quote:Op zondag 15 juli 2012 01:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik weet eindelijk wie Tim is.
Het kan zijn, dat het een klein beetje vergezocht is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de tijd van Rogier Proper, Olga Madsen en Cobi Peelen was dit zeker mogelijk geweest
Maar in de tijd van Jantien van der Meer, Rohan Gottschalk, Martin van Steijn en Simone Wiegel is TimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
In de tijd van Rogier Proper, Olga Madsen en Cobi Peelen was dit zeker mogelijk geweest
Maar in de tijd van Jantien van der Meer, Rohan Gottschalk, Martin van Steijn en Simone Wiegel is TimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edwin? Wie is Edwin? Was dat niet de man van Laura? Of nee, het was de beste vriend van Peter Kelder. Je weet wel, Peter Kelder, de broer van Sjoerd. Of was dat nou Lucas?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
"Wie is Lucas eigenlijk?"quote:Op zondag 15 juli 2012 16:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edwin? Wie is Edwin? Was dat niet de man van Laura? Of nee, het was de beste vriend van Peter Kelder. Je weet wel, Peter Kelder, de broer van Sjoerd. Of was dat nou Lucas?
QFT.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tja, ik ga niet eens meer luisteren, ik wordt dan alleen maar boos dat Ronald Schilperoort is ontslagen. Waren alle gtst fans maar zoals hier (al noem ik mezelf geen fan, niemand hier meer vermoed ik haast), je hoeft maar op Facebook te kijken naar de huidige fans en je weet niet of je moet huilen of lachen om hun stupiditeit.
primaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
Wie als eerste straks? Gewoon in volgorde dat ze er staan?
[ afbeelding ]
We kunnen ze ook alle 6 samen pakken. Dat gaat wat makkelijker hier.quote:
Dat is helemaal een goed ideequote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Frey het volgende:
[..]
We kunnen ze ook alle 6 samen pakken. Dat gaat wat makkelijker hier.
Met een simpele maar pakkende titel: "Voor Tom, Guusje, Frédérique, Wik, Antonie en Olga".
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Frey het volgende:
[..]
We kunnen ze ook alle 6 samen pakken. Dat gaat wat makkelijker hier.
Met een simpele maar pakkende titel: "Voor Tom, Guusje, Frédérique, Wik, Antonie en Olga".
Pipquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:10 schreef Frey het volgende:
Het valt me nu pas op wie er achterin die andere auto zit.
[ afbeelding ]
Een nachtmerrie bedoel jequote:Op maandag 16 juli 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
De zomerstop is alweer 10 dagen bezig.![]()
Gaat snel. Een stuk sneller dan vorig jaar.Nouja, het lijkt sneller te gaan.
Ik had laatst gedroomd dat het nieuwe seizoen al begonnen was. En Jack had het in mijn droom overleefd.
Komt ook omdat het dit jaar meer een ja/nee cliff is (overleeft Jack het?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Frey het volgende:
Het boeit me deze keer ook niet zo of er iets uitlekt op die fandag.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:10 schreef Frey het volgende:
Het valt me nu pas op wie er achterin die andere auto zit.
[ afbeelding ]
Ik zit net weer op die app te kijken want er was weer een nieuwe week beschikbaar;quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:09 schreef ejiraM het volgende:
Wat vond men deze week trouwens van Tim? Moet zeggen dat de richting nu wel echt heeeuuul duidelijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in ieder geval, dit zijn de gedachtes van mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |