Ik tankte tot voor kort elke dag een volle tank dus gemiddeld 40 liter per dag, reken daar maar een Euro aan belastingen en accijnzen bij en je komt zo aan dat bedrag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoeveel tank je per maand, 12.000 liter of zo?
Het idee is dat je meer betaalt als je meer rijdt, niet dat je daarmee je andere belastingen ontwijkt ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Een beetje betaal je ja, ik betaalde dus de volle mep. Volledig mijn eigen keuze, steekt het dat ik waarschijnlijk meer heb bijgedragen aan de staat alleen al aan brandstof dan iedereen hier in dit topic die gewoon inkomstenbelasting betaald?
En dan het gore lef hebben om mij een parasiet te noemen.
Particuliere woning tot voor kort nu even bij mijn broer in huis en over een paar weken ben ik weer weg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
En ik ben ook wel benieuwd waar hij woont als hij geen koopwoning heeft. Of een doos, of een door de overheid gesubsidieeerde
Jij ook, wat betaal jij ook al weer aan belastingen smerige parasiet?quote:[..]![]()
Je wordt met de minuut grappiger.
En vervolgens pakt de staat het alsnog af, en wordt hij dus alsnog genaaid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:21 schreef Tchock het volgende:
Dat je zo veel geld hebt om uit te geven aan brandstof wil alleen maar zeggen dat je ook nog véél geld zwart verdient ook.
Alleen kunnen veel mensen die dit soort werkzaamheden verrichten de BTW terugvragen, dat voordeeltje heb ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:21 schreef Tchock het volgende:
Dat je zo veel geld hebt om uit te geven aan brandstof wil alleen maar zeggen dat je ook nog véél geld zwart verdient ook.
[..]
Het idee is dat je meer betaalt als je meer rijdt, niet dat je daarmee je andere belastingen ontwijkt ofzo
Als ik het zo lees minimaal het dubbele van jou. Maar ik doe het met liefde hoor, jouw levensstijl betalen tot je volwassen genoeg bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Particuliere woning tot voor kort nu even bij mijn broer in huis en over een paar weken ben ik weer weg.
[..]
Jij ook, wat betaal jij ook al weer aan belastingen smerige parasiet?
Wat doe je eigenlijk? Chauffeur ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:23 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Alleen kunnen veel mensen die dit soort werkzaamheden verrichten de BTW terugvragen, dat voordeeltje heb ik niet.
Dat gaat je tegenvallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwisten, aan brandstof alleen al was het dus 1240 Euro per maand wat ik dus af heb gedragen aan de staat. Dat is dus meer dan een gemiddeld huishouden dus afdraagt aan de staat
Dat mag ook wel als je in een deels door de staat gefinacieerde koopwoning woont.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
Zijn trouwens wel bizar veel volle tanken, maar persoonlijk denk ik dat voldoende FOK!kers minimaal eenzelfde bedrag betalen aan IB, en daarbij ook nog eens een duit in het zakje doen middels accijnzen.
Ik huur particulier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als je in een deels door de staat gefinacieerde koopwoning woont.
Als je dat allemaal tegen elkaar weg gaat strepen zullen zij waarschijnlijk nog een stuk beter eindigen dan jijquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als je in een deels door de staat gefinacieerde koopwoning woont.
Nee, bij familie inwonen is niet parasiteren..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mischien wel, mischien ook weer niet. Als de huizenmarkt in elkaar dondert dan zal ik er iedergeval minder last van hebben dan iemand met een koopwoning.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als je dat allemaal tegen elkaar weg gaat strepen zullen zij waarschijnlijk nog een stuk beter eindigen dan jij.
Ja, als je 25 bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
1200 euro belasting is echt niet veel hoor.
We hebben een kraker mensen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mischien wel, mischien ook weer niet. Als de huizenmarkt in elkaar dondert dan zal ik er iedergeval minder last van hebben dan iemand met een koopwoning.
Nou ja als je modaal verdient zit je qua belastingen/ premies op je loon al een heel eind in die richting. Gooi daar nog gemeentelijke belastingen en wegenbelasting en accijns bij op en je zit zo boven dat bedrag. Voor een gezin al helemaal.quote:
Dus jij weet hoe het reilt en zeilt hier, mooi hebben we dat ook weer achter de rug.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, bij familie inwonen is niet parasiteren..Twintig jaar terug had ik bij mijn ouders ook geen HRA-voordeel, ik ben libertarier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |