Ja doe dat hahaha ik word er ok altijd zo hebberig van, van daar neuzen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef GotC het volgende:
Hmm..ik ga Zalando maar even afsluiten denk ik..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Meer ei, vlees, vis, groente, minder rijst, granen, brood, pasta.quote:
Ah mannenvoer. Dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Meer ei, vlees, vis, groente, minder rijst, granen, brood, pasta.
Fruit is koolhydraten, maar vind ik persoonlijk wel een must om te eten.
inderdaad, gister postte iemand over zonnebrillen...toen de halve ochtend gezocht naar een goede loopzonnebril maar wat zijn die krengen duurquote:Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ja doe dat hahaha ik word er ok altijd zo hebberig van, van daar neuzen.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
dit onderste shirtje GotC..lekker voor in de herfst
gewoon heel snel op de stapel er bij leggen, dan valt het wel meequote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
JaZiet er gewoon al herfstig uit!
Maargoed. In de winter allebei nieuwe schoenen, Yur moet nog een hardloopjasje en nieuwe lange broek.. (nee, geen tight)
Oh ja, dat wilde ik nogquote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, gister postte iemand over zonnebrillen...toen de halve ochtend gezocht naar een goede loopzonnebril maar wat zijn die krengen duur
kwam dit merk tegen en daar las ik goede reviews over qua prijs/kwaliteit verhoudingquote:
Dat gaat niet, simpel. Tenzij ze Endo buiten de Google play aanbieden, anders krijg je de updates niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef henkde_j het volgende:
Iemand inmiddels een idee hoe aan endomondo pro te komen zonder creditcard (android)
Klikquote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef henkde_j het volgende:
Iemand inmiddels een idee hoe aan endomondo pro te komen zonder creditcard (android)
Nou ja, als je een beetje beter op je zonnebril let dan dat ik normaal doe (altijd kwijt, er op per ongeluk op zitten, etc.), dan heb je er een lange tijd plezier aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, gister postte iemand over zonnebrillen...toen de halve ochtend gezocht naar een goede loopzonnebril maar wat zijn die krengen duur
Noten (cashew/pinda/amandel/walnoot/pecan)/pindakaas erbij <insert posticon>quote:
Ah bedankt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Klik
Maar PRO is niet echt veel beter hoor.
Cashew noten? Die dingen zijn toch ubervet?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Noten (cashew/pinda/amandel/walnoot/pecan)/pindakaas erbij <insert posticon>
Ik koop Apps om de ontwikkelaars te steunen/bedanken voor hun tijd en moeite.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah bedankt.
Ach ik hou wel van info nerden
dat komt wel goed, ik heb met alles een dure smaak maar ben daarintegen wel heel zuinig op mijn spullenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Nou ja, als je een beetje beter op je zonnebril let dan dat ik normaal doe (altijd kwijt, er op per ongeluk op zitten, etc.), dan heb je er een lange tijd plezier aan.
Begrijpelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben wel 'n beetje zenuwachtig voor Do![]()
Niet continu. Wel oproepbaar, in lighouding voet van me af strekken en ik voel hem "gaan". Alleen linkerbeen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Pijn continu? Of tijdens het wandelen? Of ook al tijdens het hardlopen? En was het direct na het hardlopen? Beide benen?
Zitten goede vetten in. Vet != slecht.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Cashew noten? Die dingen zijn toch ubervet?
Ze bijten, ik heb nog last van m'n kuiten....quote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben wel 'n beetje zenuwachtig voor Do![]()
Voor goede apps ben ik zeker bereid een klein bedrag te betalen. Ik ziet het alleen niet zitten om er speciaal een creditcard voor aan te vragenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik koop Apps om de ontwikkelaars te steunen/bedanken voor hun tijd en moeite.
Allebei die van Nike?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Nu weer sportzonnebrillen bij LIDL voor heel weinig.
Gotc ik heb allebei die shirts toevallig, zitten allebei fantastisch! Onderste is van een stofje gemaakt, ik wist niet dat het zo zacht kon zijn. Echt superspul
Dude, denk dat we eerder kunnen gaan heupboksen dan hardlopenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat we niet gaan hardlopen, met jullie pros!
K ben vanmiddag (eigenlijk toevallig) naar de LIDL geweest.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef Drassss het volgende:
Iedereen weet dat bij de lidl vandaag een berg Hardloopspullen te koop zijn?(zal misschien per regio iets verschillen maar toch de tip )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |