Snap ik, maar duidelijkheid is beter dan doormodderenquote:
Hoe geef je gas met je koppeling?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:52 schreef Maraca het volgende:
Nu hopen dat die vent niet gaat beginnen over autorijden(linkerbeen is mijn rijbeen
) Ja, weet dat gas rechts zit maar ik ben een koppeling rijder
![]()
Nou, ik heb ook geen friet en frikandellen hoor. Hier Chili con carne.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh yeah
Alleen was het hier vanavond de stoommaaltijd Chicken Provençal van de Appie. Bij benadering gezond en enigszins lekker... Avonddiensten nog steeds geen vent die me verrast door voor me te koken
Slaap je alleen vannacht?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook geen friet en frikandellen hoor. Hier Chili con carne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Een automaat is de oplossing voor jouquote:Op maandag 9 juli 2012 18:34 schreef Maraca het volgende:
Ik schakel wel. Laat alleen de koppeling niet meer los
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slaap je alleen vannacht?tenzij jij ernaast komt liggen wel ja. ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Yuki is net getrouwd, hoe durf je!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
tenzij jij ernaast komt liggen wel ja. ^^
Ah bah die zijn zo vies! Het enige wat ik nog smeriger vind daar zijn die ''maaltijd salades''. zum kotsenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh yeah
Alleen was het hier vanavond de stoommaaltijd Chicken Provençal van de Appie. Bij benadering gezond en enigszins lekker... Avonddiensten nog steeds geen vent die me verrast door voor me te koken
Doet ie vanzelfquote:
Iets met boerka size?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil me opgeven voor de Istanbul Marathon, maar ik vraag me welke maat t-shirt ik moet aanvragen. Ik weet niet of ze te groot/klein uitvallen.
Over 4 jaar een nieuwe autoquote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Een automaat is de oplossing voor jou
Ow..ja..quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doet ie vanzelfKoppeling laten komen = vooruit gaan met de auto. En dan gas erbij
quote:
Beter dan de "gewone" magnetron maaltijdenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah bah die zijn zo vies! Het enige wat ik nog smeriger vind daar zijn die ''maaltijd salades''. zum kotsen
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
tenzij jij ernaast komt liggen wel ja. ^^
De kip maaltijdsalade van de Appie (voor ¤ 2,99) vind ik anders goed te eten hoor!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter dan de "gewone" magnetron maaltijden
Die salades vind ik ook niet lekker
Sowieso alles wat uit de magnetron komt en geen Bakpou isquote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter dan de "gewone" magnetron maaltijden
Die salades vind ik ook niet lekker
Mossel heet voortaan HosselHosselquote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]!
Je mag eerst nog een keer voor me koken, dat heb je beloofd
Hardlopen naar de Appie!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, ik dacht even dat ik in het hardlooptopic zat
Ik wil die sokken wel uitproberen, maar alleen omdat ik ze met rozequote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef Drassss het volgende:
Iedereen weet dat bij de lidl vandaag een berg Hardloopspullen te koop zijn?(zal misschien per regio iets verschillen maar toch de tip )
Ik kan je ze zeker aanradenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik wil die sokken wel uitproberen, maar alleen omdat ik ze met rozeheb gezien.
Morgen ff richting lidl.
Ik denk dat ik gewoon even op tijd m'n mandje inmoet vandaagquote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef GotC het volgende:
Gup en MaracaGeen fijne dag vandaag zo te horen. Maraca, goed dat je effe naar de HA gaat
Ik ben ook maar niet naar m'n loopgroep gegaan..maffe heup. Yur is wel gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |