quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zit net weer op die app te kijken want er was weer een nieuwe week beschikbaar;Haha jup, dat bedoelde ik dat de richting duidelijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in ieder geval, dit zijn de gedachtes van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
[..]
Ik zit net weer op die app te kijken want er was weer een nieuwe week beschikbaar;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in ieder geval, dit zijn de gedachtes van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:44 schreef cleany het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ejira: ja, die foto kwam me al bekend voor![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ejira: ja, die foto kwam me al bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik zit net weer op die app te kijken want er was weer een nieuwe week beschikbaar;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in ieder geval, dit zijn de gedachtes van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:46 schreef cleany het volgende:
[..]Zo, echt wel. Niet te zuinig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@douche-eendje; ik snap er in ieder geval niets meer van. laat staan de schrijvers![]()
Hahaha, nou ja je hebt natuurlijk de rare soapleeftijden die niet in verhouding staan tot de werkelijkheid...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zo, echt wel. Niet te zuinig zeg
@douche-eendje; ik snap er in ieder geval niets meer van. laat staan de schrijvers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat noemen ze spam-enquetes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:39 schreef cleany het volgende:
Wat is dit nou voor blabla?
"Geachte heer/mevrouw,
Intomart GfK voert in opdracht van RTL een onderzoek uit naar de app ‘Wie is Tim’ van Goede Tijden Slechte Tijden. Volgens onze gegevens – die wij ontvangen hebben van RTL - heeft u de app ‘Wie is Tim?’ gedownload op uw smartphone of tablet. Hiermee krijgt u toegang tot Tim’s notitieboek en verzamelt u in acht weken diverse aanwijzingen.
RTL is benieuwd wat u van Goede Tijden Slechte Tijden en de app ‘Wie is Tim?’ vindt! We willen u dan ook uitnodigen om deel te nemen aan een onderzoek. Het invullen van de vragenlijst kost u maximaal 5 minuten. Uiteraard wordt alle informatie anoniem verwerkt en wordt uw e-mailadres alleen voor dit onderzoek gebruikt. "
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, nou ja je hebt natuurlijk de rare soapleeftijden die niet in verhouding staan tot de werkelijkheid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef LetsGame het volgende:
Dus over een maandje seizoen 6 en nog steeds geen cover. Waarschijnlijk wordt het weer eens verschoven helaas.. zucht
Oh, maar dan is het goed!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er komt eerst een speciale DVD waarop Rohan zijn licht laat schijnen over de eerste 5 seizoenen.
Ik moet zeggen als dat op de manier gebeurd zoals hier, ik het nog best zou kunnen waarderenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |