Was het maar waarquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat jij gewoon zelf de ontwerper bent.
Ben ik over aan het denken, misschien dat ik 'm van het weekend ga makenquote:Heb je ook al iets voor seizoen 7?
quote:Kort na het dramatische einde van ‘bad guy’ Frits van Houten (Casper van Bohemen) maken we in dit zesde seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden kennis met Ludo Sanders. Een meedogenloze manipulator, maar óók een charmante schurk die voor vele dramatische en spannende wendingen zorgt.
Ik wacht er al zo lang op.quote:
Ja, inderdaad. Ik ben dan ook blij dat ze alsnog hebben besloten de reeks door te zetten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wacht er al zo lang op.
Maar wie had 2 jaar geleden gedacht dat het zo snel zou gaan? Seizoen 3 zou niet eens meer komen.
Hoi Roosquote:
Lekker met vakantie geweest?quote:
Neej ik moet werken daarom.quote:
Owh Dat is naar ..gecondoleerd nog ! veel sterkte. ik weet helaas hoe het isquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
ah okevorige maand is mijn vader overleden, dus vandaar niet veel online geweest.
dankjewelquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Owh Dat is naar ..gecondoleerd nog ! veel sterkte. ik weet helaas hoe het is
2 jaar inmiddels.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
dankjewelis het bij jou lang geleden als ik vragen mag?
Gecondoleerd... Mijn vader glipte er net zo voor Sinterklaas uit vorig jaar. Leg maar uit aan je 4 jarige zoonquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
ah okevorige maand is mijn vader overleden, dus vandaar niet veel online geweest.
och jee... wat erg...quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |