Joh ik heb je een paar gequote, dat betekent nog niet dat ik een relatie met je wilquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt vast gelijk
Er is nu iets gaande, maar het is nog niet echt je van het.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Joh ik heb je een paar gequote, dat betekent nog niet dat ik een relatie met je wil
losse flirts en scharrels horen er ook bij, vind die zelf juist wel leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt vast gelijk
Er is nu iets gaande, maar het is nog niet echt je van het.
Dit artikel spreekt dat tegen: http://ink.library.smu.ed(...)t%3Dsoss_research%22quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef Tanin het volgende:
Ik denk dat beide extremen (hele aardige en hele foute mannen) het niet goed doen bij de vrouwen en het met name de mannen zijn die beide eigenschappen kunnen tonen die populair zijn.
Als je dan als over-the-top aardige man bent en kijkt naar andere mannen met een relatie, dan zullen die steevast fouter zijn dan jij, omdat ze af en toe ook een harde kant tonen, en dan krijg je een vertekend beeld.
quote:The narcissistic personality (in the clinical sense) is characterized by a grandiose self-view, a sense of entitlement, lack of empathy, and egotism. On some theories, such as Kohut, it is associated with protection of a radically weak, shamed, or damaged self.[8]
The Machiavellian personality is characterized by manipulation and exploitation of others, with a cynical disregard for morality and a focus on self-interest and deception.[9]
The psychopath, or antisocial personality, is characterized by impulsive thrill-seeking, and in its "primary" form by selfishness, callousness, lack of personal affect, superficial charm, and remorselessness.
Als je een man was snapte ik deze opmerking beterquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:52 schreef MohMi het volgende:
mijn rechterhand is ook al zo'n klootzakmaar wel goed in bed
Een lantaarnpaal is nog best slim hoor, daar binnen brand nog wel eens een lampje...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef onlogisch het volgende:
Maar als ze allemaal zo dom als een lantaarnpaal zijn
Ook die eindigen voor ruggegraatloze guysquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef ems. het volgende:
Totaal niet mee eens.
Shy guys finish last.
Eens, maar in films wordt meestal een te romantisch beeld geschetst met toegeeflijke slappe mannetjes a la Hugh Grantquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
Nice guys zijn vaak weak guys. Die finishen last.
Nice kan van alles betekenen in het Engels. Vrouwen willen tegenstand, geen slappe toegeeflijke mannetjes. Als nice guys in die categorie vallen, scoren ze niet.
Voorbeelden te over, zowel irl al op fora als in films.
Shy is juist 'ruggegraatloos' lijkt me?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook die eindigen voor ruggegraatloze guys
En die films houden het sprookje in leven dat het op wonderbaarlijke manier nog goed komt met bovengenoemde toegeeflijke slappe mannetjes.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:31 schreef Coco98 het volgende:
Eens, maar in films wordt meestal een te romantisch beeld geschetst met toegeeflijke slappe mannetjes a la Hugh Grant
Nog ironischer is dat die acteurs in het echt vaak juist "bad boys" zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En die films houden het sprookje in leven dat het op wonderbaarlijke manier nog goed komt met bovengenoemde toegeeflijke slappe mannetjes.
Des te meer respect voor hun prestatie om die nice guy-rol zo overtuigend te vertolken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nog ironischer is dat die acteurs in het echt vaak juist "bad boys" zijn.
Nee hoor, veel verlegen jongens laten ook niet over zich heen lopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Shy is juist 'ruggegraatloos' lijkt me?
Zoals Matador zegt, "Nice" is nogal een breed begrip. Je hoeft echt geen hufter te zijn om chicks te regelen. Eerlijk gezegd ken ik ook niet echt meisjes die op niet-nice guys vallen.
Veel respect voor hem (en weinig respect voor die weak guys)quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, veel verlegen jongens laten ook niet over zich heen lopen
Een vriend van mij is erg verlegen als het op vrouwen aankomt en vind het bijzonder lastig ze aan te spreken. Maar als hij dan een date regelt dan gaat dat vrijwel altijd goed en is hij nooit het broertje.
Das in ieder geval een stuk beter dan die weak guys die veel meer afspraakjes hebben maar ie allemaal in die zogenaamde friendzone eindigen.
Hangt van de verlegen jongen af, lijkt me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, veel verlegen jongens laten ook niet over zich heen lopen
Good for himquote:Een vriend van mij is erg verlegen als het op vrouwen aankomt en vind het bijzonder lastig ze aan te spreken. Maar als hij dan een date regelt dan gaat dat vrijwel altijd goed en is hij nooit het broertje.
Ik ken maar weinig dudes die veel afspraakjes hebben en dan in de friendzone belanden. Maargoed, ik ben ook gezegend met allemaal playa's om me heenquote:Das in ieder geval een stuk beter dan die weak guys die veel meer afspraakjes hebben maar ie allemaal in die zogenaamde friendzone eindigen.
Ken er 1 op fok die beweerd goed te zijn met vrouwen, maar gaat met ze shoppen en heeft al jaren lang geen vriendin gehad. Hij stapt met vrouwen en ze klagen bij hem over "mannen die hun slecht behandelen en waar ze totaal niet op vallen". Als vrouwen zo bij je komen klagen over andere mannen heb ik het gevoel dat diegene hun vriendinnetje is gewordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Hangt van de verlegen jongen af, lijkt me.
[..]
Good for him
[..]
Ik ken maar weinig dudes die veel afspraakjes hebben en dan in de friendzone belanden. Maargoed, ik ben ook gezegend met allemaal playa's om me heen
Tja sommigen hebben een multiprobleemquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Hangt van de verlegen jongen af, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |