SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Mc Donalds hier is ook anders dan Mc Donalds in andere landen. Qua samenstelling. Idem geldt voor Sigaretten enzulks. dus wellicht geldt dat ook wel voor Lushquote:Op zondag 8 juli 2012 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn die producten niet in NL verkrijgbaar?
Neequote:Op zondag 8 juli 2012 23:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mc Donalds hier is ook anders dan Mc Donalds in andere landen. Qua samenstelling. Idem geldt voor Sigaretten enzulks. dus wellicht geldt dat ook wel voor Lush
Vergelijk de prijzen maar even. Als er een significant verschil is, dan wil ik best wat voor je meenemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
Online zit er weleens verschil in, maar Turkije hoort bij Europa en zij hebben allemaal hetzelfde assortiment in de winkels.
Nee joh, ik heb genoegquote:Op zondag 8 juli 2012 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vergelijk de prijzen maar even. Als er een significant verschil is, dan wil ik best wat voor je meenemen.
Klopt, in Roemenië was het assortiment al anders, en in Frankrijk hebben ze nog nooit van zout gehoordquote:Op zondag 8 juli 2012 23:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mc Donalds hier is ook anders dan Mc Donalds in andere landen. Qua samenstelling. Idem geldt voor Sigaretten enzulks. dus wellicht geldt dat ook wel voor Lush
sigaretten hebben ook hetzelfde pakje... maar de turkse malboro smaakt / is wel degelijk anders dan de Nederlandse. idem geldt voor mcdquote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
Online zit er weleens verschil in, maar Turkije hoort bij Europa en zij hebben allemaal hetzelfde assortiment in de winkels.
Ja, ik hap.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
sigaretten hebben ook hetzelfde pakje... maar de turkse malboro smaakt / is wel degelijk anders dan de Nederlandse. idem geldt voor mcd
dus die vergelijking van assortiment gaat niet op.
Ik ook nog netquote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef xenobinol het volgende:
Ik moest serieus even rekenen hoe oud ik was, val met 35 net op de grens
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 juli 2012 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij zou ik weggaan hè?Het is hier al bijna morgen.
dan nog gaat je vergelijking niet op.... het kan zijn dat er in hetzelfde product wat op dezelfde productieband is gemaakt de samenstelling van ingredienten anders is. dat heeft voornamelijk te maken met wet en regelgeving die in elk land geldt.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik hap.
Lush wordt allemaal in UK gemaakt (voor Europa en daar hoort Turkije bij), dus daarom is het overal hetzelfde
Hallo, ik wil een vacature in R'daal / BoZ / Bredaquote:Bureau Jeugdzorg Noord-Brabant is voor de vestiging Eindhoven op zoek naar een tweetal
Ik geef het op.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan nog gaat je vergelijking niet op.... het kan zijn dat er in hetzelfde product wat op dezelfde productieband is gemaakt de samenstelling van ingredienten anders is. dat heeft voornamelijk te maken met wet en regelgeving die in elk land geldt.
Ouder mag hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef xenobinol het volgende:
Ik moest serieus even rekenen hoe oud ik was, val met 35 net op de grens
Gelukkig, dan word ik er niet uit geflikkert binnen een jaartjequote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ouder mag hoorHebben er wel meer die de 35 al gepasseerd zijn
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan nog gaat je vergelijking niet op.... het kan zijn dat er in hetzelfde product wat op dezelfde productieband is gemaakt de samenstelling van ingredienten anders is. dat heeft voornamelijk te maken met wet en regelgeving die in elk land geldt.
Hehe nee, zeker nietquote:Op zondag 8 juli 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan word ik er niet uit geflikkert binnen een jaartje
Mooi want ik pas hier anders ook nog maar een half jaarquote:Op zondag 8 juli 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik met een beetje pech over een week of drie. Ga ik mijn eigen reeks aanmaken. Mensen tussen de 35-45...quote:Op zondag 8 juli 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik met een beetje pech over een week of drie. Ga ik mijn eigen reeks aanmaken. Mensen tussen de 35-45...
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe nee, zeker nietAnders moeten we 't over een week of 3 zonder HJ doen en dat wil ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |