quote:Op maandag 9 juli 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Van autos heb ik geen verstand, maaruh, wut?dat lijkt me naar! ik heb dan echt geen energie voor om met dingen te gooien (wacht, die constructie klopt niet...
), ik kan niet eens mn armen optillen dan.
en dan begin je op je vriend in te hakken?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb niet zozeer energie tekort, het is geen échte hongerklop, het gaat echt om bloedsuiker. ik krijg echt een waas voor ogen, maar daarvoor al word ik als waarschuwing heel misselijk en duizelig en trillerig. maar ja, als je dan door Rotterdam loopt met je vriendje en alle restaurantjes waar je langs komt zijn vol, en de winkels dicht, en je denkt nog even snel naar het station te kunnen lopen dan gaat het weleens mis...
nee, al heb ik hem wel heel hard in zijn hand geknepen. Ik heb toeristen/reizigers zachtjes uitgeshcolden voor diverse vleeswaren met enge ziektes geloof ik, en ik heb staan stampen als een klein kind. echt vreselijk, ik voel me dan ook o'n aansteller maar ik kan er echt heel weinig aan doen. het is anders dan een "gewone" boosheid. ik herinner me ook niet alles als ik t echt heel flink te pakken heb.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en dan begin je op je vriend in te hakken?
Hahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 13:37 schreef Novem het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook als ik op pad ga, of een dagje weg, ALTIJD een zakje noten en rozijnen bij me, omdat het anders zo vreselijk mis gaatIk word bloedchagerijnig, krijg barstende koppijn, helemaal slapjes en trillerig, echt heel raar, zelfs als ik voldoende heb gegegeten de hele dag. Het is echt altijd aan het eind van de middag. Het komt ook ineens uit het niets opzetten altijd, geen voorbode.
Vriendje neemt ook altijd een koekje of een pakje crackers voor me mee als we weggaan, naar Ikea of het tuincentrum ofzo, omdat hij weet dat dat meestal eindigt in een woedeaanval van mij "en ik ga nooooit meer naar die kutwinkel, aaarrgghh!! "![]()
Das niet echt ideaal idd!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef Nallie het volgende:
Ik word niet chagrijnig of agressief, maar ik ga gewoon echt letterlijk van mn graat als ik niet om de paar uur wat eetook vrij onhandig wel.
Eh, voor zover ik überhaupt lief ben, ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon lief als je honger hebt?
Zie DM.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar Vik, je hebt toch een normale fulltime baan?
Dan kun je toch wel alleen een woning betalen?
Zo duur is Amersfoort toch niet?
Ja, en als er al iets betaalbaars is, dan zit je meteen in een mindere buurt, volgens mij. En ik ga ook niet terug naar minder woonoppervlakte dan ik nu heb. Wil er wel op vooruitgaan als ik verhuis, natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Amersfoort is kneiterduur. Centraal in het land en net iets minder duur dan Utrecht. Maar het scheelt niet veel. Wij hebben er ook nog gekeken, maar konden het niet betalen.
Had ik idd al gezien. En dat is ook meteen het enige leuke wat ik tegenkwamquote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.pararius.nl/Ap(...)egondestraat/739627/
Zoiets ziet er best leuk uit vik
daarom heeft de duutser standaard een mueslireep in z'n jas wanneer we samen weg zijn. Ik ben ook zo, ik word heeeel erg onredelijk als ik erge honger heb...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb niet zozeer energie tekort, het is geen échte hongerklop, het gaat echt om bloedsuiker. ik krijg echt een waas voor ogen, maar daarvoor al word ik als waarschuwing heel misselijk en duizelig en trillerig. maar ja, als je dan door Rotterdam loopt met je vriendje en alle restaurantjes waar je langs komt zijn vol, en de winkels dicht, en je denkt nog even snel naar het station te kunnen lopen dan gaat het weleens mis...
Ik woon nu ook al vrij klein hoor!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:58 schreef kwakz0r het volgende:
Maar Vik, als je naar een stad gaat waar je liever wilt wonen, en je gaat alléén wonen, en je gaat er qua buurt wellicht ook iets op vooruit, of een nieuwer huis, dan is het toch niet gek dat je bijvoorbeeld wel wat kleiner gaat wonen? Al met al ga je er dan alsnog op vooruit.
Wij zijn dan ook vrouwenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:03 schreef the85mc het volgende:
Wow wat reageren jullie heftig op geen eten. Ik krijg alleen hoofdpijn als ik te weinig drink. Mijn humeur wordt er weinig door beinvloed iig.
Linkje? Groot is wel relatiefquote:Amersfoort is best leuk, er zijn ook wat nieuwbouwprojecten daar vlakbij het station, die ook voor eenverdieners nog soort van betaalbaar zijn. Maar die zijn niet megagroot nee..
uuuhh, last time I checked, ik ook hoorquote:
Dat weet ik zo even nietquote:Op maandag 9 juli 2012 14:04 schreef Perruche het volgende:
Hoe groot woon je nu dan vik? ik merk wel dat wat ik wil niet haalbaar is voor de prijs die ik ervoor wil betalen, jammer is dat
Dat probleem heb ik dus ook, dus we zitten nu al eeuwen te steggelen over wel of niet verhuizen, best wel irritant.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:04 schreef Perruche het volgende:
Hoe groot woon je nu dan vik? ik merk wel dat wat ik wil niet haalbaar is voor de prijs die ik ervoor wil betalen, jammer is dat
Ja, wij hebben ook even overwogen om te verhuizen binnen Den Haag, maar eigenlijk is huren best wel zonde van je geld. En nu zitten we goedkoop, zeker met z'n tweeën, dus blijven we maar even zitten waar we zittenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:09 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, dus we zitten nu al eeuwen te steggelen over wel of niet verhuizen, best wel irritant.
We blijven maar weer even zitten waar we zitten.
Een van die bouwprojecten heet amor forte. Alleenstaande vriendin woont daar, en ze werkt in het basisonderwijs (om loonindicatie te geven..)quote:Op maandag 9 juli 2012 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook vrouwen.
[..]
Linkje? Groot is wel relatief.
Oké, nice.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Een van die bouwprojecten heet amor forte. Alleenstaande vriendin woont daar, en ze werkt in het basisonderwijs (om loonindicatie te geven..)
moet je dan geen economische binding hebben? als in: baan in de regio of daar langer dan zoveel jaar gestudeerd?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké, nice.
Naja, ik zou het nu niet doen. Ga volgend jaar wel even verder kijken. En me, op advies van HPKW, inschrijven bij de woningstichting, al vraag ik me af of ik nog wel in aanmerking kom voor sociale huur. Maar even opzoeken wat de inkomensgrenzen zijn.
Ik stond zesde voor het huis dat ik in Leiden had.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef Sarabi het volgende:
Over huizen gesproken
Net te horen gekregen dat we 5e staan voor een huurhuis dat ik echt heel graag wildenog even afwachten dus maar had het beter verwacht.
Oja en ik heb muesli besteld op die site die Minilot ooit gaf waar je zelf kan mixen
Ben benieuwd
Zo jammer dat er zo'n groot gat zit tussen wat je max mag verdienen voor een sociale huurwoning en wat de corporaties van je eisen in de vrije sector.quote:
Het max wat je bruto per jaar mag verdienen om voor een sociale huurwoning in aanmerking te komen.quote:
bovengrens voor sociale huur. maar dat is niet overal zo volgens mij, alleen kun je dan een hogere huur gevraagd krijgen.quote:
Zou kunnen, ik zoek het nog wel even uit. Hilversum zal wel buiten de regio Amersfoort vallen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
moet je dan geen economische binding hebben? als in: baan in de regio of daar langer dan zoveel jaar gestudeerd?
woningruil kan soms ook bij de woningbouw, dat heeft mijn bovenbuurman destijds gedaan vanuit Amersfoort naar Leiden
Nummer 1 krijgt een belletje om 12.00uur en mag dan aangeven wanneer hij wil komen kijken.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik stond zesde voor het huis dat ik in Leiden had.
Hoe werkt het bij jullie? Bij ons wordt de top 10 of top 15 uitgenodigd voor de kijkdag, en dan komt dus niet iedereen. Bij mij was alleen nummer 2 en 4 boven bij er ook, nummer 4 was snel weg, die vond het te klein, en nummer 2 heeft blijkbaar niet op tijd of niet gereageerd, dus was t alsnog voor mij!
Welk dorp is dat eigenlijk? Daar waar Jan Wolkers vandaan kwam?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nummer 1 krijgt een belletje om 12.00uur en mag dan aangeven wanneer hij wil komen kijken.
Wanneer hij aangeeft het huis niet te willen dan wordt de volgende uitgenodigd.
Etc
Dus als 5e maak je wel kans maar in ons dorp staat niet veel te huur en zeker niet zo'n huis dus ik denk dat we pech hebben.
En nu toch maar eens serieus achter een particulier huurhuis aan gaan, ook al is die meteen 100 euro per maand duurder.
als t maar 100 scheelt zou ik dat zeker doen...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nummer 1 krijgt een belletje om 12.00uur en mag dan aangeven wanneer hij wil komen kijken.
Wanneer hij aangeeft het huis niet te willen dan wordt de volgende uitgenodigd.
Etc
Dus als 5e maak je wel kans maar in ons dorp staat niet veel te huur en zeker niet zo'n huis dus ik denk dat we pech hebben.
En nu toch maar eens serieus achter een particulier huurhuis aan gaan, ook al is die meteen 100 euro per maand duurder.
Ja...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zit jij daarboven dan?
Ik zit op ruim 28000 incl vakantiegeld.
neuh in Broabant ergens, toch? vriendje van Sarabi had ooit wel een kamer in Wolkersville volgens mijquote:Op maandag 9 juli 2012 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk dorp is dat eigenlijk? Daar waar Jan Wolkers vandaan kwam?
Ja daarom vraag ik het ookquote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neuh in Broabant ergens, toch? vriendje van Sarabi had ooit wel een kamer in Wolkersville volgens mij
Dan kun je toch wel iets kopen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja.... Zeker samen. En het is per gezinsinkomen
Hahaha nee daar heeft mijn vriend tot vorig jaar gewoond.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk dorp is dat eigenlijk? Daar waar Jan Wolkers vandaan kwam?
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:20 schreef Novem het volgende:
[..]
Zo jammer dat er zo'n groot gat zit tussen wat je max mag verdienen voor een sociale huurwoning en wat de corporaties van je eisen in de vrije sector.
Mijn vriend en ik verdienen zeer netjes, maar sommige vrije sector verhuurders vragen gewoon een inkomen van 80k (waarvan 60k van de hoofdverdiener moet zijn) voor een flat van 1200 euro ofzo.
Waar we nu zitten was de enige met ietwat redelijkere eisen.
Ja maar toch 690 of 790 vind ik nog wel iets om over na te denken.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als t maar 100 scheelt zou ik dat zeker doen...
Goed onthoudenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neuh in Broabant ergens, toch? vriendje van Sarabi had ooit wel een kamer in Wolkersville volgens mij
Ja. Ik kan een hypotheek nemen van 180 k ofzo. Maar in Ams is daar niets voor te vinden. Plus vriendje wil niet kopen. Plus ik verdien nu veel, maar wie zegt dat dat in de toekomst nog zo is? Ik spaar liever veel dat ik in een keer 50k kan aanbetalen ofzo, voor een huis waar ik dan ook lang in kan blijvenquote:
Kopen is ook niet zaligmakend, lijkt me helemaal niet fijn met de crappy huizenmarkt.quote:
En het suffe is, met die kwakkelende huizenmarkt willen steeds meer mensen huren, dus ze kunnen de eisen steeds gekker maken...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:29 schreef Viking84 het volgende:
Absurd, die prijzen. Bruto 4 keer de huurprijs verdienen. Geen wonder dat de woningmarkt op slot zit.
Ja, wat jij zegt dusquote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef Novem het volgende:
[..]
Kopen is ook niet zaligmakend, lijkt me helemaal niet fijn met de crappy huizenmarkt.
We hebben er pas naar gekeken, maar een huis waar je max 5/8 jaar in blijft zitten, en de kans dat de prijzen nog verder gaan dalen ivm de evt. afschaffing van de HRA heeft ons er van af laten zien.
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat mensen die 60k vedienen niet een SOCIALE woning krijgen a 500 euro. Er is al woningnood en er zijn zoveel mensen die niet in de vrije sector kunnen huren of kunnen kopen. Het zou alleen wel aangenaam zijn als er een alternatief werd geboden dat niet direct huren voor 1200 euro is.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje komt daarmee op:
O: 500gram low fat yoghurt met een kleine banaan en een handje walnoten
S: 5km hardlopen
L: 2 kommen goedgevulde kippensoep en een plak brood met een beetje kaas/eiersalade
D: broodje hamburger, potato wedges met een beetje knoflookmayo
T: biertje op de boot naar NL, of een cider, even zien waar ik zin in heb
Maar ik werk op invalbasis dus ik weet niet hoe ze daar mee om gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef kwakz0r het volgende:
ik voldeed ook maar nét aan de eis van 4x bruto de huurprijs en sommige verhuurders hadden dan nog als aanvullende eis dat je minimaal 3 jaar bij je huidige werkgever al moest werken (bij tijdelijk contract) of dat je een vast contract moest hebben...
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef kwakz0r het volgende:
ook een leuke: huisjesmelkers die je bij aanvang ook een lege pagina in je huurcontract laten tekenen, waar ze vervolgens je akkoord tot verlaten van de woning binnen 2 weken op kunnen printen.heeft een vriend van mij aan t handje gehad...
hij heeft de woning niet genomen (t was een los blaadje geloof ik, dus nee). maar zijn huisgenoot was zo een keer uit huis gezet (Koreaanse die cello studeert en in orkesten speelt hier), dus hij rook onraad.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:37 schreef Perruche het volgende:
[..]wat!! dan had ie hopelijk ook wel een kopie voor zichzelf met gewoon een lege bladzijde?
In de kippensoepquote:
ja maar zou je dan ook echt zoveel kwijt willen zijn voor je huur?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:20 schreef Novem het volgende:
[..]
Zo jammer dat er zo'n groot gat zit tussen wat je max mag verdienen voor een sociale huurwoning en wat de corporaties van je eisen in de vrije sector.
Mijn vriend en ik verdienen zeer netjes, maar sommige vrije sector verhuurders vragen gewoon een inkomen van 80k (waarvan 60k van de hoofdverdiener moet zijn) voor een flat van 1200 euro ofzo.
Waar we nu zitten was de enige met ietwat redelijkere eisen.
Voor een enigszins fatsoenlijke woning in de Randstad tel je toch algauw minimaal 700/800 inclusief GWE neer, terwijl je met een koopwoning 400-500 euro kwijt bent, netto? Aan de andere kant moet je bij een koopwoning ook defecten zelf verhelpen en bij een huurwoning niet. Al begreep ik dat particuliere verhuurders behoorlijk vervelend kunnen zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja maar zou je dan ook echt zoveel kwijt willen zijn voor je huur?
Bij mij in geen hondermiljoenjaar![]()
Ik probeer onze vaste kosten juist zo laag mogelijk te houden
Nee, vandaar dat ik nu ook niet wil verhuizen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja maar zou je dan ook echt zoveel kwijt willen zijn voor je huur?
Bij mij in geen hondermiljoenjaar![]()
Ik probeer onze vaste kosten juist zo laag mogelijk te houden
Afhankelijk van locatie ook wel het dubbele. Particuliere verhuurders vragen voor een huis waar ik in woon 2000 euro in de maandquote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor een enigszins fatsoenlijke woning in de Randstad tel je toch algauw minimaal 700/800 inclusief GWE neer, terwijl je met een koopwoning 400-500 euro kwijt bent, netto? Aan de andere kant moet je bij een koopwoning ook defecten zelf verhelpen en bij een huurwoning niet. Al begreep ik dat particuliere verhuurders behoorlijk vervelend kunnen zijn.
is moeilijk iets over te zeggen. Hangt van je hypotheekvorm af, of je afbetaalt of niet en of je in een goede woning woont of niet (staat van onderhoud). Slecht onderhouden woningen kunnen een hoge VvE bijdrage hebben of de eenmalige donatie verrassingen omdat de kas niet voldoende gespekt is.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor een enigszins fatsoenlijke woning in de Randstad tel je toch algauw minimaal 700/800 inclusief GWE neer, terwijl je met een koopwoning 400-500 euro kwijt bent, netto? Aan de andere kant moet je bij een koopwoning ook defecten zelf verhelpen en bij een huurwoning niet. Al begreep ik dat particuliere verhuurders behoorlijk vervelend kunnen zijn.
Damn, dan mag ik niet klagen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat ik nu ook niet wil verhuizen.
Helaas is er niet zoveel keus in Amsterdam. Wij hebben een grote flat met een grote slaapkamer en een studeerkamer, met balkon en een terras voor 880 euro per maand. Ex. servicekosten en GWL.
DIt is echt het minimum in de vrije sector hier voor een aardige flat. Als je hetzelfde wil op Ijburg kost het je 1250 per maand, wil je dit in de stad dan kost het je 1600. Allemaal excl.
Dus we blijven voorlopig zitten waar we zitten
Dat idd.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Afhankelijk van locatie ook wel het dubbele. Particuliere verhuurders vragen voor een huis waar ik in woon 2000 euro in de maand![]()
. Ok, dat is dan wel wat mooier en beter geïsoleerd, maar dan nog!
Whoah!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Afhankelijk van locatie ook wel het dubbele. Particuliere verhuurders vragen voor een huis waar ik in woon 2000 euro in de maand![]()
. Ok, dat is dan wel wat mooier en beter geïsoleerd, maar dan nog!
Klopt. Eigenlijk kan je alleen via een huurvereniging en dan vrije sector, of kopen. Joy!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat idd.
Particulier wil ik al helemaal niet huren, je kan er niet voor onbepaalde tijd blijven meestal, de prijzen zijn belachelijk, je mag niet schilderen etc. en geen huisdieren meestal.
Wat is vrije sector eigs? Dat is toch particulier?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk kan je alleen via een huurvereniging en dan vrije sector, of kopen. Joy!!!
Dat van die netto prijs voor een koopwoning klopt niet hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Den Haag heeft dan ook als enige Randstad niet echt woningnood, al jaren. Het trekt nu een beetje aan, iets fatsoenlijks onder de 600 vind je particulier al niet meer... Maar kopen kan nog steeds voor 125.000, en dan heb je toch echt minimaal 80m2 en vaak ook net opgeknapt.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whoah!. In Den Haag zie ik het niet zo extreem. Daar kun je voor 700 à 800 een heel mooi stekkie krijgen. Met oorspronkelijke details
. Alleen wil ik niet in Den Haag, maar in Amersfoort
.
Vrije sector is via een corporatie, zoals bijv Rochdale, Ymere. Die woningen zijn meestal voor onbepaalde tijd en je mag schilderen enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is vrije sector eigs? Dat is toch particulier?
als je zo weinig overgewcith hebt moet je niet gaan modifasten hoor. dan leer je niet hoe je het moet onderhouden en zit t er zo weer aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Skjor het volgende:
Hallo allemaal, ik wil ook graag meedoen.
(Dit hieronder hoef je niet helemaal te lezen hoor, het is meer voor mezelf bedoeld als stok achter de deur.)
Ik ben 31 jaar, weeg nu tussen de 63 en 64 kg. (denk ik), en ben 1.66m lang. Het meest wat ik ooit gewogen heb is ongeveer 66 kg. Door beter te eten en meer te sporten heb ik dat een paar kilo omlaag gekregen. Ik zit nu op een punt dat ik alweer een jaar hetzelfde weeg. Anders eten of meer sporten lijkt geen invloed te hebben (of ik doe het niet goed). En ik wil mijn buik + zwembandjes weg (ik schat dat 58 kilo daar een mooi gewicht voor is).
Ik zit nu erg in de verleiding om een Modifast dieet te doen. Van wat ik hier zo'n beetje heb gelezen is dat vloeken in de kerk, maar ik heb er erg goede resultaten van gezien bij mensen om me heen. Mijn zusje (zelfde lengte en postuur als ik, was wel een kilo of 5 zwaarder) lukte het ook maar niet om af te vallen, maar is dit voorjaar met Modifast >10 kilo afgevallen en lijkt op gewicht te blijven. En ze ziet er gewoon echt fantastisch uit nu. Maar ik erken ook de nadelen van zo'n dieet; de kans dat je gaat jojo-en is heel erg groot.
Mijn plan: ik kijk nog even aan hoe het zich bij mijn zusje ontwikkelt: blijft ze op gewicht of gaat ze jojo-en. In de tussentijd let ik nog beter op mijn eten en sport ik regelmatig. Ik ben hier trouwens al ongeveer twee weken mee bezig. Ik ga op 28 juli op vakantie, voor die tijd wil ik resultaat zien (in centimeters of in gewicht). Het hoeft niet veel te zijn, als ik maar kan zien dat het werkt. Werkt dat niet, dan ga ik na die vakantie aan de Modifast (mits zusje niet opeens weer veel is aangekomen).
Ik fitness al best lang, gemiddeld ongeveer twee keer per week. In de winter vooral cardio en in de zomer vooral met gewichten (benchpress, squats, pull-ups, etc.). Sinds twee weken ren ik er ook bij en dat wil ik ook twee keer per week blijven doen.
Ik eet gezond, veel groente etc. Doordeweeks eet ik zo min mogelijk brood, pasta, rijst etc. In het weekend eet ik dat wel. Mijn grote valkuil is alcohol. Vroeger dronken we bijna elke avond wel 1 tot 3 glazen wijn en in het weekend nog een stuk meer (+ de hapjes die daarbij horen). Nu doordeweeks niks meer en in het weekend wat minder dan vroeger. Wel moeilijk vol te houden met borrels op het werk enzo. Maar goed, het gaat steeds beter.
Sorry voor het lange verhaal. Dit is ook een beetje bedoeld voor mezelf: een duidelijk plan waar ik me aan moet houden (en wat bovendien iedereen kan lezen).
Ja, ams is wel een beetje te extreem. Als je niet in het oude centrum wil (mijn huis is van het jaar 1200 ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whoah!. In Den Haag zie ik het niet zo extreem. Daar kun je voor 700 à 800 een heel mooi stekkie krijgen. Met oorspronkelijke details
. Alleen wil ik niet in Den Haag, maar in Amersfoort
.
Ja, maar als je het via een woningbouwstichting doet noemt men het vaak "vrije sector" ipv "particulier". Dan huur je het dus niet van een individu maar wel van een soort van betrouwbare organisatie.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is vrije sector eigs? Dat is toch particulier?
Idd, genoeg keus.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Den Haag heeft dan ook als enige Randstad niet echt woningnood, al jaren. Het trekt nu een beetje aan, iets fatsoenlijks onder de 600 vind je particulier al niet meer... Maar kopen kan nog steeds voor 125.000, en dan heb je toch echt minimaal 80m2 en vaak ook net opgeknapt.
Oh jaquote:Op maandag 9 juli 2012 14:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Vrije sector is via een corporatie, zoals bijv Rochdale, Ymere. Die woningen zijn meestal voor onbepaalde tijd en je mag schilderen enzo.
Particulier is bijv. van mensen die hun koopwoning willen onderverhuren via bijvoorbeeld een bureau a la Direct Wonen.
Lekker donker ookquote:Op maandag 9 juli 2012 14:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, ams is wel een beetje te extreem. Als je niet in het oude centrum wil (mijn huis is van het jaar 1200 ofzo) maar wel binnen de ring kan het wel iets goedkoper, maar er is zoveel vraag!
Dit huis bijv. is kleiner en slechtere locatie waar ik woon, maar wel 1350 in de maand, kaal.
De meeste huizen te huur zijn wel veel groter dan het mijne
Ja, al is dit wel een slechte foto. Iemand die ik ken woonde daar toen die woningen nog niet opgeknapt waren en toen had je gewoon voor en achter ramen (amsterdamse pijpenla!). Mijn huis heeft echt veel licht, vooral in de woonkamer en keuken. Ik bofquote:Op maandag 9 juli 2012 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lekker donker ook.
Wel vet hoor om in zo'n oud huis te wonen.
Dan bedoel ik trouwens ook vrije sector.....quote:Op maandag 9 juli 2012 14:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Vrije sector is via een corporatie, zoals bijv Rochdale, Ymere. Die woningen zijn meestal voor onbepaalde tijd en je mag schilderen enzo.
Particulier is bijv. van mensen die hun koopwoning willen onderverhuren via bijvoorbeeld een bureau a la Direct Wonen.
bij mij om de hoek is dat!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, genoeg keus.
Kijk dit dan: http://www.funda.nl/koop/(...)at-119/omschrijving/
Dat is toch niks?
Goed, even werken.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt een prima gewicht, gewoon doorgaan met sporten en bewegen om de boel te tunen en dat modifast uit je hoofd slaan.
Ja, jullie hebben ook wel gelijk. En ik was zelf altijd heel erg tegen dat soort diëten. Maar ik ben echt overdonderd met de goede resultaten die het laatste jaar heb gezien. Dat wil ik ookquote:Op maandag 9 juli 2012 14:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je zo weinig overgewcith hebt moet je niet gaan modifasten hoor. dan leer je niet hoe je het moet onderhouden en zit t er zo weer aan.
modifast is geschikt voor mensen met morbide obesitas bij wie de noodzaak van snel afvallen zo hoog is dat de manier waarop ondergeschikt is aan het resultaat...
OK dat wist ik niet! Hier zie je meestal een jaarcontract dat steeds met een jaar verlengd wordt.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij om de hoek is dat!
@Novem: particulier is in Den Haag vaak wel voor onbepaalde tijd hoor! In mijn wijk is 90% koopwoningen, maar ontzettend veel wordt doorverhuurd via makelaars of bureaus. Ook een probleem, er is veel overbewoning door bijv. Polen in de buurt, Ik heb er geen last van, maar er is bij.v weinig parkeerruimte, en door de onderhuur loopt het onderhoud op de huizen nogal achter. Ook verslonst de buurt best wel omdat niemand zich "eigenaar" van de buurt voelt...
Als jij >10 afvalt, heb je wss ondergewicht.. gewoon hier en daar 1 wijntje en snackje minder en dan kom je er ook wel en dan blijft het er ook beter af.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef Skjor het volgende:
[..]
[..]
Ja, jullie hebben ook wel gelijk. En ik was zelf altijd heel erg tegen dat soort diëten. Maar ik ben echt overdonderd met de goede resultaten die het laatste jaar heb gezien. Dat wil ik ook. Maar goed eerst nog even op de andere manier.
Ja. Of Eindhoven. Zo een hele woning met tuin zo waarvoor je hier op 50 m2 3 hoog achter zitquote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef Novem het volgende:
[..]
OK dat wist ik niet! Hier zie je meestal een jaarcontract dat steeds met een jaar verlengd wordt.
Ik heb ook weleens gedacht om naar Den Haag te verhuizen, het oude centrum vind ik heel leuk en de prijzen zijn niet verkeerd idd! Jammer dat het zo lang reizen is naar ons werk alleen.
Oh, ik wil niet 10 kg afvallen hoor. Ik denk dat 58 een mooi gewicht is voor me. Ik zou het dan ook korter doen dan andere mensen. Maar laat dat Modifast maar even zitten. De andere manier is beter, dus daar ga ik nu op focussen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als jij >10 afvalt, heb je wss ondergewicht.. gewoon hier en daar 1 wijntje en snackje minder en dan kom je er ook wel en dan blijft het er ook beter af.
Yep. Jammer dat ik zo ver weg werk, anders had ik het ook wel geweten. Ik weet gewoon dat ik het reizen op den duur zat ga worden en ik zie mezelf ook nog geen andere baan zoeken, de komende paar jaar. Heb het prima naar m'n zin en veel ontwikkelingsmogelijkheden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef Novem het volgende:
[..]
OK dat wist ik niet! Hier zie je meestal een jaarcontract dat steeds met een jaar verlengd wordt.
Ik heb ook weleens gedacht om naar Den Haag te verhuizen, het oude centrum vind ik heel leuk en de prijzen zijn niet verkeerd idd! Jammer dat het zo lang reizen is naar ons werk alleen.
Je kunt ook nog naar Friesland/Groningen gaan. Ook el cheapo en met die snelle trein ben je straks zó in de Randstadquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja. Of Eindhoven. Zo een hele woning met tuin zo waarvoor je hier op 50 m2 3 hoog achter zit
Daar wil ik heul niet wonen, broabantse roots enzoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook nog naar Friesland/Groningen gaan. Ook el cheapo en met die snelle trein ben je straks zó in de Randstad.
quote:
Das geen goede deal hoor vik! Die foto's zijn erg verradelijk. Het zijn echt kleine kamertjes. Mijn huis in Dordrecht is 80 vierkante meter en staat nu voor 145.000 te koop.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, genoeg keus.
Kijk dit dan: http://www.funda.nl/koop/(...)at-119/omschrijving/
Dat is toch niks?
Goed, even werken.
Freud en ik kunnen een vrijstaande villa kopen in die omstrekenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook nog naar Friesland/Groningen gaan. Ook el cheapo en met die snelle trein ben je straks zó in de Randstad.
Valt toch wel mee? 70m2 en 30k minder dan jouw huis. En in Den Haag. Vind het een leuk appartmentje! Klein, maar lekker goedkoop, in Den Haag kan ik wel in m'n eentje een huis kopen zoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Das geen goede deal hoor vik! Die foto's zijn erg verradelijk. Het zijn echt kleine kamertjes. Mijn huis in Dordrecht is 80 vierkante meter en staat nu voor 145.000 te koop.
Mijn huis is ook 10m2 groter, maar de kamers zijn volgens mij vergelijkbaar... ik vind t niet klein. Ik zou t ook niet snel kopen, want ik wil een slaapkamer meer als we ooit kopen ivm kinderkamer + studeerkamer voor de toekomst (kopen = 10 jaar blijven in de huidge markt).quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Das geen goede deal hoor vik! Die foto's zijn erg verradelijk. Het zijn echt kleine kamertjes. Mijn huis in Dordrecht is 80 vierkante meter en staat nu voor 145.000 te koop.
en dan neem je er nog een huisdier bij? Liever jij dan ikquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die bank lijkt enorm en 70 m2 vind ik ook niet echt klein, voor iemand alleen. Wij wonen op 45 m2 met z'n tweetjes..
Oh grappig, ons huidige huis staat blijkbaar nog op Funda (wel als verkocht, ja). Staat er bij de omschrijving bij de slaapkamer: 'met toegang tot de douche'. Uhuh - we douchen in een verbouwde inbouwkast in de slaapkamer.
.
Precies. Het is vier kamers volgens de omschrijving, op 70m2 oppervlak. En dode ruimte in de badkamer waar je niets mee kunt....zitten haken en ogen aan dit huisje.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn huis is ook 10m2 groter, maar de kamers zijn volgens mij vergelijkbaar... ik vind t niet klein. Ik zou t ook niet snel kopen, want ik wil een slaapkamer meer als we ooit kopen ivm kinderkamer + studeerkamer voor de toekomst (kopen = 10 jaar blijven in de huidge markt).
Toen ik echter nog partnerloos was vond ik zo'n huis echt een prima deal! Zeker zo netjes opgeknapt.
We zijn de enigen in onze portiek zonder kat, dus bij de rest kan het blijkbaar ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en dan neem je er nog een huisdier bij? Liever jij dan ik
De 4e kamer is de en suite achterkamer, dus je hebt gewoon een grote woonkamer met redelijk kleine slaapkamers.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Precies. Het is vier kamers volgens de omschrijving, op 70m2 oppervlak. En dode ruimte in de badkamer waar je niets mee kunt....zitten haken en ogen aan dit huisje.
En dan vertrouw ik het al voor geen meterquote:Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef Novem het volgende:
Het is idd een en suite met 2 slaapkamers, ze doen gewoon alsof het er 3 zijn door de achterkamer als slaapkamer te omschrijven. Hopen vast op meer geld.
Ik was erg tevreden met 80 voor mijzelf. Alleen heb ik in Dordt maar 1 slaapkamer en met zulke enorme ego's als de onze thuis gaat dat niet werkenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef kwakz0r het volgende:
gebeurt bij al deze portiekwoningen. Meestal zeggen ze "3/4-kamerwoning", dat was die van ons ook.
maar goed ik ben nu erg tevreden met onze 80 m2 hoor! Heb nog nooit zo'n grote woonkamer gehad, en de slaapkamer is bij ons ook behoorlijk ruim.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik was erg tevreden met 80 voor mijzelf. Alleen heb ik in Dordt maar 1 slaapkamer en met zulke enorme ego's als de onze thuis gaat dat niet werken
Het begint al met de gedachte eraan zie ikquote:Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef An24 het volgende:
Haha zo zie je maar. Het heeft ook te maken met hoe ik ben opgegroeid hoor. Mijn ouders hadden altijd veel zooi in huis. Zo veel spullen, je kon je kont niet meer keren. Ik heb nu echt ruimte nodig, anders wordt ik gek
Shit! Betraptquote:Op maandag 9 juli 2012 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het begint al met de gedachte eraan zie ik
Die van ons is net geboektquote:Op maandag 9 juli 2012 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo toe aan vakantie
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Die van ons is net geboekt![]()
[ afbeelding ]
Goedzoquote:Op maandag 9 juli 2012 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeer exotisch An!
Heb ook iets leuks gevonden, in Slovenië. Dat ziet er wel goed uit. Kijken of we weekje daar kunnen zitten en dan nog weekje in Kroatië oid.
Dat is op zich wel verstandig.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Novem het volgende:
Lekker An en XM!
Zat me te bedenken dat ik misschien nu in de uitverkoop maar shortjes enzo moet gaan kopen voor costa rica, in januari zal er wel niks te vinden zijn! Alleen jammer dat ik nog wil afvallen voor die tijd
^^quote:Op maandag 9 juli 2012 16:01 schreef Sarabi het volgende:
Ziet er heerlijk uit An, ik ben jaloers!
Vakantie zit er voorlopig niet in.
Dit jaar tot dusver 3 verlofdagen opgenomen, dus ik moet ook echt wel ff eruit.quote:
Wij gaan 16 dagen, maar we gaan ook veel excursies doen. Bovendien hebben we drie jaar aan vakantie in te halenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Lijkt me heerlijk een weekje uitrusten op zo'n strand.
Langer hoeft voor mij niet, dan wil ik weer wat doen.
Goed punt! En dan ga ik nog naar het buitenland ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Henk, minivakanties zijn OOK vakanties!
Nu heb je voor beide ego's een aparte slaapkamer?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik was erg tevreden met 80 voor mijzelf. Alleen heb ik in Dordt maar 1 slaapkamer en met zulke enorme ego's als de onze thuis gaat dat niet werken
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu heb je voor beide ego's een aparte slaapkamer?
Aangepast, dat is nu 34.085,- bruto p/j.quote:
Wij komen wel helpen hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef _aurum_ het volgende:
Je weet toch dat ik een station heb, dat werkt niet
En ik denk dat ik hem niet eens opgetild krijg
*mooie mental imagery heeft*quote:Op maandag 9 juli 2012 19:41 schreef _aurum_ het volgende:
En een ik wil ook op vakantieboks! Ik wil lief in oktober kidnappen naar Lalaland, hopelijk lukt mijn plan
Dat was een prima verhaalquote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Skjor het volgende:
Hallo allemaal, ik wil ook graag meedoen.
(Dit hieronder hoef je niet helemaal te lezen hoor, het is meer voor mezelf bedoeld als stok achter de deur.)
<knip>
Sorry voor het lange verhaal. Dit is ook een beetje bedoeld voor mezelf: een duidelijk plan waar ik me aan moet houden (en wat bovendien iedereen kan lezen).
Ja misschien wel.. Ben nu ook nog aan de studie..Denk dat ik voor september klaar niet ga halen helaas.. Ik doe nu meeste dagen al ongeveer 12 uur en nog gaat het niet snelgenoeg. Stage van 40 u p/wk +scriptie tegelijk werkt niet ben ik achter. En komende 3 weekenden heb ik ook nog vol programma..quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef Perruche het volgende:
Mc, heb je net gewoon een beetje teveel van jezelf geraagd laatste tijd? sporten, dieten, school, zeilmeisje... even rustig aan doen waar kan is geen overbodige luxe!
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef the85mc het volgende:
Ze vatte het wel aardig goed op gelukkig..
Zo heb ik haar nog niet aan de deur gehadquote:
Is al dat trainen voor de Urbanathlon nog ergens anders goed voorquote:
Als vrouw kun je vast wel een man van normaal postuur optillen. Kwestie van je eigen lichaam goed en handig gebruiken. Als hij met je gezicht naar je toe staat, moet je naar hem toe lopen en je schouder op zijn onderbuik zetten en dan moet je soort van doorlopen/duwen. Hij 'klapt' dan over je schouder en tegelijkertijd pak met je armen zijn bovenbenen vast. In 1 soepele beweging heb je dan iemand op je schouders liggen. En je hoeft nauwelijks te tillen. Kracht staat recht op je benen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Is al dat trainen voor de Urbanathlon nog ergens anders goed voor
O hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:44 schreef loveli het volgende:
De man van Aurum heeft geen normaal postuur
Als het moet kan ik het welquote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als vrouw kun je vast wel een man van normaal postuur optillen. Kwestie van je eigen lichaam goed en handig gebruiken. Als hij met je gezicht naar je toe staat, moet je naar hem toe lopen en je schouder op zijn onderbuik zetten en dan moet je soort van doorlopen/duwen. Hij 'klapt' dan over je schouder en tegelijkertijd pak met je armen zijn bovenbenen vast. In 1 soepele beweging heb je dan iemand op je schouders liggen. En je hoeft nauwelijks te tillen. Kracht staat recht op je benen.
tiewrapje om zn enkelsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als het moet kan ik het welmaar dan moet hij wel stil blijven staan en dat doet hij echt niet
Dat werkt nietquote:
Wij wonen met 3 op 55 vierkante meter (4 kamers en mini badkamer) ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die bank lijkt enorm en 70 m2 vind ik ook niet echt klein, voor iemand alleen. Wij wonen op 45 m2 met z'n tweetjes..
Bedanktquote:Op maandag 9 juli 2012 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was een prima verhaal.
Welkom! Ik ben dat slechte plan alweer vergeten. Met het goede plan met goed eten, niet teveel wijn en krachtsport met hardlopen ben je echt reuze goed bezig. Geduld en gewoon doorgaan!
Hmm, ik zie nu dat die percentages niet de verhouding van de drie groepen in grammen weergeeft, maar de verhouding van het aantal calorieën. Stom. In grammen is het:quote:Op maandag 9 juli 2012 23:38 schreef the85mc het volgende:
Redelijk veel vet in verhouding.. Weet je verhouding onverzadigd/verzadigd vet? Ik vermoed dat t wel aardig goed zit, maar kan nooit kwaad om in de gaten te houden.. Sojamelk weet ik weinig van qua voedingswaarden. Zelf wel es gedronken maar ik vond t veel te zoet..
Mijn aftertraining T is 500 gram kwark geworden en geen extra salade meer.
Nja ik ben wel gewend aan percentages.. Alles op ongeveer 33% is wat bodybuilders doen om vet kwijt te raken. Daar zit je mooi bij in de buurt. Maar let dus wel op verzadigde vetten, maar zolang je die uit vis enzo haalt en niet uit koekjes/kaas/worst dan is het meestal wel goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef Skjor het volgende:
[..]
Hmm, ik zie nu dat die percentages niet de verhouding van de drie groepen in grammen weergeeft, maar de verhouding van het aantal calorieën. Stom. In grammen is het:
63,16 (vet)
114,80 (kh)
131,25 (eiwit)
Al iets beter denk ik (?).
De duutser en ik gaan op 41m2 wonen....quote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef An24 het volgende:
[..]
als je maar genoeg eten krijgt komt dat wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De duutser en ik gaan op 41m2 wonen....
Sterkte!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De duutser en ik gaan op 41m2 wonen....
Ja hoop ik ook. Niet weer fip hoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik hoop dat t dat idd is. Toevallig plaatste zijn cattery gisteren een berichtje op facebook dat een van hun katten overleden was aan fip. Dus toen hadden we al zoiets van, "he bah, weet je nog met onze katten? Dat was zooo kut".
En nu is Dude ziek. Toen Haiss fip kreeg, was hij ook van de ene op de andere dag ziek. Tuurlijk kan t vanalles zijn, maar automatisch denk je meteen aan fip nu.
Meh.
Hoe zit het eigenlijk met Oprah? Dat is toch afgelopen, of zijn er nog herhalingen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:28 schreef Nallie het volgende:
Oh en ik zie nu bij Dr Phi dat Nick Carter zijn comeback heeft
Geen idee eigenlijk! Toen ik studeerde keek ik dat altijd, dan was het om 3 uur 's middags geloof ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:37 schreef Novem het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Oprah? Dat is toch afgelopen, of zijn er nog herhalingen?
Ik vind Oprah best wel tof
Ja waarom zou je ook echt stoppen als je zegt dat je gaat stoppenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:52 schreef Novem het volgende:
Nu is er ook Oprah's Next Chapter schijnbaar, vanavond maar even downloaden
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:51 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zat gister 16 and pregnant te kijken en moest aan je denken Henk
Ja maar, ja maar, dit is heel bescheiden en intiem en persoonlijk enzo! Heel anders!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja waarom zou je ook echt stoppen als je zegt dat je gaat stoppen
Ja daar is het net zoals hier helaas. Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm.... zowel in Brussel als in Parijs gaat het regenen.
Zo nog maar even een hippe paraplu scoren.
En extra poncho's meenemen.
Op 20 km van Brussel is het nu aan het stortregenen... Mis het weer in Kroatië!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm.... zowel in Brussel als in Parijs gaat het regenen.
Zo nog maar even een hippe paraplu scoren.
En extra poncho's meenemen.
Doe maar luxe!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef Perruche het volgende:
Ik geloof dat ik vandaag de taxi neem ipv de benen wagen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Omdat ik ook fan ben van dat programma?
We gaan vrijdag van Brussel naar Parijs en dan zondag weer naar huis.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:09 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja daar is het net zoals hier helaas. Wanneer ga je?
Ik ga zaterdagHopelijk zijn er wel genoeg droge en zonnige momenten om in parkjes rond te hangen enzo.
Maar dat past ook wel toch? Want de rest van je lijstje is vaak wel aan de weinige kant!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:08 schreef Vlierbloesem het volgende:
M'n toetje is qua kcals vaak wel uit verhouding.
Ja past prima. Ik hou er rekening meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar dat past ook wel toch? Want de rest van je lijstje is vaak wel aan de weinige kant!
Waar is V1z? Is dit een struisvogel waard?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:10 schreef Phaidra het volgende:
Heuj, ik ben weer aangekomen... Ik kwam van ca. 47 kg, kwam 10 à 11 aan tijdens de zwangerschap en vorige week woog ik 47,6. Paar dagen geleden 49,2 en net 52,1.. Bizar! Zal wel vocht zijn ofzo (of volle melktetten).
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waar is V1z? Is dit een struisvogel waard?
Nee nog geen plannenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
We gaan vrijdag van Brussel naar Parijs en dan zondag weer naar huis.
Hebben jullie al plannen voor Quatorze Juliet?![]()
Nav deze blog: http://blog.hostelbookers(...)/bastille-day-paris/ willen we naar een bal toe bij een brandweerkazerne.
Ja, zoiets idd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef Novem het volgende:
[..]
Nee nog geen plannenGewoon rondstruinen en inderdaad even spieken in zo'n kazerne, klinkt vrij hilarisch
En 's avonds vuurwerk kijken, ergens bij de Eiffeltoren, of in Parc Buttes Chaumont denk ik !
Dat is de andere kant van Parijs.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:24 schreef Novem het volgende:
Vlak bij Gare du Nord, dus Buttes Chaumont is dan wel lekker dichtbij!
Ik ben ook klein hè, met 1.53 m. Mijn mini heeft het niet van een vreemdequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:28 schreef the85mc het volgende:
Wow phaidra wat ben je licht! En dan is een schommeling van 4 kg best veel!
Weinig Viz hier de laatste tijd.. En el dino is ook weg lijkt het.
Quatorze Julietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
We gaan vrijdag van Brussel naar Parijs en dan zondag weer naar huis.
Hebben jullie al plannen voor Quatorze Juliet?![]()
Nav deze blog: http://blog.hostelbookers(...)/bastille-day-paris/ willen we naar een bal toe bij een brandweerkazerne.
Ik ook!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is de andere kant van Parijs.![]()
Wel leuk!Ik heb echt zoveel zin in deze paar dagen weg.
whehequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Mijn meneer is nog steeds onder de indruk
Wil idd compenserenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:30 schreef Novem het volgende:
Weinig MM, magere yoghurt heeft weinig kcals, wat komkommer en worteltjes tellen niet als kcals, slechts 2 boterhammen. Zou me verbazen als je op 1400 kcals uitkomt.
Zou er nog wat nootjes bij doen, en een extra boterham.
Wil je compenseren voor die halve zak chips van gisteren?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik pleur dan gewoon het broodje weg en eet de zalm/no harm done
Eet je t toch lekker op? Neem je 1 bh kaas erbij en dan straks die andere als T!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]ik heb nog nooit een broodje zalm op, dit leek mij t lekkerste van alle visdingen die ze hadden
Hier posten kost ook tijd, huppakee wegwezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:
Ik heb honger maar eigenlijk geen tijd voor lunch, Ga het toch Snel proberen!
Nou lekker, lekker. Ik vind zalm toch niet zo lekker als dat ik dacht. Helemaal niet toen ik een hap nam en een heel stuk zalm bleef glibberen... Nee, niet snel nog een keerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eet je t toch lekker op? Neem je 1 bh kaas erbij en dan straks die andere als T!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lunch = tonijnsaladeGemengde sla, tonijn, zilveruitjes, bosuitjes, tomaat, kruiden en lik mayo
Goed bezig, nu ik t lees, ik moet ook weer aan de slag met solliciteren! Ik ga donderdag naar een soort van uitzend meetingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ah, de struisvogel in mij is eindelijk verder gegaan met de sollicitatie!
Wil iemand er een helder licht op schijnen?
waar ik woon..hij trekt bij mij in!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je maar genoeg eten krijgt komt dat wel goedwaar gaan jullie ook alweer wonen?
Nou dattequote:
Oh dat is dus wat ik net zag! Dacht dat het een bug wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |