quote:Op maandag 9 juli 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Van autos heb ik geen verstand, maaruh, wut?dat lijkt me naar! ik heb dan echt geen energie voor om met dingen te gooien (wacht, die constructie klopt niet...
), ik kan niet eens mn armen optillen dan.
en dan begin je op je vriend in te hakken?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb niet zozeer energie tekort, het is geen échte hongerklop, het gaat echt om bloedsuiker. ik krijg echt een waas voor ogen, maar daarvoor al word ik als waarschuwing heel misselijk en duizelig en trillerig. maar ja, als je dan door Rotterdam loopt met je vriendje en alle restaurantjes waar je langs komt zijn vol, en de winkels dicht, en je denkt nog even snel naar het station te kunnen lopen dan gaat het weleens mis...
nee, al heb ik hem wel heel hard in zijn hand geknepen. Ik heb toeristen/reizigers zachtjes uitgeshcolden voor diverse vleeswaren met enge ziektes geloof ik, en ik heb staan stampen als een klein kind. echt vreselijk, ik voel me dan ook o'n aansteller maar ik kan er echt heel weinig aan doen. het is anders dan een "gewone" boosheid. ik herinner me ook niet alles als ik t echt heel flink te pakken heb.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en dan begin je op je vriend in te hakken?
Hahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 13:37 schreef Novem het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook als ik op pad ga, of een dagje weg, ALTIJD een zakje noten en rozijnen bij me, omdat het anders zo vreselijk mis gaatIk word bloedchagerijnig, krijg barstende koppijn, helemaal slapjes en trillerig, echt heel raar, zelfs als ik voldoende heb gegegeten de hele dag. Het is echt altijd aan het eind van de middag. Het komt ook ineens uit het niets opzetten altijd, geen voorbode.
Vriendje neemt ook altijd een koekje of een pakje crackers voor me mee als we weggaan, naar Ikea of het tuincentrum ofzo, omdat hij weet dat dat meestal eindigt in een woedeaanval van mij "en ik ga nooooit meer naar die kutwinkel, aaarrgghh!! "![]()
Das niet echt ideaal idd!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef Nallie het volgende:
Ik word niet chagrijnig of agressief, maar ik ga gewoon echt letterlijk van mn graat als ik niet om de paar uur wat eetook vrij onhandig wel.
Eh, voor zover ik überhaupt lief ben, ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon lief als je honger hebt?
Zie DM.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar Vik, je hebt toch een normale fulltime baan?
Dan kun je toch wel alleen een woning betalen?
Zo duur is Amersfoort toch niet?
Ja, en als er al iets betaalbaars is, dan zit je meteen in een mindere buurt, volgens mij. En ik ga ook niet terug naar minder woonoppervlakte dan ik nu heb. Wil er wel op vooruitgaan als ik verhuis, natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Amersfoort is kneiterduur. Centraal in het land en net iets minder duur dan Utrecht. Maar het scheelt niet veel. Wij hebben er ook nog gekeken, maar konden het niet betalen.
Had ik idd al gezien. En dat is ook meteen het enige leuke wat ik tegenkwamquote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.pararius.nl/Ap(...)egondestraat/739627/
Zoiets ziet er best leuk uit vik
daarom heeft de duutser standaard een mueslireep in z'n jas wanneer we samen weg zijn. Ik ben ook zo, ik word heeeel erg onredelijk als ik erge honger heb...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb niet zozeer energie tekort, het is geen échte hongerklop, het gaat echt om bloedsuiker. ik krijg echt een waas voor ogen, maar daarvoor al word ik als waarschuwing heel misselijk en duizelig en trillerig. maar ja, als je dan door Rotterdam loopt met je vriendje en alle restaurantjes waar je langs komt zijn vol, en de winkels dicht, en je denkt nog even snel naar het station te kunnen lopen dan gaat het weleens mis...
Ik woon nu ook al vrij klein hoor!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:58 schreef kwakz0r het volgende:
Maar Vik, als je naar een stad gaat waar je liever wilt wonen, en je gaat alléén wonen, en je gaat er qua buurt wellicht ook iets op vooruit, of een nieuwer huis, dan is het toch niet gek dat je bijvoorbeeld wel wat kleiner gaat wonen? Al met al ga je er dan alsnog op vooruit.
Wij zijn dan ook vrouwenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:03 schreef the85mc het volgende:
Wow wat reageren jullie heftig op geen eten. Ik krijg alleen hoofdpijn als ik te weinig drink. Mijn humeur wordt er weinig door beinvloed iig.
Linkje? Groot is wel relatiefquote:Amersfoort is best leuk, er zijn ook wat nieuwbouwprojecten daar vlakbij het station, die ook voor eenverdieners nog soort van betaalbaar zijn. Maar die zijn niet megagroot nee..
uuuhh, last time I checked, ik ook hoorquote:
Dat weet ik zo even nietquote:Op maandag 9 juli 2012 14:04 schreef Perruche het volgende:
Hoe groot woon je nu dan vik? ik merk wel dat wat ik wil niet haalbaar is voor de prijs die ik ervoor wil betalen, jammer is dat
Dat probleem heb ik dus ook, dus we zitten nu al eeuwen te steggelen over wel of niet verhuizen, best wel irritant.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:04 schreef Perruche het volgende:
Hoe groot woon je nu dan vik? ik merk wel dat wat ik wil niet haalbaar is voor de prijs die ik ervoor wil betalen, jammer is dat
Ja, wij hebben ook even overwogen om te verhuizen binnen Den Haag, maar eigenlijk is huren best wel zonde van je geld. En nu zitten we goedkoop, zeker met z'n tweeën, dus blijven we maar even zitten waar we zittenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:09 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, dus we zitten nu al eeuwen te steggelen over wel of niet verhuizen, best wel irritant.
We blijven maar weer even zitten waar we zitten.
Een van die bouwprojecten heet amor forte. Alleenstaande vriendin woont daar, en ze werkt in het basisonderwijs (om loonindicatie te geven..)quote:Op maandag 9 juli 2012 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook vrouwen.
[..]
Linkje? Groot is wel relatief.
Oké, nice.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Een van die bouwprojecten heet amor forte. Alleenstaande vriendin woont daar, en ze werkt in het basisonderwijs (om loonindicatie te geven..)
moet je dan geen economische binding hebben? als in: baan in de regio of daar langer dan zoveel jaar gestudeerd?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké, nice.
Naja, ik zou het nu niet doen. Ga volgend jaar wel even verder kijken. En me, op advies van HPKW, inschrijven bij de woningstichting, al vraag ik me af of ik nog wel in aanmerking kom voor sociale huur. Maar even opzoeken wat de inkomensgrenzen zijn.
Ik stond zesde voor het huis dat ik in Leiden had.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef Sarabi het volgende:
Over huizen gesproken
Net te horen gekregen dat we 5e staan voor een huurhuis dat ik echt heel graag wildenog even afwachten dus maar had het beter verwacht.
Oja en ik heb muesli besteld op die site die Minilot ooit gaf waar je zelf kan mixen
Ben benieuwd
Zo jammer dat er zo'n groot gat zit tussen wat je max mag verdienen voor een sociale huurwoning en wat de corporaties van je eisen in de vrije sector.quote:
Het max wat je bruto per jaar mag verdienen om voor een sociale huurwoning in aanmerking te komen.quote:
bovengrens voor sociale huur. maar dat is niet overal zo volgens mij, alleen kun je dan een hogere huur gevraagd krijgen.quote:
Zou kunnen, ik zoek het nog wel even uit. Hilversum zal wel buiten de regio Amersfoort vallen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
moet je dan geen economische binding hebben? als in: baan in de regio of daar langer dan zoveel jaar gestudeerd?
woningruil kan soms ook bij de woningbouw, dat heeft mijn bovenbuurman destijds gedaan vanuit Amersfoort naar Leiden
Nummer 1 krijgt een belletje om 12.00uur en mag dan aangeven wanneer hij wil komen kijken.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik stond zesde voor het huis dat ik in Leiden had.
Hoe werkt het bij jullie? Bij ons wordt de top 10 of top 15 uitgenodigd voor de kijkdag, en dan komt dus niet iedereen. Bij mij was alleen nummer 2 en 4 boven bij er ook, nummer 4 was snel weg, die vond het te klein, en nummer 2 heeft blijkbaar niet op tijd of niet gereageerd, dus was t alsnog voor mij!
Welk dorp is dat eigenlijk? Daar waar Jan Wolkers vandaan kwam?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nummer 1 krijgt een belletje om 12.00uur en mag dan aangeven wanneer hij wil komen kijken.
Wanneer hij aangeeft het huis niet te willen dan wordt de volgende uitgenodigd.
Etc
Dus als 5e maak je wel kans maar in ons dorp staat niet veel te huur en zeker niet zo'n huis dus ik denk dat we pech hebben.
En nu toch maar eens serieus achter een particulier huurhuis aan gaan, ook al is die meteen 100 euro per maand duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |