En dat betaal ik natuurlijk allemaal niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou ja als je modaal verdient zit je qua belastingen/ premies op je loon al een heel eind in die richting. Gooi daar nog gemeentelijke belastingen en wegenbelasting en accijns bij op en je zit zo boven dat bedrag. Voor een gezin al helemaal.
Je beweert dat je niet wit werkt. Dan betaal je dat inderdaad niet. Daar zit namelijk wel de grote klapper voor een gemiddeld gezin.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En dat betaal ik natuurlijk allemaal niet.Je hebt werkelijk waar echt geen idee waar je het over heb.
Waarom zou ik wat vervelend vinden? Verder dan dat jij zwart werkt en dus parasiteert op de overheid kom je niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:30 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe het reilt en zeilt hier, mooi hebben we dat ook weer achter de rug.![]()
Volgens mij vind je het best vervelend dat het ook anders kan dan dat jij heb geleerd, ieder het zijne zeggen ze wel eens in Brabant.
Een typische reactie die typerend is voor iemand die niet weet waar hij het over heeft. (over self-defeating gesproken) Minder regelgeving en een lagere belastingdruk staat dus gelijk aan wel de lusten niet de lasten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:31 schreef Terecht het volgende:
Aha, TS wil gewoon een gratis lunch. Dat is vaste prik bij lolbertarische clowns. Wel de lusten, niet de lasten. Kijk, ik wil ook wel een auto die 500 km/u kan rijden en 1 op 100 rijdt, maar ja, die bestaat helaas niet. Toch heb ik de keuze uit een enorm aanbod aan verschillende modellen die de markt mij biedt. Zo willen lolbertariers ook graag een paradijsje voor een appel en een ei, maar helaas voor hen is er geen Libertopia op aarde. Toch hebben libertariers de keuze uit meer dan 200 verschillende sociaal contracten op de markt der staten. Dat zij daar niet exact vinden wat ze hebben willen is vrij simpel: het libertarisme is domweg niet competitief genoeg. Tot zover deze self-defeating ideologie.
Dus ik betaal bijvoorbeeld geen wegenbelasting of gemeentelijke belastingen omdat ik zwart mijn geld verdien? oke....quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je beweert dat je niet wit werkt. Dan betaal je dat inderdaad niet. Daar zit namelijk wel de grote klapper voor een gemiddeld gezin.
Kun je wel bestaan in NL als je niet werkt? (oprechte vraag, ik ken jouw wereldje als brave burger niet)quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus ik betaal bijvoorbeeld geen wegenbelasting of gemeentelijke belastingen omdat ik zwart mijn geld verdien? oke....
Nee, jij houdt je niet aan de regels. Je deelt wel mee in de lusten, niet in de lasten. Want waarom verhuis je niet naar Libertopia?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Een typische reactie die typerend is voor iemand die niet weet waar hij het over heeft. (over self-defeating gesproken) Minder regelgeving en een lagere belastingdruk staat dus gelijk aan wel de lusten niet de lasten?
Nee ik zeg dat je de grote klapper qua betaling vergeleken met een gemiddeld gezin mist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus ik betaal bijvoorbeeld geen wegenbelasting of gemeentelijke belastingen omdat ik zwart mijn geld verdien? oke....
Het zal je misschien wel eens opgevallen zijn, maar de rest hier denkt dat jij niet erg goed op de hoogte bent van hoeveel jij tot nu toe geprofiteerd heb van de overheid en hoe weinig je zelf hebt bijgedragen en het dus tamelijk ironisch is dat net jij ervoor pleit. Als het hele land eens een jaar lang zou leven hoe jij dat doet staan we er qua begroting en staatsschuld binnen dat jaar net zo erg voor als Griekenland nu.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Een typische reactie die typerend is voor iemand die niet weet waar hij het over heeft. (over self-defeating gesproken) Minder regelgeving en een lagere belastingdruk staat dus gelijk aan wel de lusten niet de lasten?
Een uitkeringstrekker deelt ook niet mee in de lasten evenals koningin Beatrix. Moeten wij dan allemaal het land uit?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee, jij houdt je niet aan de regels. Je deelt wel mee in de lusten, niet in de lasten. Want waarom verhuis je niet naar Libertopia?
Doet me denken aan een uitkeringstrekker die pleit voor hogere belastingen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het zal je misschien wel eens opgevallen zijn, maar de rest hier denkt dat jij niet erg goed op de hoogte bent van hoeveel jij tot nu toe geprofiteerd heb van de overheid en hoe weinig je zelf hebt bijgedragen en het dus tamelijk ironisch is dat net jij ervoor pleit.
Nee het willen ontlopen van collectieve verantwoordelijkheden die aan de basis staan voor een leefbare samenleving is de lusten en niet de lasten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nee, die houden zich aan de regels en hebben ook verplichtingen. Jij houdt je niet aan de regels. Nogmaals, waarom verhuis je eigenlijk niet naar Libertopia? <--- Self-defeating question.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:37 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Een uitkeringstrekker deelt ook niet mee in de lasten evenals koningin Beatrix. Moeten wij dan allemaal het land uit?
Je kan pas oordelen over wat ik heb geprofiteerd als je ook weet wat ik heb betaald. Bovendien heb je helemaal geen weet van waar ik gebruik van heb gemaakt. Bovendien is dit nogal een vreemde stelling, dus omdat ik scholing heb genoten en over straat heb gelopen/gereden mag ik dus niet meer zeggen dat ik een voorstander ben van de libertarische filosofie?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het zal je misschien wel eens opgevallen zijn, maar de rest hier denkt dat jij niet erg goed op de hoogte bent van hoeveel jij tot nu toe geprofiteerd heb van de overheid en hoe weinig je zelf hebt bijgedragen en het dus tamelijk ironisch is dat net jij ervoor pleit.
Willen of moeten, het is dit of een uitkering kies maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee het willen ontlopen van collectieve verantwoordelijkheden die aan de basis staan voor een leefbare samenleving is de lusten en niet de lasten.
Mag zeker, maar wij mogen je als gevolg daarvan ook hypocriet vinden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:39 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je kan pas oordelen over wat ik heb geprofiteerd als je ook weet wat ik heb betaald. Bovendien heb je helemaal geen weet van waar ik gebruik van heb gemaakt. Bovendien is dit nogal een vreemde stelling, dus omdat ik scholing heb genoten en over straat heb gelopen/gereden mag ik dus niet meer zeggen dat ik een voorstander ben van de libertarische filosofie?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:39 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je kan pas oordelen over wat ik heb geprofiteerd als je ook weet wat ik heb betaald. Bovendien heb je helemaal geen weet van waar ik gebruik van heb gemaakt. Bovendien is dit nogal een vreemde stelling, dus omdat ik scholing heb genoten en over straat heb gelopen/gereden mag ik dus niet meer zeggen dat ik een voorstander ben van de libertarische filosofie?
Oh, dat sowieso.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
Niet om het een of ander, maar in feite ben je gewoon een crimineel.
Ach ja, de overheid die mensen er toe dwingt om dingen te betalen net zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
Niet om het een of ander, maar in feite ben je gewoon een crimineel.
Nee hoor. Je bent vrij om te gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, de overheid die mensen er toe dwingt om dingen te betalen net zo.
Kan je dat ook nader onderbouwen? Je erkent de wetten in ons land niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad een regel die is opgelegd door de overheid. Maar als je de lijn doortrekt, kun je bij alle zaken die wij beschouwen als strafbaar, vraagtekens zetten. Want waarom wordt diefstal bestraft? Bezit is ook maar iets dat is bedacht door het centrale gezag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe kan het dat de bananen krom zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:41 schreef pfaf het volgende:
[..]Dat zegt hij helemaal niet man. Leer eens lezen. Hij heeft het over je parasiteren, niet je levensfilosofie.
Maar vertel nou eens, hoe kun jij werkloos zijn zonder dat de belastingdienst erachter komt dat je duizend euro per maand aan benzine uitgeeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |