Dwaas, ik heb nooit salaris gehad iedergeval niet in het wit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meneer heeft op eigen houtje salarisonderhandelingen gevoerd en denkt nu dat hij in Lolbertopia leeft.
Inderdaad, je luistert geen radio, kijkt geen tv, woont in een deel van Nederland dat niet beschermd wordt door dijken, hebt geen riolering nodig, hebt geen afval... Moet ik doorgaan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Allemaal zaken waar ik verplicht voor heb moeten betalen. En waar ik helaas nog steeds voor betaal terwijl ik eigenlijk alleen gebruik maak van de weg.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef PKRChamp het volgende:
Allemaal zaken waar ik verplicht voor heb moeten betalen. En waar ik helaas nog steeds voor betaal terwijl ik eigenlijk alleen gebruik maak van de weg.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
Probleem is dat jij de klassieke denkfout maakt door je eigen karakter te projecteren op de rest van de mensheid.
Je werkt al je hele leven zwart in Nederland?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dwaas, ik heb nooit salaris gehad iedergeval niet in het wit.
Allemaal zaken waar ik voor heb betaald of nog steeds voor betaal, je kan doorgaan maar je doet net alsof ik het cadeau krijg van de overheid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, je luistert geen radio, kijkt geen tv, woont in een deel van Nederland dat niet beschermd wordt door dijken, hebt geen riolering nodig, hebt geen afval... Moet ik doorgaan?
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:
Het deel wat jij betaald is niet dekkend voor die diensten, dus een deel krijg je inderdaad cadeau (al helemaal omdat je naar eigen zeggen niet wit werkt en dus geen inkomstenbelasting betaald).quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Allemaal zaken waar ik voor heb betaald of nog steeds voor betaal, je kan doorgaan maar je doet net alsof ik het cadeau krijg van de overheid.
Ik tankte tot voor kort elke dag een volle tank brandstof wat dus voor een euro uit belasting en accijnzen bestaat tevens betaal ik alle rekeningen die ik binnenkrijg en ontvang ik geen uitkering. Dus per saldo verdient de staat meer aan mij dan andersom. Als je iemand voor parasiet wilt uitmaken dan doe je dat maar bij de "huizenbezitters" die van mijn belastingsgeld goedkoop kunnen wonen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je werkt al je hele leven zwart in Nederland?Dus eigenlijk ben je een vuile parasiet op onze samenleving, die alleen maar profiteert zonder zijn deel bij te dragen? En dan heb je ook nog het lef om te zeggen dat er meer vrijheid moet zijn hier?
![]()
Jij woont in een doos? En mag ik de berekening eens zien dat je netto betaler bent? Ik geloof er namelijk niets van. Een beetje accijns betaal ik ook wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik tankte tot voor kort elke dag een volle tank brandstof wat dus voor een euro uit belasting en accijnzen bestaat tevens betaal ik alle rekeningen die ik binnenkrijg en ontvang ik geen uitkering. Dus per saldo verdient de staat meer aan mij dan andersom. Als je iemand voor parasiet wilt uitmaken dan doe je dat maar bij de "huizenbezitters" die van mijn belastingsgeld goedkoop kunnen wonen.
Dat kun je niet zo maar wegstrepen. Je betaalt geen inkomensbelasting, en dat maak je goed door veel te tanken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik tankte tot voor kort elke dag een volle tank brandstof wat dus voor een euro uit belasting en accijnzen bestaat tevens betaal ik alle rekeningen die ik binnenkrijg en ontvang ik geen uitkering. Dus per saldo verdient de staat meer aan mij dan andersom. Als je iemand voor parasiet wilt uitmaken dan doe je dat maar bij de "huizenbezitters" die van mijn belastingsgeld goedkoop kunnen wonen.
Nee, natuurlijk krijg je die dingen niet cadeau. Dat zeg ik ook niet. Alleen het bedrag dat jij voor die diensten betaalt is niet goed om ze te verwezelijken. Dus betaalt de overheid mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Allemaal zaken waar ik voor heb betaald of nog steeds voor betaal, je kan doorgaan maar je doet net alsof ik het cadeau krijg van de overheid.
Dat durf ik te betwisten, aan brandstof alleen al was het dus 1240 Euro per maand wat ik dus af heb gedragen aan de staat. Dat is dus meer dan een gemiddeld huishouden dus afdraagt aan de staat nogmaals waar heb je het over?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het deel wat jij betaald is niet dekkend voor die diensten, dus een deel krijg je inderdaad cadeau (al helemaal omdat je naar eigen zeggen niet wit werkt en dus geen inkomstenbelasting betaald).
Denk je nou werkelijk dat jij de enige persoon in Nederland bent die wel eens tanktquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwisten, aan brandstof alleen al was het dus 1240 Euro per maand wat ik dus af heb gedragen aan de staat. Dat is dus meer dan een gemiddeld huishouden dus afdraagt aan de staat nogmaals waar heb je het over?
Schattig hè.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat jij de enige persoon in Nederland bent die wel eens tankt?
Je kunt niet zomaar zeggen dat omdat je veel tankt je geen inkomensbelasting hoeft te betalenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwisten, aan brandstof alleen al was het dus 1240 Euro per maand wat ik dus af heb gedragen aan de staat. Dat is dus meer dan een gemiddeld huishouden dus afdraagt aan de staat nogmaals waar heb je het over?
Een beetje betaal je ja, ik betaalde dus de volle mep. Volledig mijn eigen keuze, steekt het dat ik waarschijnlijk meer heb bijgedragen aan de staat alleen al aan brandstof dan iedereen hier in dit topic die gewoon inkomstenbelasting betaald?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij woont in een doos? En mag ik de berekening eens zien dat je netto betaler bent? Ik geloof er namelijk niets van. Een beetje accijns betaal ik ook wel.
Hoeveel tank je per maand, 12.000 liter of zo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Een beetje betaal je ja, ik betaalde dus de volle mep. Volledig mijn eigen keuze, steekt het dat ik waarschijnlijk meer heb bijgedragen aan de staat alleen al aan brandstof dan iedereen hier in dit topic die gewoon inkomstenbelasting betaald?
En dan het gore lef hebben om mij een parasiet te noemen.
1250 euro aan accijnzen. Nou nou, poeh poehquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Een beetje betaal je ja, ik betaalde dus de volle mep. Volledig mijn eigen keuze, steekt het dat ik waarschijnlijk meer heb bijgedragen aan de staat alleen al aan brandstof dan iedereen hier in dit topic die gewoon inkomstenbelasting betaald?
En ik ben ook wel benieuwd waar hij woont als hij geen koopwoning heeft. Of een doos, of een door de overheid gesubsidieerde huurwoning...quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar zeggen dat omdat je veel tankt je geen inkomensbelasting hoeft te betalenWat is dat nou voor onzinnige stelling.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |