaal lucky headers steeds
Transporter reeks, Crank reeksquote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog meer goede film tips? Sta nu in die filmwinkel en wil ff wat shoppen
Ja, en nu?quote:
iemand is ook een keer buitenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Heb net nieuwe schoenen gehaald.
Ga denk ik ook kapsalon halen bij Murat’s Place
Linkje?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
Officiële verklaring van EA Gameplay producer Aaron McHardy over momentum, scripting, HANDICAP.
Bronquote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
Officiële verklaring van EA Gameplay producer Aaron McHardy over momentum, scripting, HANDICAP.
http://fifasoccerblog.com(...)um-Aaron-McHardy.mp3quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
de 88 vond ik niet super fijn maar dat kwam waarschijnlijk door 5221. Ik kan even doorsparen en de UP kopen. maar ik hou meer van wat stevigere spitsen.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
de 88 vond ik niet super fijn maar dat kwam waarschijnlijk door 5221. Ik kan even doorsparen en de UP kopen. maar ik hou meer van wat stevigere spitsen.
Torres is wel goed in FIFA.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
de 88 vond ik niet super fijn maar dat kwam waarschijnlijk door 5221. Ik kan even doorsparen en de UP kopen. maar ik hou meer van wat stevigere spitsen.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef WeHD het volgende:
Weet iemand nog een manier om snel coins te verdienen.
Pedro even binnengehaald voor 1000 coins
Verkoop je kontje achter het station.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef WeHD het volgende:
Weet iemand nog een manier om snel coins te verdienen.
Pedro even binnengehaald voor 1000 coins
Vond hem wil chill. UP Ba vond ik fijner though.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef marcie216 het volgende:
drogba in 352 lijkt me geen goed idee, is hij iets te sloom voor.
SIF Adebayor, iemand ervaring met hem?
Drogba heeft geen pace nodigquote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef marcie216 het volgende:
drogba in 352 lijkt me geen goed idee, is hij iets te sloom voor.
SIF Adebayor, iemand ervaring met hem?
Alleen omdat hij zwart is? Totaal ander type speler. Lukaku is een breed blok beton met snelheid. Ade is een lange slungel.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
Dan ga ik SIF Adebayor proberen. Is dat niet een verbeterde versie van Lukaku?
En 70 pace is niet fin met 2 spitsen.
UP Ba, maar dat zei ik net ook al.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
Oh, niet lekker. Wie raadden jullie mij dan aan? Geen V persie (heb ik al)
Nee die heb ik al een keer gehad, vond hem echt niksquote:
Baasje is het ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |