abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114083799
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Meneer heeft op eigen houtje salarisonderhandelingen gevoerd en denkt nu dat hij in Lolbertopia leeft.
Dwaas, ik heb nooit salaris gehad iedergeval niet in het wit.
pi_114083819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Allemaal zaken waar ik verplicht voor heb moeten betalen. En waar ik helaas nog steeds voor betaal terwijl ik eigenlijk alleen gebruik maak van de weg.
Inderdaad, je luistert geen radio, kijkt geen tv, woont in een deel van Nederland dat niet beschermd wordt door dijken, hebt geen riolering nodig, hebt geen afval... Moet ik doorgaan? :')
pi_114083859
quote:
Allemaal zaken waar ik verplicht voor heb moeten betalen. En waar ik helaas nog steeds voor betaal terwijl ik eigenlijk alleen gebruik maak van de weg.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
Probleem is dat jij de klassieke denkfout maakt door je eigen karakter te projecteren op de rest van de mensheid.
pi_114083885
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dwaas, ik heb nooit salaris gehad iedergeval niet in het wit.
Je werkt al je hele leven zwart in Nederland? :') Dus eigenlijk ben je een vuile parasiet op onze samenleving, die alleen maar profiteert zonder zijn deel bij te dragen? En dan heb je ook nog het lef om te zeggen dat er meer vrijheid moet zijn hier? :') _O-
pi_114083895
Als ze meedoen ga ik toch stemmen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_114083911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef heiden6 het volgende:
Waarom?
pi_114083931
Aangezien niet stemmen belachelijk is stem ik liever blanco dan op de LP.
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:07:16 #158
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_114083961
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef heiden6 het volgende:
Als ze meedoen ga ik ook stemmen.
pi_114084124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Inderdaad, je luistert geen radio, kijkt geen tv, woont in een deel van Nederland dat niet beschermd wordt door dijken, hebt geen riolering nodig, hebt geen afval... Moet ik doorgaan? :')
Allemaal zaken waar ik voor heb betaald of nog steeds voor betaal, je kan doorgaan maar je doet net alsof ik het cadeau krijg van de overheid.
pi_114084156
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als ze meedoen ga ik ook stemmen.
Je snapt wel wat ik bedoel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_114084201
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Allemaal zaken waar ik voor heb betaald of nog steeds voor betaal, je kan doorgaan maar je doet net alsof ik het cadeau krijg van de overheid.
Het deel wat jij betaald is niet dekkend voor die diensten, dus een deel krijg je inderdaad cadeau (al helemaal omdat je naar eigen zeggen niet wit werkt en dus geen inkomstenbelasting betaald).
pi_114084265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je werkt al je hele leven zwart in Nederland? :') Dus eigenlijk ben je een vuile parasiet op onze samenleving, die alleen maar profiteert zonder zijn deel bij te dragen? En dan heb je ook nog het lef om te zeggen dat er meer vrijheid moet zijn hier? :') _O-
Ik tankte tot voor kort elke dag een volle tank brandstof wat dus voor een euro uit belasting en accijnzen bestaat tevens betaal ik alle rekeningen die ik binnenkrijg en ontvang ik geen uitkering. Dus per saldo verdient de staat meer aan mij dan andersom. Als je iemand voor parasiet wilt uitmaken dan doe je dat maar bij de "huizenbezitters" die van mijn belastingsgeld goedkoop kunnen wonen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:14:32 #163
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_114084355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik tankte tot voor kort elke dag een volle tank brandstof wat dus voor een euro uit belasting en accijnzen bestaat tevens betaal ik alle rekeningen die ik binnenkrijg en ontvang ik geen uitkering. Dus per saldo verdient de staat meer aan mij dan andersom. Als je iemand voor parasiet wilt uitmaken dan doe je dat maar bij de "huizenbezitters" die van mijn belastingsgeld goedkoop kunnen wonen.
Jij woont in een doos? En mag ik de berekening eens zien dat je netto betaler bent? Ik geloof er namelijk niets van. Een beetje accijns betaal ik ook wel. :D
pi_114084464
quote:

[..]

Klopt.
En je bent zeker nog nooit naar de WC gegaan?
pi_114084469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat kun je niet zo maar wegstrepen. Je betaalt geen inkomensbelasting, en dat maak je goed door veel te tanken? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk krijg je die dingen niet cadeau. Dat zeg ik ook niet. Alleen het bedrag dat jij voor die diensten betaalt is niet goed om ze te verwezelijken. Dus betaalt de overheid mee.
pi_114084477
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Het deel wat jij betaald is niet dekkend voor die diensten, dus een deel krijg je inderdaad cadeau (al helemaal omdat je naar eigen zeggen niet wit werkt en dus geen inkomstenbelasting betaald).
Dat durf ik te betwisten, aan brandstof alleen al was het dus 1240 Euro per maand wat ik dus af heb gedragen aan de staat. Dat is dus meer dan een gemiddeld huishouden dus afdraagt aan de staat nogmaals waar heb je het over?
pi_114084513
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat durf ik te betwisten, aan brandstof alleen al was het dus 1240 Euro per maand wat ik dus af heb gedragen aan de staat. Dat is dus meer dan een gemiddeld huishouden dus afdraagt aan de staat nogmaals waar heb je het over?
Denk je nou werkelijk dat jij de enige persoon in Nederland bent die wel eens tankt :')?
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:18:08 #168
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_114084554
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Denk je nou werkelijk dat jij de enige persoon in Nederland bent die wel eens tankt :')?
Schattig hè.
pi_114084556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Je kunt niet zomaar zeggen dat omdat je veel tankt je geen inkomensbelasting hoeft te betalen :') Wat is dat nou voor onzinnige stelling.
pi_114084620
Ik dacht dat de LP iets was voor slimme filosofen die de blik op de realiteit een beetje kwijt waren, maar bij TS is dat niet helemaal het geval volgens mij :')
pi_114084624
quote:
5s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jij woont in een doos? En mag ik de berekening eens zien dat je netto betaler bent? Ik geloof er namelijk niets van. Een beetje accijns betaal ik ook wel. :D
Een beetje betaal je ja, ik betaalde dus de volle mep. Volledig mijn eigen keuze, steekt het dat ik waarschijnlijk meer heb bijgedragen aan de staat alleen al aan brandstof dan iedereen hier in dit topic die gewoon inkomstenbelasting betaald?
En dan het gore lef hebben om mij een parasiet te noemen. :')
pi_114084652
Het lullige is natuurlijk dat zijn zogenaamde libertarische levensstijl prima werkt omdat de rest van Nederland wel netjes zijn steentje bijdraagt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_114084671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Een beetje betaal je ja, ik betaalde dus de volle mep. Volledig mijn eigen keuze, steekt het dat ik waarschijnlijk meer heb bijgedragen aan de staat alleen al aan brandstof dan iedereen hier in dit topic die gewoon inkomstenbelasting betaald?
Hoeveel tank je per maand, 12.000 liter of zo?
pi_114084698
quote:

[..]

1250 euro aan accijnzen. Nou nou, poeh poeh :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:21:08 #175
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_114084724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je kunt niet zomaar zeggen dat omdat je veel tankt je geen inkomensbelasting hoeft te betalen :') Wat is dat nou voor onzinnige stelling.
En ik ben ook wel benieuwd waar hij woont als hij geen koopwoning heeft. Of een doos, of een door de overheid gesubsidieerde huurwoning...
quote:

[..]

_O- _O- Je wordt met de minuut grappiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')