Dat er nog geen dvd cover bekend is dat is geen goed teken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:17 schreef Frey het volgende:
Nou maar hopen dat de box niet wordt uitgesteld, want ik heb dan juist vakantie.
Of de box komt op tijd, of de linkervuist van Proper zal weer spreken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat er nog geen dvd cover bekend is dat is geen goed teken.
Als de box op de 21ste augustus uitkomt zit ik in de laatste week van mijn vakantie. Van mij mag hij best verschoven worden, het liefst naar een weekje eerderquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:17 schreef Frey het volgende:
Nou maar hopen dat de box niet wordt uitgesteld, want ik heb dan juist vakantie.
Laten we zoiets in godsnaam niet hopen zegquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:43 schreef Frey het volgende:
Straks is de box digitaal geremasterd met muziek van Merkies.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Frey het volgende:
Misschien wordt de film in een aflevering verwerkt zo.
[ afbeelding ]
Bing als Pumba.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Makes sence Jack als Simba Frits als Mufasa en de evil twin als Scar.
Aysen als de Hyena'squote:
Is dit niet de definitieve?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat er nog geen dvd cover bekend is dat is geen goed teken.
Nuran als elke willekeurige kikker.quote:
Mooiste logoquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Is dit niet de definitieve?
[ afbeelding ]
Laura en Jef als giraf en zebra die toekijken in het begin, want hun rol stelt toch niks voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nuran als elke willekeurige kikker.
Fixedquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:27 schreef Charloski het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom ze die twee er gewoon niet uitschrijven geen mooie, grote verhaallijnen geven.. Amy had als bijrol nog meer te vertellen dan Laura en Jef
Ze kunnen hen er niet uitschrijven (vast contract). Blok aan het been dus en waarschijnlijk ook de grootverdieners in de serie, terwijl ze weinig toevoegen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:27 schreef Charloski het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom ze die twee er gewoon niet uitschrijven.. Amy had als bijrol nog meer te vertellen dan Laura en Jef
Ik denk dat laatstequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze kunnen hen er niet uitschrijven (vast contract). Blok aan het been dus en waarschijnlijk ook de grootverdieners in de serie, terwijl ze weinig toevoegen.
Mijn theorie:
Laura en Jef hebben vaste contracten en GTST werkt liever niet met vaste contracten. Wellicht proberen ze op deze manier de acteurs die Laura en Jef spelen weg te pesten. Saaie rollen geven, zodat ze wellicht een keer wat anders gaan doen.
Aan de andere kant zitten ze er als de ervaren 'opa en oma' van GTST. Zoals een oude voetballer heel belangrijk kan zijn in de kleedkamer, terwijl hij nooit in het veld staat![]()
Nog een theorie: De schrijvers weten niet wie Laura en Jef zijn.
Zelfde kleur als mijn selfmade-coverquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:03 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Is dit niet de definitieve?
[ afbeelding ]
Wanneer komt de film eigenlijk uit?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Frey het volgende:
Misschien wordt de film in een aflevering verwerkt zo.
[ afbeelding ]
Geef nou maar toe dat jij gewoon zelf de ontwerper bent.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfde kleur als mijn selfmade-cover![]()
![]()
quote:Het complete zesde seizoen van de langstlopende soap op de Nederlandse televisie
Goede Tijden, Slechte Tijden
Vanaf 21 augustus 2012 verkrijgbaar als 20 DVD-Box (ruim 83 uur)
Reinout Oerlemans, Guusje Nederhorst, Erik de Vogel, Ferri Somogyi, Katja Schuurman, Babette van Veen, Paul Groot, Bruni Heinke, Bartho Braat, Jimmy Geduld, Jette van der Meij, Casper van Bohemen en anderen
Op verzoek van vele fans verschijnt op 21 augustus het complete zesde seizoen van Nederlands langst lopende soap Goede Tijden, Slechte Tijden als 20 DVD-Box.
Maak in dit seizoen voor het eerst kennis met onder andere de inmiddels roemruchte GTST-karakters Ludo Sanders (Erik de Vogel) en Rik de Jong (Ferri Somogyi).
Synopsis
Kort na het dramatische einde van ‘bad guy’ Frits van Houten (Casper van Bohemen) maken we in dit zesde seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden kennis met Ludo Sanders. Een meedogenloze manipulator, maar óók een charmante schurk die voor vele dramatische en spannende wendingen zorgt. Tevens doet Rik de Jong zijn intrede in Meerdijk. Inmiddels is hij een legendarisch personage in de geschiedenis van GTST.
In de loop van het zesde seizoen passeerde GTST de magische grens van 1000 afleveringen. Het mooie is dat de serie ondanks die respectabele looptijd steeds beter wordt, met nóg sterkere verhaallijnen en nóg meer romantiek en spanning. Kijk zelf maar! Het zesde seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden is in 1995 en 1996 uitgezonden door RTL 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |