abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:06:48 #276
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_114077529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt vast gelijk :)
Er is nu iets gaande, maar het is nog niet echt je van het.
Joh ik heb je een paar gequote, dat betekent nog niet dat ik een relatie met je wil ;)
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:07:45 #277
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114077579
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Joh ik heb je een paar gequote, dat betekent nog niet dat ik een relatie met je wil ;)
:D
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114078753
:')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:40:08 #279
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114089071
Ik denk dat beide extremen (hele aardige en hele foute mannen) het niet goed doen bij de vrouwen en het met name de mannen zijn die beide eigenschappen kunnen tonen die populair zijn.

Als je dan als over-the-top aardige man bent en kijkt naar andere mannen met een relatie, dan zullen die steevast fouter zijn dan jij, omdat ze af en toe ook een harde kant tonen, en dan krijg je een vertekend beeld.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_114096029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt vast gelijk :)
Er is nu iets gaande, maar het is nog niet echt je van het.
losse flirts en scharrels horen er ook bij, vind die zelf juist wel leuk :) beetje aftasten (goeie woordkeuze :') ), kun je meteen oefenen :7
pi_114096072
De vriendelijke klootzak.

*; ):O ~O>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114108802
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef Tanin het volgende:
Ik denk dat beide extremen (hele aardige en hele foute mannen) het niet goed doen bij de vrouwen en het met name de mannen zijn die beide eigenschappen kunnen tonen die populair zijn.

Als je dan als over-the-top aardige man bent en kijkt naar andere mannen met een relatie, dan zullen die steevast fouter zijn dan jij, omdat ze af en toe ook een harde kant tonen, en dan krijg je een vertekend beeld.
Dit artikel spreekt dat tegen: http://ink.library.smu.ed(...)t%3Dsoss_research%22

Het komt er op neer dat psychopaten, narcisten en machiavellisten op seksueel vlak ontzettend succesvol zijn. Deze drie persoonlijkheden zijn de zgn. 'dark triad': http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_triad

quote:
The narcissistic personality (in the clinical sense) is characterized by a grandiose self-view, a sense of entitlement, lack of empathy, and egotism. On some theories, such as Kohut, it is associated with protection of a radically weak, shamed, or damaged self.[8]

The Machiavellian personality is characterized by manipulation and exploitation of others, with a cynical disregard for morality and a focus on self-interest and deception.[9]
The psychopath, or antisocial personality, is characterized by impulsive thrill-seeking, and in its "primary" form by selfishness, callousness, lack of personal affect, superficial charm, and remorselessness.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 14:53:52 #283
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114109265
Ik denk dat vrouwen in eerste instantie stoere bad boys zoeken. Omdat dat het primitieve gedeelte van de hersenen aan zal spreken. Zij zullen hier in leiderschap zien, alpha mannetje idee etc.

Naarmate vrouwen wat ouder worden en voor het eerst serieus aan kinderen gaan denken, denk ik toch dat vrouwen voor een "nice guy" gaan omdat zij hierin de vader van hun kinderen zullen zien.

Ga als man jezelf na. Als je 18 bent wil je alleen maar de lekkerste wijven neuken. Maar als ze allemaal zo dom als een lantaarnpaal zijn, prik je er gauw doorheen. Je wilt (althans dat lijkt me en is bij mij van toepassing) wel een vrouw die op een decent manier voor jouw kids kan zorgen ipv de hele dag op facebook loopt te posten als jij de kost verdiend.

De kunst is een vrouw / man te vinden die een combi van beide heeft.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_114111952
mijn rechterhand is ook al zo'n klootzak :'( maar wel goed in bed :7
pi_114114882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:52 schreef MohMi het volgende:
mijn rechterhand is ook al zo'n klootzak :'( maar wel goed in bed :7
Als je een man was snapte ik deze opmerking beter :)
pi_114115383
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef onlogisch het volgende:
Maar als ze allemaal zo dom als een lantaarnpaal zijn
Een lantaarnpaal is nog best slim hoor, daar binnen brand nog wel eens een lampje...
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_114115567
Totaal niet mee eens.

Shy guys finish last. :)
Conscience do cost.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:26:48 #288
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_114118850
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef ems. het volgende:
Totaal niet mee eens.

Shy guys finish last. :)
Ook die eindigen voor ruggegraatloze guys
pi_114118866
Nice guys zijn vaak weak guys. Die finishen last.

Nice kan van alles betekenen in het Engels. Vrouwen willen tegenstand, geen slappe toegeeflijke mannetjes. Als nice guys in die categorie vallen, scoren ze niet.

Voorbeelden te over, zowel irl al op fora als in films.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 18:31:52 #290
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114119010
quote:
12s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
Nice guys zijn vaak weak guys. Die finishen last.

Nice kan van alles betekenen in het Engels. Vrouwen willen tegenstand, geen slappe toegeeflijke mannetjes. Als nice guys in die categorie vallen, scoren ze niet.

Voorbeelden te over, zowel irl al op fora als in films.
Eens, maar in films wordt meestal een te romantisch beeld geschetst met toegeeflijke slappe mannetjes a la Hugh Grant
What can change the nature of a man?
pi_114119047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook die eindigen voor ruggegraatloze guys
Shy is juist 'ruggegraatloos' lijkt me? :P

Zoals Matador zegt, "Nice" is nogal een breed begrip. Je hoeft echt geen hufter te zijn om chicks te regelen. Eerlijk gezegd ken ik ook niet echt meisjes die op niet-nice guys vallen.
Conscience do cost.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:37:23 #292
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_114119198
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:31 schreef Coco98 het volgende:
Eens, maar in films wordt meestal een te romantisch beeld geschetst met toegeeflijke slappe mannetjes a la Hugh Grant
En die films houden het sprookje in leven dat het op wonderbaarlijke manier nog goed komt met bovengenoemde toegeeflijke slappe mannetjes.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 18:39:31 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114119261
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

En die films houden het sprookje in leven dat het op wonderbaarlijke manier nog goed komt met bovengenoemde toegeeflijke slappe mannetjes.
Nog ironischer is dat die acteurs in het echt vaak juist "bad boys" zijn.
What can change the nature of a man?
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:41:36 #294
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_114119326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:39 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Nog ironischer is dat die acteurs in het echt vaak juist "bad boys" zijn.
Des te meer respect voor hun prestatie om die nice guy-rol zo overtuigend te vertolken. _O_ Hugh Grant _O_
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:43:52 #295
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_114119419
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Shy is juist 'ruggegraatloos' lijkt me? :P

Zoals Matador zegt, "Nice" is nogal een breed begrip. Je hoeft echt geen hufter te zijn om chicks te regelen. Eerlijk gezegd ken ik ook niet echt meisjes die op niet-nice guys vallen.
Nee hoor, veel verlegen jongens laten ook niet over zich heen lopen

Een vriend van mij is erg verlegen als het op vrouwen aankomt en vind het bijzonder lastig ze aan te spreken. Maar als hij dan een date regelt dan gaat dat vrijwel altijd goed en is hij nooit het broertje.

Das in ieder geval een stuk beter dan die weak guys die veel meer afspraakjes hebben maar ie allemaal in die zogenaamde friendzone eindigen.
pi_114126144
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een vriend van mij is erg verlegen als het op vrouwen aankomt en vind het bijzonder lastig ze aan te spreken. Maar als hij dan een date regelt dan gaat dat vrijwel altijd goed en is hij nooit het broertje.

Das in ieder geval een stuk beter dan die weak guys die veel meer afspraakjes hebben maar ie allemaal in die zogenaamde friendzone eindigen.
Veel respect voor hem (en weinig respect voor die weak guys)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114126367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hangt van de verlegen jongen af, lijkt me.
quote:
Good for him :)
quote:
Ik ken maar weinig dudes die veel afspraakjes hebben en dan in de friendzone belanden. Maargoed, ik ben ook gezegend met allemaal playa's om me heen :+
Conscience do cost.
pi_114126692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:14 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Good for him :)

[..]

Ik ken maar weinig dudes die veel afspraakjes hebben en dan in de friendzone belanden. Maargoed, ik ben ook gezegend met allemaal playa's om me heen :+
Ken er 1 op fok die beweerd goed te zijn met vrouwen, maar gaat met ze shoppen en heeft al jaren lang geen vriendin gehad. Hij stapt met vrouwen en ze klagen bij hem over "mannen die hun slecht behandelen en waar ze totaal niet op vallen". Als vrouwen zo bij je komen klagen over andere mannen heb ik het gevoel dat diegene hun vriendinnetje is geworden :+
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:38:53 #299
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_114134480
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Tja sommigen hebben een multiprobleem

Maar verlegenheid is toch net een slag anders dan een slappe dweil zijn die zich in ieder bocht wringt die vrouwen hem dicteren en die altijd overal begrip voor toont.
pi_114134815
Sowieso, fuck begrip. Of nouja, niet per definitie. Bitches zijn dol op begrip.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')